Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierrukka kokemuksia (Mirena), plussat miinusket

Vierailija
12.06.2017 |

Huomenna neuvola aika ja kierrukan asennus. Olen 20v ja tämä ensimmäinen ehkäisymenetelmä minulle kondoomin ohella. Vähän jänskättää. Onko teillä millaisia kokemuksia esim Mirenasta? Minikierrukkaa ja Mirenaa olen vertaillut ja päädyin Mirenaan.

Vielä sellainen kysymys, että onko apteekeissa hintaeroja kyseisellä tuotteella? Haen sen nimittäin itse ennen kun menen asennukseen ja puhelimessa sanoivat hinnaksi noin 150e

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna neuvola aika ja kierrukan asennus. Olen 20v ja tämä ensimmäinen ehkäisymenetelmä minulle kondoomin ohella. Vähän jänskättää. Onko teillä millaisia kokemuksia esim Mirenasta? Minikierrukkaa ja Mirenaa olen vertaillut ja päädyin Mirenaan.

Vielä sellainen kysymys, että onko apteekeissa hintaeroja kyseisellä tuotteella? Haen sen nimittäin itse ennen kun menen asennukseen ja puhelimessa sanoivat hinnaksi noin 150e

Tuskin ja eipä pitäisi hinnoissa eroja olla. Kokeile Mirenaa ja toivo että se sopii sinulle, eikä valu pois. Suosittelen - jos sopii niin on helppo ja vaivaton.

Vierailija
22/22 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vei kaikki halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla