Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä monet halla-aholaiset persut ovat hallituksen hajoamisesta YLLÄTTYNEITÄ?

Vierailija
12.06.2017 |

Suurin ihmetyksen aihe itselleni on kyllä se, että nyt monet halla-aholaiset persut tuntuva olevan aidosti yllättyneitä hallituksen hajoamisesta?
Jopa PS:n kansanedustaja Tiina Elovaara (joka ei itse ole yllättynyt hallituksen hajoamisesta) kertoo että on havainnut paljon aitoa ihmettelyä Halla-ahon tukijoiden piirissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että uskoivat myös Kokoomuksen ja Keskustan kantavat vastuun kuten persutkin teki kun menivät hallitukseen.

Vierailija
2/6 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskoneet vaikka Kokoomus ilmoitti etukäteen etteivät tee yhteistyötä Halal-ahon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättynyt, mutta iloinen.

Vierailija
4/6 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se tahtoo yllättää kuinka pitkälle eliitti saa lapsellisuutensa vedettyä. Mä en oo koskaan vielä duunikavereitani saanut valita. Jotenki oon pärjännyt kuitenkin eroamatta.

Vierailija
5/6 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yllätti hallitusohjelman noudattamatta jättäminen, tai siis se, että Sippe ja Orpo sanoo, ettei sitä voi noudattaa ja siksi Persut ulos.   :D  Mikä farssi!

Vierailija
6/6 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä ollut, vain Halal ahon aiemmista blogi kirjoituksista, niistä mistä tuli tuomio.