ihastuminen
Moikka, mulla on ollu nyt hurjat 1,5 vuotta säätöö yhen pojankaa jo.. ollaan snäpätty vaikka kuinka pitkään, toivotettu snäpissä hyvät yöt sydämien kera ja ollaan 2 kertaa alettukki toisia. jolloin poika sanoi (oon siis homoseksuaali) mulle että on ihastunut muhun ja haluaisinko alkaa olee senkans. sanoin että mullaki on tunteita sitä kohtaan ja päätettiin tutustua vähän paremmin. nyt kuitenkaan ei olla juteltu ainakaan kuukauteen? mitä pitäs tehdä? se ei siis oo vastannu mun snäppeihin joten entä jos se ei oo enää ihsstunu muhun? viitinkö kysyä siltä että onko mun ihastuminen ykspuolista?
Kommentit (5)
No kysy. Voihan sillä olla muutakin, joten voisit varovasti tiedustella onko ollut kiireitä, jne..?
Olen toivottoman vanha täti, joten pyydän jo etukäteen anteeksi mahdollisesti hyvin typerää kysymystäni: oletteko te ollenkaan kontaktissa ihan oikeassa elämässä? Siis näettekö toisianne koulussa tai muualla?
Vai jutteletteko pelkästään netissä ja "snäpissä"?
Jos tunnette ihan oikeassakin elämässä, etkö voisi mennä vain muina miehinä moikkaamaan. Siinä varmaan sitten selviäisi, onko hän vielä kiinnostunut sinusta muutenkin kuin kaverina.
kyllä, oltiin nyt ylä aste samalla luokalla ja ollaan koulussakin hymyilty toisille ja oltu jopa paritehtävissä pareittain, mutta kun en ole saanut kovin selvää vastausta. yksi koulupäivä meijän luokan " hirviö " sanoi että "mee muualle ton homopersees kanssa" ja siinä tämä ihastukseni kyllä nauroi mukana mutta on kuitenkin sen jälkeen lähetelllyt hyvän yöb toivotuksia sydämmillä.. en ota selvää
Miten vanha homopoika kyseessä?