Onko teillä sisarukset samanlaisia?
Minulla kaksi tytärtä ja tosi erilaisia ovat luonteeltaan. Toinen on menevä, ei aina harkitse tekemisiään, puhuu paljon ja on kavereiden kanssa paljon, joita on monta. Toinen rauhallisempi, suunnittelee asioitaan ja tekemisiään, ei ole koko ajan höseltämässä jotakin tai menemässä isolla kaveripoppoolla jonnekkin. Hänellä vain muutama hyvä ystävä. Toimeen he tulevat hyvin, paljon eivät nykyisin enää riitele. Itse olin oman siskoni kanssa samanlainen, luonteelta ja tekemisiltäni.. Mutta meillä on ihan erilaiset tytöt ja lapset. Rakkaita ovat kumpikin ja ihania. <3 Onkos teillä samanalaiset sisarukset vai kun yö ja päivä? :)
Kommentit (3)
Meillä taas on samanlaiset. Samannäköiset, samoista asioista pitävät, rauhalliset lapset. Ei oikeestaan mitään eroa heissä, tosi samantyyliset persoonat. Vietin kerran aikaa yhden päivän molempien kanssa kaksin: samoja asioita halusivat tehdä äiskän kanssa ja samat herkut valittiin kaupasta. :D Pienenä halusivat jopa samanlaiset vaatteet aina.. Tytöt siis kyseessä, mut nykyään taitaa tulla vaan huutoa, jos toinen esim. erehtynyt lainaa jotain vaatekappaletta toisen kaapista (teinejä). Mutta tosi samanlaiset :) <3
Meillä veljekset erilaisia. Harrastavat eri urheilulajeja. Toiselle koulu tärkeää, opiskelee paljon ja tulokset sen mukaisia. Toisella kutosia, seiskoja.. Vuoden ikäero, toisella tyttökaveri ja toista ei voisi (vielä) vähääkään kiinnostaa. Kovasti pienempänä aina nujusivat ja vieläkin välillä riehuvat. Keskenenään tulee kyllä meidänkin erilaiset toimeen hyvin.. Rakkaita meilläkin, vaikka niin erilaisia :)