Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei anna minun pitää housuja

Vierailija
11.06.2017 |

joissa takapuoli korostuu. Jos laitan sellaiset niin ei suostu liikkumaan kanssani. Mikä häntä vaivaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua lutkana. Itse vaihdan aina tienpuolta, jos eteen tulee halpa nainen, jolla jotkut tiukat trikoot. Minun ei tarvitse sellaista katsella enkä halua olla se, joka tuollaiselle halvalle antaa huomiota.

Vierailija
2/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkennusta vielä. Eli käytös muuttunut vasta viimeaikoina. Niin ja olemme olleet jo 4 vuotta yhdessä. Kakkoselle vastaus mieheni on ihan perus pena. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko painosi muuttunut, jolloin housut näyttävät erilaisilta? Halpiksen näköisenä ei kannata kulkea, joten mieheni saattaa tehdä sinulle palveluksen.

Vierailija
4/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluat käyttää housuja joissa takapuoli korostuu?

Vierailija
5/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse päättää vaatteistaan!

Vierailija
6/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen 5kg painavampi kun tavatessamme. Ei kuulemma ole koskaan tykännyt housuistani. Syy on että miehet kuolaa mukamas. Onko pettänyt tai ihastunut toiseen... eikö käytös muytu silloin. Ap

Vierailija
7/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, olet mustasukkainen tapaus.Epälooginen tuo ajatuksesi. Täällä jo arvattiin, että olet lihonut. Silloin pitää katsoa peiliin vanhojen vaatteiden kanssa.

Vierailija
8/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian seksikäs muiden miesten silmille ;)

Vierailija
9/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tässä se mustis on, kun raivoaa vaatteistani :D Niin ja olen ymmärtänyt että yleensä ihminen muuttuu jos pettää tai ihastunut toiseen. Ap

Vierailija
10/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tahallani ne housut! Jokainen saa päättää itse mitä pukee tai on pukematta päälleen.

Vierailija
11/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan huomenna ne housut aamulla, kun lähden vaunulenkille ja kerron täällä mitä kävi. Heräämme siis lasten kanssa ennen miestä ja olen aamulla jo pukeutunut kun herää. Ap

Vierailija
12/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä häntä vaivaa?

Miksi et kysy mieheltäsi? Muiden vastaukset on parhaimmillaankin vain arvauksia.

Vierailija
13/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa pitää sut vaan vaimona. Madonna-whore syndrooma :D

Vierailija
14/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä häntä vaivaa?

Miksi et kysy mieheltäsi? Muiden vastaukset on parhaimmillaankin vain arvauksia.

No olen kysysnyt. Hän vain sanoo ettei pidä siitä, että käytän istuvia housuja. Hän itse kuitenkin käyttää lenkeillään  juoksutrikoita...hmm. Kävelylenkit voi kuulemma tehdä verkkareissa tai löysemmissäkin housuissa  :) Ap

Vierailija
15/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä häntä vaivaa?

No olen kysysnyt. Hän vain sanoo ettei pidä siitä, että käytän istuvia housuja. Hän itse kuitenkin käyttää lenkeillään  juoksutrikoita...hmm. Kävelylenkit voi kuulemma tehdä verkkareissa tai löysemmissäkin housuissa  :) Ap

No on teillä ongelmat, jestas sentään.

Vierailija
16/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaa kysyä itseltäsi miksi noudattaisit miehesi käskyjä? Oletko lapsi, orja vai alammainen?

Vierailija
17/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä häntä vaivaa?

Ala juoksemaan niin saat käyttää juoksutrikoita.

Vierailija
18/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan huomenna ne housut aamulla, kun lähden vaunulenkille ja kerron täällä mitä kävi. Heräämme siis lasten kanssa ennen miestä ja olen aamulla jo pukeutunut kun herää. Ap

Miksi sinä haluat tarkoituksella luoda draamaa ja kitkaa lapsiperhearkeenne? Nyt vähän sitä huomioruuviasi löysemmälle

Vierailija
19/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet!

Vierailija
20/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat tarkoituksella luoda draamaa ja kitkaa lapsiperhearkeenne? Nyt vähän sitä huomioruuviasi löysemmälle

Mä olen pukeutunut näin kokoajan. En hae huomiota sen enempää kuin ennen, satun vain pitämään istuvista vaatteista. Ihmettelenkin miksi yht'äkkiä vaatteeni ovat paljastavia ja epäsopivia mielestään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi