Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BRION MYYNTI aika????

29.03.2006 |

Eli kuulin pihalla että saattaisi olla nyt viikonloppuna mutta kellonajat koska auki

Ja ennenkaikkea onko tänäviikonloppuna?

Vastauksesta kiitollinen;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vastata.

Sain kuulla että Brion Nibekon myynti olisi auki

pe 12-20

La 9-14 lauantain aika ?

Osotetta en muista kun tiedän vain paikan..

Vierailija
2/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten turhaan lähde säntäilemään?

Kiitokset!

salminakki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä viikonloppu ja tänään alkanut kello 12. Auki tänään 20 asti ja huomenna 10-14 muistaakseni.

Vierailija
4/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan jättää väliin.

Vierailija
5/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä kaikkea tuolla myydään??

Vierailija
6/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipeco Oy:n Ysmy päivillä myydään tehtaan myymälässä

vaatteita mm.

- Brio

- Anttilan ja Prisman halpis merkkejä

- Stockmann Bogi juttuja on ollut

eli vaatetta halvalla =D

Osoite KOLAMIILUNKUJA 10

VANTAA

EDELLEEN MYYMME VAIN KÄTEISELLÄ

Vierailija
7/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon oli tavaraa ja ihmisiäkin, mutta ei sentään jonoksi asti.

Lapsille oli todella paljon erilaisia Moomin välikausiasuja, sekä haalareita että kaksiosaisia pukuja. Itse en noista Moomin-asuista ole koskaan piitannut, eli niitä en jäänyt katsomaan, hinta taisi olla jotain parin kymmenen ja kolmen kymmenen euron välissä.

Lasten sisävaatteita oli jonkin verran, mielestäni niitä samoja, mitä ennenkin, eli lappuhaalareita, liivimekkoja, puuvillahousuja pojille ja neuletakkeja ja fleecepuseroita tytöille, sekä jotain yksittäisiä vaatekappaleita pienille lapsille. Hinnat vaihteli 10 euron kummankin puolen. Lasten sukkia oli eurolla. Kumisaappaita (Brio) oli sekä vuorilla että ilman ja erilaisia kuoseja mielestäni aika monta, varsinkin tytöille. HInta oli 7-12 eur muistaakseni. Sitten oli jotain välikausihattuja (Moomin) ja hanskoja myös, hinnat n. 10 euron luokkaa.

Aikuisille oli taas paljon ulkoilutakkeja, miehille halvimmillaan vissiin 5 eurolla. Itse pengoin lähinnä naisten jumppapuseroita ja huppareita, niitä oli useita eri värejä ja malleja ja hinnat vaihteli n. 8-15 euron välillä. Itselleni tarttui yksi lohenpunainen jumppapaita 10 eur ja vaalean harmaa hupullinen pusakka 13 eur. Lisäksi ostin pashminahuivin 7 eur (70% pashmina, 30% villa). Värejä oli paljon erilaisia.

Naisillekin oli kumisaappaita, hintaa en tarkalleen muista, kun en itse tarvinnut, olisiko ollut 10-12 euron paikkeilla, ainakin muutamia eri malleja/kuoseja.

Ja ulkoilutakkeja ja pukuja näytti olevan taas rekkikaupalla ja varmaan edullisesti, itse mietin hetken anorakin ostamista, mutta loppujen lopuksi päätin jättää rekkiin, hinta olisi ollut 15 eur, eli ei paha. Niin ja olihan siellä lapsille ainakin Fleece-pusakoitakin.

Ja sitten oli erikseen rekki jossa oli jotain Hillfiger-merkkivaatteita, mutta niissä hinnatkin olivat korkeammat, ainakin jotain naisten paitapuseroita näin n. 40-50 eur/kpl ja jotain neuleita tais olla. Mutta niitä oli vain yhdessä rekissa, eikä mitenkään kovin paljon enää.

Tässä minun muistikuvani myynnistä, sitä samaa mitä ennenkin. Kumisaappaita olisin voinut pojalle ostaa jos olisi ollut II-laatuisia kuten aiemmin. Viimeksi ostin 2 eurolla pojalle kumpparit ja ihan yhtä hyvät on olleet kuin muutkin. Nyt ei ole tarvetta, kun just ostin päiväkotiin yhdet Cittarin Mammuttimarkkinoilta 6,95 eur.

Tsemppiä metsästykseen, jos huomenna olette menossa. Varautukaa pitkiin jonoihin, tai ainakin kun itse olin viimeksi lauantaina, niin jonot oli ennen avausta toista sataa metriä pitkät ja lastenvaunujahan ei sitten sisälle saa viedä lainkaan. Niin ja myyvät vain käteisellä, edes pankkikortit eivät kelpaa :)