Miksi ihmeessä monet halla-aholaiset persut ovat hallituksen hajoamisesta YLLÄTTYNEITÄ?
Suurin ihmetyksen aihe itselleni on kyllä se, että nyt monet halla-aholaiset persut tuntuva olevan aidosti yllättyneitä hallituksen hajoamisesta?
Jopa PS:n kansanedustaja Tiina Elovaara (joka ei itse ole yllättynyt hallituksen hajoamisesta) kertoo että on havainnut paljon aitoa ihmettelyä Halla-ahon tukijoiden piirissä.
Kommentit (6)
Eivät uskoneet vaikka Kokoomus ilmoitti etukäteen etteivät tee yhteistyötä Halal-ahon kanssa.
Ainahan se tahtoo yllättää kuinka pitkälle eliitti saa lapsellisuutensa vedettyä. Mä en oo koskaan vielä duunikavereitani saanut valita. Jotenki oon pärjännyt kuitenkin eroamatta.
Mut yllätti hallitusohjelman noudattamatta jättäminen, tai siis se, että Sippe ja Orpo sanoo, ettei sitä voi noudattaa ja siksi Persut ulos. :D Mikä farssi!
Ei se siitä ollut, vain Halal ahon aiemmista blogi kirjoituksista, niistä mistä tuli tuomio.
Varmaan siksi, että uskoivat myös Kokoomuksen ja Keskustan kantavat vastuun kuten persutkin teki kun menivät hallitukseen.