Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole harrastanut seksiä 15 vuoteen. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
11.06.2017 |

Ensinnäkin otsikko on täysin tosi. Toiseksi, olen melko epäseksuaalinen henkilö, omin käsin onneen todella harvoin. Kolmanneksi, koetut seksikerrat on ollut EVVK, vaikka jopa pientä nautintoa niissä on ollut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tänään saada? Minä voin tulla auttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tyytyväinen tilanteeseen? Ei kai siinä sitten mitään. Itse en tuohon pystyisi, mutta ei onneksi tarvitse. Meitä on moneksi.

Vierailija
4/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vasta 11 vuotta takana

Vierailija
5/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko itsesi aseksuaaliksi?

Haluatko parisuhteeseen?

Jos haluat, ahdistaako sinua mahdollisesti yleinen ajatus ja normi siitä, että seksi toimii parisuhteen "liimana"?

Vierailija
6/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko vetoa vastakkaiseen sukupuoleen, ja tarkoitan siis intohimoa?

Oletko mies vai nainen?

Kuinka usein masturboit ja ensimmäiseen osittain palaten, fantasioitko naisista/miehistä ja ovatko nämä fantasian kohteet todellisia vai fiktiivisiä?

Vierailija
7/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se oli mulla, varmaan 15-20 v ilman. Omasta tahdosta siis, niin harva mies sytyttää mua seksuaalisesti ja ne muutamat kokemukset ilivat niin evvk, etten kokenut tarpeelliseksi enää yrittää. Koko seksi ei kiinnostanut nuorena yhtään.

Sitten tapasin nelikymppisenä todella komean ja sängyssä taitavan miehen, joka vei jalat alta ja nyt olen ollut muutaman vuoden jo jopa seksihirmu. Se vaati siis enemmän ikää itselle, jotta estrogeeniraso laski (on ollut mulla aina lähes liian korkea) ja aidosti yhteensopivan miehen, jonka kanssa on luontaista kemiaa.

Vierailija
8/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

14 vuotias

Vierailija
9/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen jatkaa: Oletko koskaan ollut rakastunut? Mitkä piirteet tässä ihmisessä olivat niitä "ykkösjuttuja", himon kannalta JA psyykkisesti?

Vierailija
10/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kaipaisin seksiä ja olen nauttinut siitä älyttömän paljon, mutta joutunut olemaan 15 vuotta ilman. En viitsi sitä yksinkään harrastaa, koska sitten asia nousee aina pinnalle ja ongelmaksi. 

Vierailija
11/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi että joku trolli pilaisi tän ketjun, olen oikeasti innostunut ja kiinnostunut. "Paljasta itsesi" ap älykkäällä vastauksella, jossa jokin mauste jossa näkyy ettet ole 14-vuotias. :) Enemmän pyyntö kuin kysymys, mutta silti.

Vierailija
12/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kaipaisin seksiä ja olen nauttinut siitä älyttömän paljon, mutta joutunut olemaan 15 vuotta ilman. En viitsi sitä yksinkään harrastaa, koska sitten asia nousee aina pinnalle ja ongelmaksi. 

Koetko sinä sitten periaatteessa olevasi hyperseksuaali, kun kerran masturbointi nousee "ongelmaksi"? Vai tarkoitatko jotain muuta?

Terveisin taas kutonen eli "Inni"

Vierailija
13/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole harrastanut seksiä 18 vuoteen

N57

Vierailija
14/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko sinä sitten periaatteessa olevasi hyperseksuaali, kun kerran masturbointi nousee "ongelmaksi"? Vai tarkoitatko jotain muuta?

Terveisin taas kutonen eli "Inni"

Ei vaan se nousee ongelmaksi, ettei ole ketään, kenen kanssa seksiä harrastaa. Alkaa harmittaa, miksei ole löytänyt oikeaa kumppania ja se, mistä joutuu olemaan paitsi. 

Vierailija
15/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 vuotias ja biologiselta sukupuoleltani nainen. Olen ajatellut olevani aseksuaali, mutta ihastuessa/rakastuessa kyllä himo tulee mukaan kuvaan. Tunnen vetoa oikeastaan vain miehiin. Voisin haluta parisuhteen, mutta tämä seksuaalipuoli mietityttää. Vaikka tiedän aiempien kokemusten perusteella pystyväni myös ns. normaaliin sukupuolielämään niin olen alkanut siihen vain odotusten takia. En pidä mitään seksuaalista aktia vastenmielisenä (ml. anaali, oraali), mutta se ei vaan kiinnosta.

Tätänykyä masturboin varmaan vain muutaman kerran vuodessa. Masturbointiin yllyttää yleensä kuukautiskierto ts. ovulaatio

. Masturbointikaan ei tuota mitään suurta nautintoa, vaikka saan orgasmin.

Tajusin oman "omituisuuteni" vasta oltuani yhdynnässä useita (kymmeniä) kertoja silloisen kumppanin kanssa. Ei vaan tuntunut missään, vaikka hän oli ns. taidokas rakastaja.

Ap (sori en osaa olla niin älykäs, et osoittaisin olevani "vanha")

Vierailija
16/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole harrastanut seksiä 18 vuoteen, avioeron jälkeen. Ja sitä ennen olin aika aktiivinen. Vientiäkin olisi aina jos baarissa käyn, mikä on harvoin, mutten halua seksiä vain siksi että voisin todeta ettei tässä ole tarvinnut ilman olla. Olen onnellinen elämässäni. N. 48

Vierailija
17/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, olen ihan tyytyväinen tilanteeseen muuten, mutta parisuhteen voisin ottaa ihan siksi, että asioita saisi jakaa jonkun kanssa. En kuitenkaan halua kenenkään äijän elämää pilata sillä, että saa pihtaavan akan.

Ap

Vierailija
18/18 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, olen ihan tyytyväinen tilanteeseen muuten, mutta parisuhteen voisin ottaa ihan siksi, että asioita saisi jakaa jonkun kanssa. En kuitenkaan halua kenenkään äijän elämää pilata sillä, että saa pihtaavan akan.

Ap

Samat sanat täällä, terveisin edelläsi kommentoinut.