Onko lähimmillä kavereillasi mies jonka huolisit itsellesi (vaikka et tietenkään nyt aktiivisesti ainakaan iske miestä).
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kaks miespuolista kaveria huolisin mieheksi jos olisin sinkku.
Kaveri 1
5 vuotta mua nuorempi, hyvännäköinen, hauska, empaattinen, luotettava, rehellinen ja helvetin hyvä suutelija.Kaveri 2
4 vuotta mua nuorempi, 5/5 kroppa, mun miespuolinen vastine.WT on vahvana sinussa.
Vais niin. :D kerrotko vielä kriteerit tälle väitteellesi? :)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri 1
5 vuotta mua nuorempi, hyvännäköinen, hauska, empaattinen, luotettava, rehellinen ja helvetin hyvä suutelija.Kaveri 2
4 vuotta mua nuorempi, 5/5 kroppa, mun miespuolinen vastine.
Voi teitä lapsukaisia. Kirjoittaja vaikuttaa reilusti alle 2-kymppiseltä. Voi tietysti jollain 13-vuotiaallakin pojulla olla jo kroppaa ja suutelukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri 1
4 vuotta mua nuorempi, 5/5 kroppa, mun miespuolinen vastine.Voi teitä lapsukaisia. Kirjoittaja vaikuttaa reilusti alle 2-kymppiseltä. Voi tietysti jollain 13-vuotiaallakin pojulla olla jo kroppaa ja suutelukykyä.
Molemmat on kyl yli 20v.
Muutamalla on mahtava luonne joten sen tyyppinen olisi mukava.Ulkonäkö ei ole ehkä minun tyyppinen,mutta toisaalta sekään ei haittaisi.Tosin ei tulisi mieleenkään pokailla kaverin lapsen isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon ystäviä ja kavereita, mutta kenenkään mies ei herätä minkäänlaisia ihastumisen tunteita, jopa päinvastoin joidenkin kanssa. En muutenkaan ole mikään muiden perään haihatteleva tyyppi, vaan hoidan mielummin omaa parisuhdettani.
Lasten harrastuksissa ja koulujen tilaisuuksissa olen tutustunut myös moneen naiseen, joiden miehiä en ymmärrä ollenkaan. En olisi joitakin ottanut edes pakottamalla, en olisi edes vilkaissut heihin päin sinkkuna ja lapsettamana ollessa, saati nyt.
Kaikilla ei ole varaa valita top 10 % miestä. Parempi noin kuin jäädä katkerana sinkkuna valittamaan, että vapaita miehiä ei ole.
Siis täh? :D No jos olet ottanut tällaisen ei niin hyvän -miehen, niin pidä hänestä naisrukka hyvää huolta! Kyse ei ollut vain ulkonäöstä, vaan myös isolla osalla luonteesta, joka on joillakin miehillä ihan omia arvojani vastaan sotiva. Jo teininä päätin, että huonoa en ota. Muutamaa skeidaa testasin ja päätökseni vahvistui. 23 vuotiaana löysin oman mieheni, joka oli luonteeltaan minulle täydellinen ja hänen ulkonäkönsä miellyttää minua yhä vieläkin, yhdessä olemme olleet 20 vuotta. Epätoivoinen en ole ollut missään vaiheessa ja jos tästä ero tulisi, niin huonoa en ottaisi silloinkaan sillä pidän itsestäni.
Ei, mukavia ovat mutta ei sytytä.
Ei. Yhdenkään kaverini mies ei sykähdytä mua millaan tasolla. Ei entiset eikä nykyiset. yksi on tismalleen mun miesmakuni mukainen, mutta ei herätä mussa mitään tunteita. Jo ajatuksen tasollakin tuntuisi täysin oudolta pokailla kaverin miestä. Tai seurustella kaverin exän kanssa... Ei kiitos.
Exän kaverit on aina hyvä käydä kokemassa sängyssä. Ovat yleensä avoimia seksuaaliseen kanssakäymiseen kun vuosia katselleet kiinnostuneena ja sitten pääsee kokeilemaan.
Noup