Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita itsellesi minkä tahansa Marimekon tuotteen itsellesi, minkä haluaisit?

Vierailija
11.06.2017 |

Haluaisitko jonkun astian, mekon, Jokapoika-paidan, Tasaraitaa...?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon

Vierailija
2/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekon

Kihlataskun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidan, minkä vaan. En noita mitään muita kehtaisi julkisesti käyttää, kaikki järkyn rumia. Edes sateenvarjot eivät miellytä. 

Jos saa myydä eteenpäin, tämän ja sitten möisin vaikka puoleen hintaan: https://www.marimekko.com/fi_fi/viena-takki-tummansininen-044530-005

Vierailija
4/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratian repun! Tykkään niistä ihan älyttömästi, on ihan mun tyylisiä mutta liian kalliita mulle. No, ehkä jonain päivänä. Toisaalta yksi mustavalkoinen poolopaita näytti yllättäen tosi kivalta. Mutta nuo Ratian laukut ehdoton ykkönen kyllä.

Vierailija
5/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.marimekko.com/fi_fi/ester-pieni-keidas-mekko-l-valkoinen-t-…

Tämän, ehdottomasti. Mietin kovasti että raaskisinko ostaa tuon yhteen kesäjuhlaan ja sen jälkeen ihan parempaan arkeenkin, mutta saas nähdä. 

Vierailija
6/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään! Ovat äärimmäisen rumia väkerryksiä...

Vierailija
7/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias ilmeisesti täysin tätiytynyt nainen. Ottaisin vaikka mitä. Unikko on ehkä ainoa inhokkini mitä en haluaisi mihinkään. Se ihan perusmallinen olkalaukku on ollut vuosia käytössä ja se on edelleen todella hyvässä kunnossa. Uuden sellaisen ostan varmasti. Vaatteista en isosta osasta pidä, mutta meikkipussit, lompakot, laukut, astiat ja lakanat ovat usein todella kivoja. Harmittaa ettei tuotteita tehdä Suomessa, mutta toisaalta hyvin harvaa enää tehdään ja niiden harvojen hinnat ovat yleensä pilvissä.

Vierailija
8/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi Marimekon tuotteita vaikka mulle maksettais siitä.YÄK!

Vierailija
9/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalaput

Vierailija
10/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata kuinka erilaisia vastauksia on tullut, linkkejä saa pistää :)

- ap

Vierailija
11/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään Marimekon tuotteita, koska ne on mielestäni turhan kalliita. Kävin kerran pienessä Marimekko-liikkeessä kauhistelemassa hintoja.

Mutta asiaan. Tutkin vähän Marimekon sivuja. Kyllä siellä on ainakin monet laukut ihan kivan näköisiä kuten myös jotkin pikkupussukat. Ottaisin kyllä halvalla saadessani, mutten koskaan maksaisi yli satasta laukusta.

Tykkään yleensä enemmän neutraaleista peruslaukuista, mut toi on jotenkin tosi söpö:

https://www.marimekko.com/fi_fi/pieni-unikko-veera-laukku-t-vihrea-vihr…

Vierailija
12/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa sini-kullanruskeasta Muija-kankaasta tehdyn vintage-mekon uudenkarheassa kunnossa äitiysvaatteeksi.

Vierailija
13/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikassin ja käyttäisin roskapussina.

Vierailija
14/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyliinoja. Marimekon tyynyliinat ovat laadullisesti parhaita. Muuten en ole Marimekon fani.

Vierailija
15/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratian repun! Tykkään niistä ihan älyttömästi, on ihan mun tyylisiä mutta liian kalliita mulle. No, ehkä jonain päivänä. Toisaalta yksi mustavalkoinen poolopaita näytti yllättäen tosi kivalta. Mutta nuo Ratian laukut ehdoton ykkönen kyllä.

http://www.ratia.com/index.php?page=4/10&lang=fi

Eli nuo keskimmäiset mustat reppu ja olkalaukku

https://www.marimekko.com/fi_fi/elisabet-paita-valkoinen-musta-044186-1…

Ei kyllä näytä tuossa siltä kuin ajattelin...no, itse käyttäisin tuota paitaa tiukkojen (mustien) farkkujen kanssa ja laittaisin kaulukset nepit kiinni.

Nämä mulle kiitos :-)

Vierailija
16/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen itselleni Marimekosta ostanut lampaannahkaisen mustan käsilaukun, ollut oikein hyvä, ihanan pehmeä ja tyylikäs laukku. Vastaavanlaisen vaikka vaikeammassa värissä jos saisin ilmaiseksi, niin tietysti ottaisin.

Vierailija
17/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot ei mulle sovi, kun tekevät niin pieniä kokoja. Parivuoteeseen pussilakanat siis tarvitse jotkut kivat verhot.

Vierailija
18/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa isoa punaista Unikkoa saisi tuoda mun keittiööni vaikka kuinka paljon. Ensinnä laittaisin siitä verhot. 

Vierailija
19/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekot ei mulle sovi, kun tekevät niin pieniä kokoja. Parivuoteeseen pussilakanat siis tarvitse jotkut kivat verhot.

Tai sitten...

Vierailija
20/28 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi yksiväriset laukut on siedettäviä, niitä en olekaan huomannut. Mutta siedettäviä, eli jos saisin ilmaiseksi kelpaisi, muuten kaikki kuosit on aika järkkyjä. Minä olen vielä täti-ihminen, kohderyhmää, enkä tykkää. Mutta olen aina ollut yksiväristen ystävä, enkä ikinä ole sietänyt raidallisia tai pilkullisia vaatteita, enkä kuvioitakaan. Väriä saa olla, kahtakin, mutta ei kuvioina.