Mihin ei-välttämättömään käytät eniten rahaa.
Mulle se on ehdottomasti puutarha
Kommentit (21)
Vaatteet. Siis kaikki sellaiset erikoiset mekot ja korkkarit yms. mitä hyvin harvoin tarvitsee yhtään missään. Silti tilaan niitä aina ja kaappi on täynnä kaikkea turhaa, mutta nättiä.
Kakkosasunto, elektroniikka, lapsen kengät, alkoholi, suklaa, jäätelö...
Viimeaikoina varmaan vaatteisiin. - Pärjäisin tai olisin varmasti pärjännyt nykyiselläkin garderobillani, mutta niin vain löysin itseni ostamasta uutta vanhan seuraksi. Ja jonkun mielestä olen varmaan idiootti kun käytän rahojani myös uusiin cd-levyihin ja kirjoihin. Mutta, kun...
Ulkona syöminen/juominen. Olen yksin asuva työtön joten "ihmisten ilmoilla "käyminen on tärkeää henkisen hyvinvoinnin kannalta, vaikka aina voisi säästää ja pakata eväät/syödä kotona.
Kirjoihin. En edes aina lue niitä, minä vaan tykkään kun on hyllyt täynnä kirjoja.
Ilman autoakin pärjäisi, eli varmaan se. Muuten nyt ehkä olut, kun tulee kaikkea erilaisia juotua.
ravintolassa syömiseen ja matkustamiseen