Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette rahoittaneet sijoitusasuntonne?

Vierailija
11.06.2017 |

Vuokra ei kyllä mitenkään riitä koko lainanlyhennykseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi pitkällä lainalla ja maksamalla erotuksen omasta palkastani. Jos vuokra riittää kattamaan kulut, on todennäköisesti ostanut asunnon, jonka arvo tulee tulevaisuudessa laskemaan.

Vierailija
2/6 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllä, mies ostanut pikkusiivun ja lainaa (=palkkatuloilla) sen verran että puskurit pysyy riittävinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käteisellä olen ostanut, siis omalta tililtä ilman lainaa. Oli aikoinaan myös välittäjä, joka ilmotteli kaikesta sopivista. Nytkin etsin perheasuntoa, siinä voisi vaikka olla jo vuokralainen. Ainakin 20 vuotta ollut tällainen intohimoinen harrastus. Kaikki on mennyt hyvin. Harrastan vain pääkaupunkiseutua, vaikka nyt vastailen täältä kakkosasunnolta ihan muualta. Joskus nuorilla vuokrat sleeppaa ja kerran yksi vuokralainen katosi kokonaan, lapsikin oli mukana. Joskus joutuu ihan auttamaan kaikessa." Ukomaalaiset" Mutta minä pidän ihmisistä.

Vierailija
4/6 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra ei kyllä mitenkään riitä koko lainanlyhennykseen.

No sehän riippuu ihan siitä millä tahdilla sitä lainaa lyhentää & jokainenhan rupeaisi asuntosijoittajaksi jos hommaan ei joutuisi yhtään omaa rahaa laittamaan kiinni alkuun.

Vierailija
5/6 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sijainnista. Itse asun sijoitusasunnossani ensin itse, joten kun annan sen vuokralle on lainakin jo hieman lyhentynyt. Asun keskisuuren kaupungin keskustassa, joten asuntojen hinnat ovat maltillisempia kuin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
6/6 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut perintönä. Mutta asunnon alkuperäinen ostaja oli ottanut lainaa ja valinnut asuntoja hyviltä alueilta. Vuokrilla ja omalla palkallaan maksanut ne. Tämä on ollut joitakin kymmeniä vuosia sitten käsittääkseni vähän helpompaa, kuin juuri nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme