Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitten tapahtuu jos ostaa jonkun remontoitavan talon ja rahat loppuvat ennen remonttia?

Vierailija
11.06.2017 |

Ei mitään pintojen remontointia pelkästään vaan isompi, vaikka wc-remontti puuttuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti jää tekemättä ellet saa remonttilainaa.

Vierailija
2/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit varmaan vastauksen, kun tarkasti mietit kysymystäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten asutaan pihalla teltassa.

Toivottavasti rahaa löytyy ennen talvea.

Vierailija
4/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin alotat remontin tekemisen oikeasti talon kannalta tärkeimmästä asiasta. Wc:n teet tietenkin ensin ennen kuin alat tapetoimaan, kysyykö kukaan oikeasti remontoiva näin aloittelijamaista kysymystä?

Työmaallakin pystyy asumaan kunnes rempparahaa löytyy lisää jos se loppuu kesken...

Vierailija
5/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään remontin keskellä niin kuin iso osa kaikista omakotiasujista.

T:kotitalooni asennettiin lattialistat vasta kun olin muuttanut jo pois.

Vierailija
6/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin alotat remontin tekemisen oikeasti talon kannalta tärkeimmästä asiasta. Wc:n teet tietenkin ensin ennen kuin alat tapetoimaan, kysyykö kukaan oikeasti remontoiva näin aloittelijamaista kysymystä?

Työmaallakin pystyy asumaan kunnes rempparahaa löytyy lisää jos se loppuu kesken...

Miksi teille tulee aina mieleen että asianosainen kyselee? Olen ulkopuolinen (naapuri) ja tiedän asiasta vain sen verran että 1.5 vuotta on mennyt ilman pesukonetta.

Vierailija
7/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teille tulee aina mieleen että asianosainen kyselee? Olen ulkopuolinen (naapuri) ja tiedän asiasta vain sen verran että 1.5 vuotta on mennyt ilman pesukonetta.

Olen siis miettinyt että eikö tänä kesänäkään mitään tapahdu, mutta tullut siihen tulokseen että rahat on loppu eikä lainaa saa. Mitähän keksivät?

Vierailija
8/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä aloittaa remonttia jos ei oo rahaa. Onko töitä ja luottoa?

Vierailija
9/9 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaarissako peset lakanat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi