Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheessä aina riitaa siitä, missä kaupassa käydään. K vs. S

Vierailija
11.06.2017 |

Tiedättekö, onko mitään objektiivista lähdettä, joka kertoisi kumpi kauppa on halvempi, K Citymarket vai Prisma? Minä tahtoisin aina Citymarkettiin, koska minusta Pirkka-tuotteet ja plussatarjoukset ovat parhaita. Mies taas menee aina Prismaan. Kyllästyttää riidellä tästä joka kerta kauppaan mennessä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päättää, joka kaupassa käy. Jos käytte yhdessä niin voi voi. Mistä kaikesta voi riidan saada aikaiseksi. Suosittelen muuten Lidlia.

Vierailija
2/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on riidanaiheet :D itse menisin prismaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Vierailija
4/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päättää joka maksaa.

Vierailija
5/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupassa on halvempaa ainakin meilläpäin ja paremmin saa bonusta.

Vierailija
7/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, onko mitään objektiivista lähdettä, joka kertoisi kumpi kauppa on halvempi, K Citymarket vai Prisma? Minä tahtoisin aina Citymarkettiin, koska minusta Pirkka-tuotteet ja plussatarjoukset ovat parhaita. Mies taas menee aina Prismaan. Kyllästyttää riidellä tästä joka kerta kauppaan mennessä.

Me käymme Lidlissä ja lähdemme taas säästyneillä rahoilla etelänlomalle. Ässää omistetaan osuuspääomakorkojen ja Keskoa osinkojen takia, emme itse asioi niissä. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
8/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppea ruokakorivertailu ei kerto kokonaan mitään.

Vierailija
9/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kävisin Prismassa ja mies lähi K-kaupassa. Arvanette kumpi valittaa ruoan maksavan paljon. Tosin Lidliin mennään molemmat.

Vierailija
10/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa on kyllä tosi edullisia tarjouksia, jos niitä ostaa niin luulen, että k on halvempi. Prismassahan ei ole oikeastaan mitään tarjouksessa koskaan. Itse olen Lidlin asiakas kyllä.

Vierailija
11/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on alempi hintataso, mutta tarjoukset harvassa. Citymarket olla on paremmat tarjoukset mutta normaali hintaiset tuotteet ovat sitten yllättävän kalliit. Ota sitten siitä sitten selvää!

Vierailija
12/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suppea ruokakorivertailu ei kerto kokonaan mitään.

Ei myöskään se, jos K-kaupasta ostaa aina vain niitä tarjoustuotteita, jolloin se saattaa jonkun verran ollakin Prismaa halvempi. Prismassa hintataso on kauttaaltaan matalampi mutta tarjouksia ei ole, Cittarissa on välillä hyviäkin (ja välillä Prisman normihintaa kalliimpia) tarjouksia, mutta muuten on kallista. 

Vierailija
13/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on selkeästi halvempi. Jotkut tarjoustuotteet kannattaa hakea K-kaupoista mutta muuten ei kannata käydä. S-bonuksetkin on paljon paremmat kuin K-plussat.

Vierailija
14/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ja Lidl ovat meidän kauppoja. S-kaupasta napsahtaa tilille hyvät bonukset ja Lidlissä on todella hyvää kauraleipää. Myös leikkeleet ja juustot ostetaan Lidlistä, samoin moni muu tuote. K-kaupassa käydään tosi harvoin, meillä ainakin se kauppa on todella kallis. Tien toisella puolella S-kaupassa ovat kaikki tuotteet halvempia kuin K-kaupassa ja ne K-kaupan viisieuroset ovat naurettavia. Plussatarjouksina on sellaisia tuotteita,  joita meillä ei juurikaan käytetä.

Vierailija
15/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hinta vaan se laatu. Liha- ja kalatiskien vuoksi Tammiston Cittari.

Vierailija
16/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ois halvempi ja kävisin siellä jos sieltä ei ois aina joku ihan perus tuote loppu! Raivostuttavaa kun silti saa käydä k kaupasta hakemassa aina jotain.

Vierailija
17/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päättää joka maksaa.

Totta

Vierailija
18/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tärkeintä on ruuan laatu eikä hinta ja siksi käymme vain K-kaupoissa. S-ryhmän halpuuttaminen tehtiin tuottajien kustannuksella. Me haluamme suosia lähiruokaa ja pientuottajia. S-ryhmän leipävalikoimasta sen näkee. Tarjolla on lähinnä Vaasan ja Fazerin mössöjä.

Vierailija
19/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käyää cittarissa koska sieltä saa tosi usein "löytöjä"-hyllystä puoleen hintaan lihoja.  Prismassa en oo nähny ku jotain satunnaisia -30% paketteja lihaa. Ja meijän lähi cittarin kauppialla on aina iha parhaat tarjoukset ni tykätää käyä muutenki enemmän siinä. Huhtikuussa oli koko kuun ajan eläintenruuat -15% joka oli tosi kiva juttu :) ei se iso alennus ole mutta säästi sillä kyllä!

Vierailija
20/22 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tärkeintä on ruuan laatu eikä hinta ja siksi käymme vain K-kaupoissa. S-ryhmän halpuuttaminen tehtiin tuottajien kustannuksella. Me haluamme suosia lähiruokaa ja pientuottajia. S-ryhmän leipävalikoimasta sen näkee. Tarjolla on lähinnä Vaasan ja Fazerin mössöjä.

Miksi alapeukkuja?