Kalat (n) ja rapu (m)
Jos teillä on kokemuksia kalat-naisen ja rapumiehen suhteesta niin kertokaa. Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että aloitus koskee jonkun juhlapöydän tarjoiluja tms, enkä ymmärtänyt ollenkaan mitä noi suluissa olevat tarkoitti 😂
Pahoittelut harhaanjohtavasta otsikosta!
Sopivat hyvin yhteen. Herkkiä ja tunteellisia, ymmärtävät toisiaan.
No kalat (n) on aina sellasia vasenkätisiä ja kärsivät kivuliaista kuukautisista, ja niiden äitisuhteessa on aina jotain outoa. Ravut (m) taas on helposti kaljuuntuvia, niillä on lukihäiriöitä ja ne tykkää keltaisesta väristä. Joten aina ne tulee hyvin toimeen ekat kolme viikkoa, sitten tulee yksi isompi riita, jonka ne sopivat, ja sitten kolme pienempää, jonka jälkeen ne eroavat.
Näin olen aina havainnut, ja tämä on ihan tieteellisestikin todistettu tutkimuksilla yliopistossa.
Olen melko ihastunut rapumieheen. En tiedä yhtään mitä hän minusta ajattelee. Itse koen, että välillämme olisi joku järjetön vetovoima, mutta en tiedä onko tunne molemmin puolinen. Kyseinen rapumies vaikuttaa todella ihanalta... Itse olen niin ujo että en uskalla tehdä aloitetta tutustuakseni paremmin. Täytynee siis vain odottaa ja katsoa. (olen itse siis kalat)
Eikö kellään nyt ole oikeasti kokemuksia? Kaikkialla lukee, että rapu ja kalat sopivat täydellisesti yhteen... Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
No kalat (n) on aina sellasia vasenkätisiä ja kärsivät kivuliaista kuukautisista, ja niiden äitisuhteessa on aina jotain outoa. Ravut (m) taas on helposti kaljuuntuvia, niillä on lukihäiriöitä ja ne tykkää keltaisesta väristä. Joten aina ne tulee hyvin toimeen ekat kolme viikkoa, sitten tulee yksi isompi riita, jonka ne sopivat, ja sitten kolme pienempää, jonka jälkeen ne eroavat.
Näin olen aina havainnut, ja tämä on ihan tieteellisestikin todistettu tutkimuksilla yliopistossa.
Rapunainen komppaa tätä deittailtuaan kalatmiestä.
Muutama viikko meni hyvin ja sitten iso riita joka sovittiin. Sen jälkeen pientä draamaa tasasen varmasti, kunnes vihelsin pelin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapunainen komppaa tätä deittailtuaan kalatmiestä.
Muutama viikko meni hyvin ja sitten iso riita joka sovittiin. Sen jälkeen pientä draamaa tasasen varmasti, kunnes vihelsin pelin poikki.
Mistä riitelitte? Oletko itse kovin herkkänahkainen ja otatko nokkiisi helposti (näin ravuista sanotaan, mutta en tiedä pitääkö se paikkansa).
Mä luulin että aloitus koskee jonkun juhlapöydän tarjoiluja tms, enkä ymmärtänyt ollenkaan mitä noi suluissa olevat tarkoitti 😂