Huomenna starttaa perinteinen "AjammeSuomenympärikoskapitäätavatakaikkisukulaisekesällä" -kierros
Ensin 300km miehen perheen luo, siitä 250km isovanhempieni luo, siitä 70km minun perheen luo ja lopulta juhannukseksi mökille 800km päähän kotoa. Kotiin saavutaan sitten juhannuksen jälkeisenä sunnuntaina. Pitkä reissu sekä helvetinmoinen pakkaaminen edessä, silti tämä on sellainen reissu jota ei voida kuvitellakaan jättävämme joskus välistä.
Muita Suomen matkaajia paikalla? Minkälaisia reissuja teillä edessä?
Kommentit (23)
Meilläkin sama kierros, kestää tosin vaan alta viikon. Perinne mitä ei muuteta.
Uudenkarhealla isolla asuntoautolla voisin kuvitella moisen reissun. Tai sitten ilman lapsia vapaammalla aikataululla eri paikkoja kierrellen, jolloin yöpymisen ja taukojen kanssa olisi vapaampaa.
Teile, jotka ihmettelette että miksi pitää kylällä kun on Facet ja Whatsappit ja Instat jnejnjnejne, MITÄ HITTOA?!
Oikeastikko nyt ollaan siinä pisteessä että ihmiset kokee tarpeettomaksi kasvokkain tapaamiset? Olen järkyttynyt.
Ja ei sukulaissuhteita tarvitse ehkä niin paljon hoitaa, mutta kyllä minä ainakin koen että silti haluan heitä nähdä ja kesäloma on hyvä mahdollisuus siihen kun on enemmän aikaa. En koe vastaavana sitä että Skypetän mummolleni jos vaihtoehtona on se että ihan mennään sinne ja halataan ja ollaan läsnä.
Jotakin rajaa nyt!