Mieheni ei anna minun pitää housuja
joissa takapuoli korostuu. Jos laitan sellaiset niin ei suostu liikkumaan kanssani. Mikä häntä vaivaa?
Kommentit (23)
Niin tarkennusta vielä. Eli käytös muuttunut vasta viimeaikoina. Niin ja olemme olleet jo 4 vuotta yhdessä. Kakkoselle vastaus mieheni on ihan perus pena. Ap
Onko painosi muuttunut, jolloin housut näyttävät erilaisilta? Halpiksen näköisenä ei kannata kulkea, joten mieheni saattaa tehdä sinulle palveluksen.
Miksi sinä haluat käyttää housuja joissa takapuoli korostuu?
Jokainen saa itse päättää vaatteistaan!
Niin olen 5kg painavampi kun tavatessamme. Ei kuulemma ole koskaan tykännyt housuistani. Syy on että miehet kuolaa mukamas. Onko pettänyt tai ihastunut toiseen... eikö käytös muytu silloin. Ap
Ai, olet mustasukkainen tapaus.Epälooginen tuo ajatuksesi. Täällä jo arvattiin, että olet lihonut. Silloin pitää katsoa peiliin vanhojen vaatteiden kanssa.
Olet liian seksikäs muiden miesten silmille ;)
Mies tässä se mustis on, kun raivoaa vaatteistani :D Niin ja olen ymmärtänyt että yleensä ihminen muuttuu jos pettää tai ihastunut toiseen. Ap
Laittaisin tahallani ne housut! Jokainen saa päättää itse mitä pukee tai on pukematta päälleen.
Laitan huomenna ne housut aamulla, kun lähden vaunulenkille ja kerron täällä mitä kävi. Heräämme siis lasten kanssa ennen miestä ja olen aamulla jo pukeutunut kun herää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä häntä vaivaa?
Miksi et kysy mieheltäsi? Muiden vastaukset on parhaimmillaankin vain arvauksia.
Ehkä hän haluaa pitää sut vaan vaimona. Madonna-whore syndrooma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä häntä vaivaa?
Miksi et kysy mieheltäsi? Muiden vastaukset on parhaimmillaankin vain arvauksia.
No olen kysysnyt. Hän vain sanoo ettei pidä siitä, että käytän istuvia housuja. Hän itse kuitenkin käyttää lenkeillään juoksutrikoita...hmm. Kävelylenkit voi kuulemma tehdä verkkareissa tai löysemmissäkin housuissa :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä häntä vaivaa?
No olen kysysnyt. Hän vain sanoo ettei pidä siitä, että käytän istuvia housuja. Hän itse kuitenkin käyttää lenkeillään juoksutrikoita...hmm. Kävelylenkit voi kuulemma tehdä verkkareissa tai löysemmissäkin housuissa :) Ap
No on teillä ongelmat, jestas sentään.
Ap, sun kannattaa kysyä itseltäsi miksi noudattaisit miehesi käskyjä? Oletko lapsi, orja vai alammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä häntä vaivaa?
Ala juoksemaan niin saat käyttää juoksutrikoita.
Vierailija kirjoitti:
Laitan huomenna ne housut aamulla, kun lähden vaunulenkille ja kerron täällä mitä kävi. Heräämme siis lasten kanssa ennen miestä ja olen aamulla jo pukeutunut kun herää. Ap
Miksi sinä haluat tarkoituksella luoda draamaa ja kitkaa lapsiperhearkeenne? Nyt vähän sitä huomioruuviasi löysemmälle
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat tarkoituksella luoda draamaa ja kitkaa lapsiperhearkeenne? Nyt vähän sitä huomioruuviasi löysemmälle
Mä olen pukeutunut näin kokoajan. En hae huomiota sen enempää kuin ennen, satun vain pitämään istuvista vaatteista. Ihmettelenkin miksi yht'äkkiä vaatteeni ovat paljastavia ja epäsopivia mielestään. Ap
Pitää sinua lutkana. Itse vaihdan aina tienpuolta, jos eteen tulee halpa nainen, jolla jotkut tiukat trikoot. Minun ei tarvitse sellaista katsella enkä halua olla se, joka tuollaiselle halvalle antaa huomiota.