Olenko turhasta mustasukkainen, vai asiasta loukkaantunut?
Jos olisit elänyt 2vuotta suhteessa, jossa miehen puolelta et kehuja juuri koskaan saa (ulkonäöstä), ellet itse näitä kysymysten kautta hae, ja sulle selviäisi, että miehes sarjatykittää ig sydämin alastomia ja puolialastomia naisia, kuinka reagoisit?
Olettaen että et itse ole sujut itsesi kanssa, vaan painit huonosta itsetunnosta oman kroppasi kanssa, joka on ehkä 1 kymmenesosa näistä naisista joista miehesi tyksii netissä.
Mulla tämä tilanne ja olen itkeny nyt kaks päivää, koska olen loukkaantunut ja vihaan omaa ulkokuortani entistä enemmän, ja vihaan sitä, että en saa kotona samaa huomiota mitä mimmit netissä..
Kommentit (38)
Edellinen jatkaa; Ei lapsia tuon miehen kanssa siksi, että kun vauva syntyy, tulee luonnostaan kuivia kausia, ehkä pitkiäkin. Tuo mies ei kestäisi sitä.
Ex oli samanlainen! Paitsi siltä osin et meillä munaa sai kerran kaks kuukauteen ja ukko tyydytti itsensä joko runkkaamalla tai vieraissa käymällä. Lähdin menemään kun tuli pettäminen julki.
Ei sun mies välttämättä petä mut komppaan aikasempaa eli pidä silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit elänyt 2vuotta suhteessa, jossa miehen puolelta et kehuja juuri koskaan saa (ulkonäöstä), ellet itse näitä kysymysten kautta hae, ja sulle selviäisi, että miehes sarjatykittää ig sydämin alastomia ja puolialastomia naisia, kuinka reagoisit?
Olettaen että et itse ole sujut itsesi kanssa, vaan painit huonosta itsetunnosta oman kroppasi kanssa, joka on ehkä 1 kymmenesosa näistä naisista joista miehesi tyksii netissä.Mulla tämä tilanne ja olen itkeny nyt kaks päivää, koska olen loukkaantunut ja vihaan omaa ulkokuortani entistä enemmän, ja vihaan sitä, että en saa kotona samaa huomiota mitä mimmit netissä..
Sun itsetuntosi on huono jos tyydyt mieheen jonka mielestä on ok tykkäillä muiden kropista netissä. En itse ois katellut tuollaista touhua pitkään vaan ilmoittanut miehelle että koska moinen toiminta kiinnostaa miestä enemmän kuin minä, jatkan matkaani ja toivotan miehelle sekä hyvää loppuelämää että henkistä kasvua.
Minkä helkkarin takia sä et ole jo lähtenyt? Eihän se susta tykkää jos noin toimii.
Maailma on miehiä täynnä! Sua aidosti rakastava mies huomioisi sua joka päivä jollain tavalla.
Oikeasti jos parisuhde tuottaa enemmän surua kuin iloa, pitäisi ihan itse tajuta vetää johtopäätökset ja lähetä eikä roikkua moisessa vaan sen takia että ois joku.Se vasta tyhmää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olettaen että et itse ole sujut itsesi kanssa, vaan painit huonosta itsetunnosta oman kroppasi kanssa, joka on ehkä 1 kymmenesosa näistä naisista joista miehesi tyksii netissä.Mulla tämä tilanne ja olen itkeny nyt kaks päivää, koska olen loukkaantunut ja vihaan omaa ulkokuortani entistä enemmän, ja vihaan sitä, että en saa kotona samaa huomiota mitä mimmit netissä..
Tuollaista katsellaan vierestä max 3kk ja sitten laitetaan suhde poikki.Ei tuollainen kuulu toimivaan parisuhteeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun itsetuntosi on huono jos tyydyt mieheen jonka mielestä on ok tykkäillä muiden kropista netissä. En itse ois katellut tuollaista touhua pitkään vaan ilmoittanut miehelle että koska moinen toiminta kiinnostaa miestä enemmän kuin minä, jatkan matkaani ja toivotan miehelle sekä hyvää loppuelämää että henkistä kasvua.
Minkä helkkarin takia sä et ole jo lähtenyt? Eihän se susta tykkää jos noin toimii.
Maailma on miehiä täynnä! Sua aidosti rakastava mies huomioisi sua joka päivä jollain tavalla.
Oikeasti jos parisuhde tuottaa enemmän surua kuin iloa, pitäisi ihan itse tajuta vetää johtopäätökset ja lähetä eikä roikkua moisessa vaan sen takia että ois joku.Se vasta tyhmää onkin.
Niin siis sain tietää tästä vasta toissapäivänä, ja en nyt viitsisi tehdä hätäisiä päätöksiä parissa päivässä.
Tämä 1,5vuotta mitä ollaan yhdessä oltu on ollut aivan mielettömän hyvää aikaa, emme tappele juuri koskaan, meillä on (tai ainakin oli) hyvä tasapaino ja tasa-arvoisuus, koti yms hoidetaan yhdessä ja laatuaikaakin on ollut ja paljon, esim ulkomaanmatkoja ja treffi iltoja, eli leffoja syömistä jne.
Elän siis näiltä osin sellaista unelma suhdetta, jota moni nainen halajaa ja paljon, mutta sitten vastapainona on tuo, että en niitä kehuja saa ellen itse kysy miltä näytän jne. Ja nyt tosiaan tuli ilmi tämä, että jakelee netissä huomiotaan alastomille ja puolalastomille naisille, jotka ovat hyvin hyvin hyvin kaukana tästä min ruhostani ja sain kuulla että olen kuulema täydellinen paketti... pyysin kauniisti, että lopettaa tuon paskanjauhannan, sillä jos olisin täydellinen kropaltani niin tuskin hän kuvailemistani kuvista tykkäilisi vaan tykkäilisi sitten muista laudoista?
Miehes on ääliö! Jos jakaa muille huomiota sydämin netissä niin silloin myös tulisi pystyä ilman kyselyitä jaksaa samanlaista huomiota kotona.
Tulee olo, että miehesi ei arvosta sinua tarpeeksi, tai sitten hän vain on aivan v*tun tyhmä.
27 jatkaa!
Ja tuo että tullaan sanomaan, miten sinä olet täydellinen paketti kun jää kiinni, on selkeää paikkailu puhetta. Jos todella olisit täydellinen paketti hänen mielestään, niin kyllä uskon hyvin vahvasti, että nämä sydämet ja peukuttelut osuisivat netissä naisille joilla on samanlainen kroppa kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, katseletko itse koskaan elokuvien tai sarjojen miesnäyttelijöitä sillä silmällä, että onpa tuo hyvännäköinen? Tai oletko joskus jopa valinnut elokuvan siltä pohjalta, että siinä on lempisöppänäsi?
On ihan normaalia, että sekä miehet että naiset katselee ja kiinnittää huomiota toisen ulkonäköön vaikka kadulla käveltäessä, mutta mielestäni ap;n kuvailemassa tilanteessa mennään hitusen pidemmälle mitä sinun kommentissasi tarkoitetaan.
Ei ole epänormaalia sekään, että netissä katsellaan naisten ja miesten kuvia, mutta tuo ap;n kuvailema tilanne jossa kotona ei saada ihailua ja tykkäilyä omaata ulkonäöstä, mutta sitä jaellaan internetissä muille naisille, niin en itse pidä hyvällä ap;n miehen toimintaa, enkä myöskään koe, että ap olisi turhasta mustasukkainen ja loukkaantunut.
Harva mieskään kotona saa ihailua naiseltaan, kun taas elokuvakomistusten ulkonäköä kehutaan avoimesti ja valitaan leffa, "kun siinä on se ihana Teppi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, katseletko itse koskaan elokuvien tai sarjojen miesnäyttelijöitä sillä silmällä, että onpa tuo hyvännäköinen? Tai oletko joskus jopa valinnut elokuvan siltä pohjalta, että siinä on lempisöppänäsi?
On ihan normaalia, että sekä miehet että naiset katselee ja kiinnittää huomiota toisen ulkonäköön vaikka kadulla käveltäessä, mutta mielestäni ap;n kuvailemassa tilanteessa mennään hitusen pidemmälle mitä sinun kommentissasi tarkoitetaan.
Ei ole epänormaalia sekään, että netissä katsellaan naisten ja miesten kuvia, mutta tuo ap;n kuvailema tilanne jossa kotona ei saada ihailua ja tykkäilyä omaata ulkonäöstä, mutta sitä jaellaan internetissä muille naisille, niin en itse pidä hyvällä ap;n miehen toimintaa, enkä myöskään koe, että ap olisi turhasta mustasukkainen ja loukkaantunut.Harva mieskään kotona saa ihailua naiseltaan, kun taas elokuvakomistusten ulkonäköä kehutaan avoimesti ja valitaan leffa, "kun siinä on se ihana Teppi".
Eivätkö naiset tee myös kaikenlaisia, kuka näyttelijä on hottis -keskusteluja ystäviensä kanssa ja onhan niitä täälläkin ollut
Whoot?
No jo on naisilla ihme tapa valita elokuva, itse ainakin valitsen sen perusteella mikä on hyvä, ja jos en ole nähnyt niin sitten sen mukaan minkä traileri vaikuttaa hyvältä, ja missä on näyttelijälahjoiltaan hyviä näyttelijöitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epänormaalia sekään, että netissä katsellaan naisten ja miesten kuvia, mutta tuo ap;n kuvailema tilanne jossa kotona ei saada ihailua ja tykkäilyä omaata ulkonäöstä, mutta sitä jaellaan internetissä muille naisille, niin en itse pidä hyvällä ap;n miehen toimintaa, enkä myöskään koe, että ap olisi turhasta mustasukkainen ja loukkaantunut.Harva mieskään kotona saa ihailua naiseltaan, kun taas elokuvakomistusten ulkonäköä kehutaan avoimesti ja valitaan leffa, "kun siinä on se ihana Teppi".
Eivätkö naiset tee myös kaikenlaisia, kuka näyttelijä on hottis -keskusteluja ystäviensä kanssa ja onhan niitä täälläkin ollut
En mä ainakaan ole koskaan käynyt mitään hottis-keskusteluja kavereiden kanssa kun mua ei kiinnosta sellaiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun itsetunto on toisten mielipiteiden varassa, sitä varmaan sitten hajoaa tuhkaksi tuollaista kohdatessa. Jos itsetunto taas on kunnossa, ei toisten mielipiteet hetkauta mihinkään suuntaan! Suosittelen antamaan miehelle sen oman hienon vartalon käyttöön, jollei halua, ja nettimisut kiinnostaa enemmän, jättäisin ronkkimaan itseään niiden kanssa. Rikki se sellanen mies on, mikä polkuautolla polkee, kun voisi ajaa mustangillakin. Pidä itseäsi vain mustangina, siitä se juttu lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on enemmän 15-vuotiaitten teinityttöjen touhua kuin aikuistenn naisten.
Olet varalla ja mies etsii samalla parempaa.
Kyllä muuten v*uuntuisin ihan s**tanasti. Voi olla että sudenkin loppuisi.
Hyi olkoon mikä mies. Itse en katselisi enkä myöskään omaa kroppaani esittelisi tuollaiselle.
Addiktoitunut ainakin katsomaan niitä kuvia. En tekisi lapsia tuon miehen kanssa. Pidä silmät auki.