Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin meikata korostukset ja varjostukset, enää ei tule paskaa kommenttia ulkonäöstä.

Vierailija
11.06.2017 |

Jännä juttu tosiaankin. Ennen sain kuulla naamastani että hyi hitto. Nyt en todellakaan enää. Ehkä johtuu siitäkin että opettelin meikkaamaan nenäni pienemmän näköiseksi..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos postaisit pärstäsi av:lle, saisit taatusti huonoa kommenttia. Koska tekipä nainen miten vain, oli se aina väärin.

Vierailija
2/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Oikein tehtynä se peittää paskat puolet ja korostaa hyviä. Ja sinä olet ilmeisesti onnistunut siinä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen piireissä ja paikoissa liikut, että muut ihmiset ylipäätään kommentoivat naamaasi "Hyi hitto"? Vaihtaisin paikkaa, enkä alkaisi meikata sen takia. Toki hyvin tehty meikki tuo myös itsevarmuutta ja on hyvä juttu, mutta ei meikin puute oikeuta ketään kommentoimaan tuolla tavalla toisen ulkonäköä..

Vierailija
4/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen piireissä pyörit jos saat kuulla jatkuvasti olevasi ruma?

Vierailija
5/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kommenttia on välillä tullut esim kadulla/kaupassa tms vastaantulevilta teinipojilta. - ap

Vierailija
6/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan kuvaa kehiin, niin katsotaan onko tullut parannusta

Vierailija
7/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä laita kuvaa.:D - ap

Vierailija
8/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tätä. Olen itse ihan hiton ruma eikä kukaan koskaan kommentoi sitä. Ei edes teinipojat kadulla.

Vierailija
9/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kommenttia on välillä tullut esim kadulla/kaupassa tms vastaantulevilta teinipojilta. - ap

Millä paikkakunnilla tällaisia teinipoikia on?! Ja toisekseen, uskotko ja luotatko heidän arvioonsa?

Vierailija
10/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Olen meikattuna aivan eri ihmisen näköinen. En kehtaa edes kauppaan mennä ilman meikkiä.

Vierailija
11/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osaat meikata niin? Itse en osaa. Mistä oppisin ja minkä merkkisillä meikeillä?

Vierailija
12/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osaat meikata niin? Itse en osaa. Mistä oppisin ja minkä merkkisillä meikeillä?

Katsoin youtubesta, blogeista yms ohjeita. Harjoittelin monta päivää. Siveltimet tilasin tuolta: https://www.nordicfeel.fi ja korostusputelit on Lorealin ja Essencen :DSD ja varjostus systeemit myös essencen ja sit lumenen.. opettelin samalla myös rajaamaan silmäni mitä olen aina vältellyt kun olen ollut siinä niin huono. - Ap

Vierailija
13/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos postaisit pärstäsi av:lle, saisit taatusti huonoa kommenttia. Koska tekipä nainen miten vain, oli se aina väärin.

Uliuliuliuliuhhuhhuu, uliuliuliuliuhhuhhuu, erämaasta tuuli tuo huudon vaienneen.

Vierailija
14/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här! Opettelin meikkaamaan varjostukset ja just varjostamaan nenäni pienemmäksi (mua on kiusattu nenäni takia koulussa vuosia). Opin myös, että silmäni ovat rumat, koska mulla on raskaat silmäluomet. Youtubesta katselin videoita silmiäni imartelevista meikeistä ja nyt osaan laittaa kivat luomivärit!

Oon saanu kuluneen vuoden aikana enemmän huomiota miehiltä kuin koko aiemman elämäni aikana.

Vierailija
15/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tää oli joku piilomainos.

Vierailija
16/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, tää oli joku piilomainos.

Kohta aletaan puhumaan puskan nyppimisestä.

Vierailija
17/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin! Jos ei geenit antaneet ulkonäköä, niin meikit antaa.

Vierailija
18/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube on täynnä toinen toistaan parempia opetusvideoita, sinne vain katsomaan. esim. Aly Art -nimisellä tytöllä on todella hyviä meikkivinkkejä, joissa otetaan kasvojen mittasuhteet huomionn.

Vierailija
19/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole piilomainos.. laitoin linkin tuolle joka kysyi että millä meikkaan. Meikkisiveltimet siis vaan tilasin tuolta ja meikkaan ihan perusmarkettikamalla.. tosin vois varmaan jossain vaiheessa ostaa ihan kunnon meikit jostain. - Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi