Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäs te muut työttömät täytätte oikeutenne tienata sen 300e kk?

Vierailija
12.06.2017 |

Itse olen kaupan alan vuokratyöntekijä, tänään hyllytystä takana 7 tuntia 12,56 euron tuntipalkalla.
Terv työtön maisteri

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ravitsemusalalla monen vuoden työkokemus ja paljon pienempi palkka kuin sulla. Että siellä mutta teen töitä niin paljon kuin niitä on.

Vierailija
2/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein opettajan sijaisuuksia. Tosi meni yli tuon 300 €. En ole työtön enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kirppiksellä tavaroitani.

Vierailija
4/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ravitsemusalalla monen vuoden työkokemus ja paljon pienempi palkka kuin sulla. Että siellä mutta teen töitä niin paljon kuin niitä on.

Minulla on kaupasta kuuden vuoden, teininä ensin menin ja sitten opiskelujen ohessa tehnyt. Ihan kiva, että on tuommoinen varaventtiili olemassa itellään. Monta vuotta olet tehnyt, mikä on palkka? En ole ravitsemusalalla koskaan tehnyt itse.

ap

Vierailija
5/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaupasta kuuden vuoden, teininä ensin menin ja sitten opiskelujen ohessa tehnyt. Ihan kiva, että on tuommoinen varaventtiili olemassa itellään. Monta vuotta olet tehnyt, mikä on palkka? En ole ravitsemusalalla koskaan tehnyt itse.

ap

Osa-aikaista, välillä kokoaikaisesti pätkiä takana 10 vuotta. Palkka 11,18. Juuri nousi 10,67 eurosta tähän....

Vierailija
6/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn kirppiksellä tavaroitani.

Taitaa olla verovapaata toimintaa kohtalaisen isoihin summiin asti, ei sitä lasketa:)

Vierailija
7/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Osa-aikaista, välillä kokoaikaisesti pätkiä takana 10 vuotta. Palkka 11,18. Juuri nousi 10,67 eurosta tähän....

Vähän huono palkkakehitys 10 vuodessa kyllä... Kaupan alalla ovat tainneet sotia tessit aika mallilleen joskus. Yöhyllytys on mm. peruspalkka + 6,9 euroa tunti. Ja työ on tosiaan tavaroiden työntämistä hyllyyn... Aikamoinen summa siitä.

Vierailija
8/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät makaa suurimmaksi osaksi vaan kotona.

Vierailija
9/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olisi 400 se raja.

Vierailija
10/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna oli niin hirvee karvanen että en edes tiennyt mihin puskaan pääni työnsin ja mitä sieltä löytyy. se oli niin kamalaa että piti mennä sikiöasentoon heti. Nainen sanoi että laita vaatteet päälle. 

Vierailija
11/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään, kun kukaan ei huoli. En tosin muutenkaan viitsisi jatkuvasti raportoida tekemiäni tunteja, joten en aio hakea sellaista työtä, jolla en elä. Ennen kuin joku tulee valittamaan tätä asennetta, niin kerron, että minä tein vuosia töitä alle tonnin palkalla enkä hakenut mitään tukia siihen päälle, vaikka ehkä olisin saanutkin. 

Vierailija
12/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut niitäkään töitä. Nyt kiva että sinä sait . Terveisin toinen maisteri

Vierailija
13/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Suurimmalla osalla on robotti hoitamassa sen homman, samalla, kun itse tekevät kaikkea kivaa. Tervetuloa nykyaikaan!

Vierailija
14/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain olen rikas työtön, sä et saa ikinä töissä ollessasi niin paljon kasaan kuin mulla on ja mulla on aikaa makailla ja harrastaa mitä mieleen juolahtaa.

I'am free man ,you are slave.

Vierailija
15/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut niitäkään töitä. Nyt kiva että sinä sait . Terveisin toinen maisteri

nykyään pitää olla kaikenmaailman veikkaus/ikärajakoulutukset jne.

Pääsevät helpommalla kun palkkaavat kokeneita

Vierailija
16/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teksin töitä, kun se vain leikattaisiin toimeentulotuesta? Tai no kai siinä ehkä satasen plussalle jäisi. 

Vierailija
17/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllytän, kaupassa siis minäkin.

Ärsyttää suunnattomasti, etten saa tehdä pienimuotoisesti taidetta / käsitöitä tilaustyönä esim. osuuskunnan kautta. Suomen systeemit... En voi tehdä sitä päätoimisesti, mutta sivutyönä tekisin mieluusti.

Vierailija
18/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta tienata 300€ kun se otetaan huomioon tulona toimeentulotuessa.

Vierailija
19/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan oleta, että tt-tukea saavia tämä koskisikaan.

Vierailija
20/20 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulta tulee raha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi