Onko elämäni pilalla
Olen opiskellut siemmin yhden ammatin jolla en tehnyt mitään. Kasvoin alkoholistiperheessä jossa oli paljon väkivaltaa ja juomista. Nuoruus meni toipuessa ja kaikki asiat tuntuivat menevän päin hemmettiä. Lopulta löysin kuitenkin mukavan miehen ja perustimme perheen ja saimme kaksi lasta. Toimen on erityislapsi. Lähdin opiskelemaan uuteen ammattiin, opinnot takkusiva alusta lähtien mutta olen jäänyt vain roikkumaan opintoihin ja näyttää siltä etten saa niitä tehtyä. Minulla todettiin muutama vuosi sitten ADHD vaikka olen 38 Kävin huonolla terapeutilla joka sai elämääni vain sekaisin. Olen kärsinyt mielenterveysongelmista vuosia. Olen haaskannut aikaa opintoihin jotka eivät tuota mitään lopputulosta kun en saa niitä valmiiksi enkä edes ADHD:ni takia voi niitä tehdä enkä edes sen alan työtä.
Kommentit (2)
Sinunkaltaisessa tilanteessa olevia ihmisiä on kuule paljon. Jostain ne löytävät merkityksen elämäänsä - vaikkapa niistä lapsista jotka ovat erityisiä tai sitten siitä mukavasta kumppanista. Tai työstä joka ei vastaa koulutusta eikä nuoruuden haaveita.
Itse päätät jurmutatko elämän epäoikeudenmukaisuutta vaiko otat jokaisen päivän lahjana tai mahdollisuutena?
Ei elämäsi ole pilalla. Opiskelu on ollut kokemus, ethän olisi tiennyt ettet siihen pysty jos et olisi yrittänyt. Uutta kohti vain!