Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sairaslomalla. Naapuri kommentoi "ai sitä on vaihdettu verhot tänään".

Vierailija
12.06.2017 |

Pitäskö tässä nyt maata lamaantuneena paikallaan koko sairasloman ajan. Tuli niin syyttävään sävyyn tuo lausahdus.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mikä on diagnoosi. Siis jos olet esimerkiksi saikulla selkävaivojen vuoksi, niin onhan se hieman kyseenalaista vaihdella verhoja. Mutta jos olet esimerkiksi masennuksen vuoksi saikulla, niin sitten voi olla jopa parantava vaikutus tuollaisella puuhastelulla.

Vierailija
2/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä olisin hyvin sairas, niin eipä mullekaan tulisi ekana mieleen vaihtaa verhoja. Mutta ehkä olet jo toipumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikku ei kuulu naapurille vähääkään.

Näytä sille kyylälle sormea.

Vierailija
4/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri lähti kesken päivän pois töistä migreenin vuoksi ja seuraavaksi hän pelasi Facebookissa erilaisia pelejä.

Minä olin pitkällä sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi, joten lähetin hänelle yksityisviestin, jossa varoitin siitä, että joku voi käräyttää hänet. 

En tietenkään tarkoittanut itseäni, mutta riski on aina olemassa sairauslomalla. Hän sairasti masennusta ja lähti masennuksen vuoksi kotiin kesken päivän eikä esimiehelle mainitsemansa migreenin.

Vierailija
5/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri lähti kesken päivän pois töistä migreenin vuoksi ja seuraavaksi hän pelasi Facebookissa erilaisia pelejä.

Minä olin pitkällä sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi, joten lähetin hänelle yksityisviestin, jossa varoitin siitä, että joku voi käräyttää hänet. 

En tietenkään tarkoittanut itseäni, mutta riski on aina olemassa sairauslomalla. Hän sairasti masennusta ja lähti masennuksen vuoksi kotiin kesken päivän eikä esimiehelle mainitsemansa migreenin.

Miksi masennuksen takia pitää kesken päivän lähteä pois töistä? Eihän se niin akuutti vaiva ole...

Vierailija
6/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi masennuksen takia pitää kesken päivän lähteä pois töistä? Eihän se niin akuutti vaiva ole...

No kyllä voi masennus mennä päivänkin aikana niin pahaksi ettei työnteosta tule mitään. Tosin usein ei silloin myöskään Facebook-pelien pelaamisestakaan...

Vierailija
7/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkällä saikulla leikkauksen jälkeen ja teen muuttopakkailua. Koska pakko. Ei ole varaa palkata henkilökohtaista pakkaajaa tai all inclusive muuttofirmaa. Onneksi voi huilia milloin haluaa...

Vierailija
8/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus todella kyylä naapuri. Tein suursiivousta ja laitoin tavaroita jätesäkkeihin jotka isäni tuli hakemaan heille säilöön. Seuraavana päivänä naapuri kysyi olenko muuttamassa kun vein niitä jätesäkkejä autoon. Sanoin että niissä oli edellisen viikonlopun vieraideni jäänteet paloiteltuna. Kyylän ilme oli näkemisen arvoinen, harmi vaan että se ilmoitti poliisille asiasta jotka tulivat oveni taakse kyselemään mitä täällä tapahtuu 😄

Vierailija
9/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on lääke - fiksusti käytettynä. Ei selkävaivaisillekaan tänä päivänä enää makaamista suositella. Kivun sallimissa rajoissa liikkeelle ja liikkuu miten hyvälle tuntuu.

Ei sairaaloissakaan makoilla ellei ole pakko. Kuntoutuu nopeammin kun lähtee liikkeelle.

Vierailija
10/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi raaja pelistä pois. En kykene tekemään nykyistä työtäni.

Kykenen kotona tekemään pieniä asioita hitaasti. Enkö siis saisi tehdä?

Ap

Vierailija
11/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon olisi voinut vastata vaikka että juu näin pääsi käymään, eikä mennyt edes kahdeksaa tuntia.

Vierailija
12/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus todella kyylä naapuri. Tein suursiivousta ja laitoin tavaroita jätesäkkeihin jotka isäni tuli hakemaan heille säilöön. Seuraavana päivänä naapuri kysyi olenko muuttamassa kun vein niitä jätesäkkejä autoon. Sanoin että niissä oli edellisen viikonlopun vieraideni jäänteet paloiteltuna. Kyylän ilme oli näkemisen arvoinen, harmi vaan että se ilmoitti poliisille asiasta jotka tulivat oveni taakse kyselemään mitä täällä tapahtuu 😄

Hauska stoori, joskaan en usko tuota. Jepareilla on parempaakin tekemistä kuin tulla kyselemään selvien vittuilujen perään.

Vierailija
13/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ap naapurista piittaa. Maailman mahtuu idiootteja, eikä niiden takia pidä potea huonoa omaatuntoa.

Vierailija
14/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naapuri edes tietää saikusta?

Vierailija
15/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet kertonut olevasi sairaslomalla.

Kerro ensi kerralla olevasi palkattomalla vapaalla.

Tai muuttaneesi lomarahat vapaaksi kun ei ole enää rahahuolia.

Vierailija
16/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naapuri edes tietää saikusta?

Juteltiin viime viikolla pihassa.

Ja näkee sen minusta kyllä päällepäinkin. Kerroin kuluttavani aikaa katselemalla leffoja ja lueskelemalla, johon naapuri tokaisi tuhisten että olispa hänelläkin aikaa sellaiseen.

Ap

Vierailija
17/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olet kertonut olevasi sairaslomalla.

Kerro ensi kerralla olevasi palkattomalla vapaalla.

Tai muuttaneesi lomarahat vapaaksi kun ei ole enää rahahuolia.

Miksi?

Ei ole minun ongelmani jos joku vetää herneet nenään mun saikuttamisestani.

Ei tämä mitään herkkua ole, vaikka jaksoinkin verhot vaihtaa.

Ap