Miksi jotkut eivät suostu syömään mielialaläkkeitä, vaikka on aivokemiallinen syy
Kommentit (13)
Koska vie erektion ja heikentää siemensyöksyä.
Lihotti, turvotti, keräsi nestettä 20kiloa. Onneksi kilot lähti yhtä nopeasti kun tulikin kun jätin pilsut pois. Koin että haittavaikutukset olivat suuremmat kun hyöty.
Tunteet ovat oleellinen osa ihmisyydenkokemusta, noita nappeja syödessä tunteeni turtuivat. Tahdon itkeä ja nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin kalaöljykapseleita ja sain niistä avun.
En halunnut syödä mielialalääkkeitä, jotka mm. nostivat itsemurha-alttiutta.
Niin alkuun voivat nostaa. Ei tainnut olla vakavaa oireilusi, kun pärjäsit kalaöljyllä.
Miten se "aivokemiallinen syy" päätellään? Itse en syönyt, koska en halunnut. Piste.
Synteettisiä lääkkeitä kannattaa vältellä viimeiseen asti, niillä on aika varmasti hyvin kauaskantoisia vaikutuksia aivotoimintaan.
En kokenut että "aivokemiallinen häiriö" on korjaantunut sillä etten koe enää mitään voimakkaampia tunteita
Tuli voimakas ahdistus, vaikka noiden piti lievittää ahdistusta.
En ole uskaltanut aloittaa, koska niihin pitäisi sitoutua puoleksi vuodeksi tai vuodeksi. Jos lopettaa kesken, seuraava pahan olon aalto on vielä syvempi sukellus kuin ennen, ilman lääkkeotä. Näin niitä mulle esiteltiin tk:ssa, kun todettiin, että mä hyötyisin mielialalääkkeestä. Koitan pärjäillä mieluummin sitten keskusteluavulla, koska se toimii mulle aika hyvin. Psykologin jonossa oon, syksyllä varmaan pääsen.
En tunne ketään, jonka aivokemioita olisi tieteellisesti mitattu ja todennettu niiden olevan pielessä ennen lääkkeiden tyrkyttämistä.
En osaa sanoa omasta puolestani mutta sisaruksellani on jo nuorena todettu maanis-depressiivisyys. Taudin "kaari" on tullut minulla hänestä todella tutuksi, eli tiedän missä syklissä menee maaniset ja depressiokaudet. Hän päätti tuossa muutama vuosi sitten että lääkärit ovat väärässä,ja että ei hänellä mitään tautia ole. Ja tässä ollaan katsottu avuttomana vierestä niitä kausia,jotka eivät kadonneet minnekkään vaan pahenivat lääkkeenlopetuksen myötä. Sairaudentuntoa ei ole ja sitä ei myönnetä. Siinä syy miksi lääkkeitä ei halua ayödä.
Oman mieheni aivokemiat olivat todella sekaisin, mutta lääkkeillä saatiin korjattua. Valitettavasti mies on sivutuotteena väsynyt, hyvä kun töissä jaksaa käydä, muuten nukkuu. Hän on myös passiivinen, aloitekyvytön ja seksuaalisesti haluton. Jotenkin tunteeton myös. Että sen vuoksi ei halua syödä lääkkeitä. Lopettaa ne, kunnes on taas pakko aloittaa. Sitten kohta lopettaa. Ja taas aloittaa. Jne.
Minä söin kalaöljykapseleita ja sain niistä avun.
En halunnut syödä mielialalääkkeitä, jotka mm. nostivat itsemurha-alttiutta.