Millaiseksi kuvittelet naisen, joka tilaa pizzan nimeltä "Meat Lover"?
Ikä? Koko? Ulkonäkö? Parisuhdestatus? Mistä nauttii?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs oman navan tuijottelija jota ei kiinnosta eläinoikeudet ja maapallon tila. Todennäköisesti lihava. Wt.
Siinä taas oikein parempi ihminen, joka haukkuu muita wt:ksi. Sinua eivät selvästikään kiinnosta ihmisoikeudet, kun kutsut toisia ihmisiä roskaksi, ja vielä rasistisesti, nostamalla ihon värin esiin.
Varmaan samanlainen kuin minä: 30+, akateeminen ja ihan tavallinen. Tekeepä mieli lihapizzaa...
10-80-vuotias, hoikka, tavallinen tai lihava.
T. Kotipizzan työntekijä
Ruudulliseen flanellipaitaan pukeutuva köriläs. Sellainen, joka valittaa suu vaahdossa netissä (ja muuallakin), että kaikki vegaanit on ärsyttäviä ja tekopyhiä hippejä.
Vierailija kirjoitti:
Ruudulliseen flanellipaitaan pukeutuva köriläs. Sellainen, joka valittaa suu vaahdossa netissä (ja muuallakin), että kaikki vegaanit on ärsyttäviä ja tekopyhiä hippejä.
Joo, ja käyttää aina "järkeviä" kenkiä, ja istuu metrossa miehekkään leveästi:)
Nainen joka on rälykäs ymmärtääkseen, että Meat Lover on ainoa syötäväksi kelpaava pitsa Kotipitsan listalla. Ja nainen joka yleensä syö muualla...
Ruokahalu kunnossa, paino kunnossa, syö harvoin pitsaa, hyväkuntoinen. Paitsi jos on kanta-asiakas.
Vain idiootit ostavat kotipitsan tuotteita. Ovat törkeästi ylihinnoiteltuja. Järkyttävän pieniä lättyjä, joissa täytteitä ei nimeksikään. En enää moneen vuoteen ole käynyt kotipitsassa syömässä.
Söin sellaisen perjantaina, kituutettuani ensin jonkun päivän hedelmä/rahka pöperöllä. Oli vaan nälkä. Ihan tavallinen olen.
40-vuotias, ylipainoinen, värikkäät silmälasit, lyhyt värikäs tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenattu, timmi, nätti...minä siis:) voisikin oikeestaan heti tilata!
Miksi alapeukut? Mieluummin miehenä tuollaisen otan kun löysän av-mamman! Ja itsekin tiedän että fitnestytteröt voisivat tilata tuollaisen:)
Päätit sitten vastata itselles. "Treenattu, timmi, nätti... mies" hehe.
Hän on nainen, joka nauttii, kun saa lihaa ruumiinaukkoihinsa.
En tiedä. Ihan minkälainen vaan.