Minkä vaatteen/asusteen käyttämisen kieltäisit kaikilta maailman ihmisiltä, jos voisit?
Aloitan: Perseshortsit jotka paljastavat persevaon
Kommentit (38)
Mä käytän mustia legginsejä housuina enkä ole vieläkään ymmärtänyt, miksei niin saa tehdä. Mulla on mahassa isoimmat läskit ja legginsit muotoilevat vatsan litteämmäksi ja vyötärön kapeammaksi. Jalat ja perse näyttävät hyviltä. Ja materiaali ei ole läpikuultavaa, joten hyvin toimii housuina. Suuresti ihmettelen, jos jotain se häiritsee.
Varmaan ne olis sitten shortsit, jotka ovat pienempiä kuin alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteista kokolaput, jos se hillitsisi sitä että ei nähdä kuinka ollaan lihottu ja tukitaan kolme numeroa liian shortsit päälle, koska isomman koon ostaminen ois niin iik. Muistakaa naiset, vaikka se menee kiinni, se ei silti sovi välttämättä päälle.
Isompaa kokoa usein ei yksinkertaisesti ole. On mentävä sillä mitä kaupasta löytyy...
Samaa mieltä. Koko loppuu kesken ja sitten on tarjolla puoli metriä liian pitkiä, laatikkomaisia, rumanvärisiä ja huonolaatuisia isojen tyttöjen vaatteita. Niillä mennään mitä on tarjolla.
Ne hemmetin freddy-farkut!! Siin nii todella oksettavan näköiset kun niissä on ne hiton "pakarakukkarot" ja sauma kiilautuu anusaukkoon asti. Minä en ymmärrä miten ne voi näyttää kenenkään päällä hyvältä,tulee mieleen ne miesten alushousujen "munakukkarot". Joo sulla on näköjään perse. Hienoa. Niin on kaikilla muillakin. Mutta mun ei tartte olla tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ne hemmetin freddy-farkut!! Siin nii todella oksettavan näköiset kun niissä on ne hiton "pakarakukkarot" ja sauma kiilautuu anusaukkoon asti. Minä en ymmärrä miten ne voi näyttää kenenkään päällä hyvältä,tulee mieleen ne miesten alushousujen "munakukkarot". Joo sulla on näköjään perse. Hienoa. Niin on kaikilla muillakin. Mutta mun ei tartte olla tyrkyllä.
Monet, joilla olen näitä nähnyt, ovat kaikenlisäksi ahtautuneet liian pieniin freddyihin.
Cargo-shortsit tai sukat ja sandaalit
Kaffepulla kirjoitti:
Burkhat ja niqabit sun muut kaavut jota symboloivat sitä, että nainen ei ole kansalainen.
Kieltäisitkö nunnankaavut myös ja symboloivatko ne myös sitä ettei ole kansalainen?
Kun tarkemmin mietin niin aika pitkä lista itsellä
- Crocsit
- Legginssit joista kuultaa läpi, legginssi-hame yhdistelmä, ja anteeksi nyt vaan mutta myös legginssit reilusti ylipainoisilta (se selluliitti ja muut hyllyvät muhkurat nyt vaan näkyy oikeasti ja kauas).
- Haaremihousut
- Housut joissa levenevät lahkeet
- En tiedä miksi niitä nimitetään, mutta sellaiset naisten suorat housut jotka on leveät ylhäältä alas asti, siis sellaiset liian ison näköiset jakkupuvun housut. Mitä ne nyt on?
- Jenkkihuivit käärittynä pannalle ja eteen rusetille
- Tiukat pillifarkut miehillä
- Navan paljastava toppi ja tiukat minishortsit yhdessä, näitä näkyy teineillä nykyään paljon ja mietin aina millainen äiti ja isä antaa teinien pukeutua niin. Pelkät shortsit yhdistettynä johonkin muuhun ei paha, mutta se napapaita/lyhyt paljastava toppi niiden kanssa
Lappalaisten vaatteet ,kaikissa tilaisuuksissa samat vetimet
Kieltäisin niqabit, burkat ja chadorit
Culottes-housut on kammottavat kaikilla, mutta etenkin lyhyillä ja persjalkaisilla naisilla. Lyhentävät jalkoja entisestään.
En tunne tarvetta kieltää yhtään keneltäkään yhtään mitään vain siksi, että jokin ei satu miellyttämään minun silmääni. Onko aloituksen kysymys retorinen vai oikeastiko kaikki kommentoijat olisivat kieltämässä mainittuja vaatekappaleita, jos heillä olisi siihen valta? Aika moni ilmeisesti haluaisi elää diktatuurissa.
Valkoiset legginsit, erityisesti kaprimittaisena
Vierailija kirjoitti:
En tunne tarvetta kieltää yhtään keneltäkään yhtään mitään vain siksi, että jokin ei satu miellyttämään minun silmääni. Onko aloituksen kysymys retorinen vai oikeastiko kaikki kommentoijat olisivat kieltämässä mainittuja vaatekappaleita, jos heillä olisi siihen valta? Aika moni ilmeisesti haluaisi elää diktatuurissa.
Mitäpä luulet, oliko aloitus retorinen vai ei?
Polttariasut. Näin tällä viikolla "nunnan" ja hänen kaverinsa. Tuli tästä mieleen.