PEUKUTUSKETJU: Tiedätkö sanan merkityksen?
Yläpeukku = tiedän,
Alapeukku = en tiedä.
Minä aloitan; Aberraatio
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Golem
Tarkoitatko ko. pokemonia vai jotain muuta? :D
Vierailija kirjoitti:
Martingaali
"Martingaali on joukko peräkkäisiä satunnaismuuttujia (ns. stokastinen prosessi), jolle seuraavan satunnaismuuttujan odotusarvo on yhtä kuin nykyinen havaittu arvo." (lainaus Wikipediasta.)
Yllättävää, että peräti 14 vastaaja tiesi tuon, ja vain 23 ei tiennyt. Itse liityin tietämättömien joukkoon; tiesin kyllä että termi on jotakin matematiikkaan liittyvää, mutta en sen tarkemmin.
Vai olisivatko ne tietäväiseksi itsensä luulevat useimmat kuitenkin sekoittaneet johonkin toiseen sanaan? Madrigaali tms.
Vierailija kirjoitti:
Liikkiö
Pöystihän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martingaali
"Martingaali on joukko peräkkäisiä satunnaismuuttujia (ns. stokastinen prosessi), jolle seuraavan satunnaismuuttujan odotusarvo on yhtä kuin nykyinen havaittu arvo." (lainaus Wikipediasta.)
Yllättävää, että peräti 14 vastaaja tiesi tuon, ja vain 23 ei tiennyt. Itse liityin tietämättömien joukkoon; tiesin kyllä että termi on jotakin matematiikkaan liittyvää, mutta en sen tarkemmin.
Vai olisivatko ne tietäväiseksi itsensä luulevat useimmat kuitenkin sekoittaneet johonkin toiseen sanaan? Madrigaali tms.[/quote
Ööh, joo ei kyllä...
Moshaus