Mitäs te muut yksinäiset teette nyt lauantai-iltana?
Mä kuuntelen musiikkia ja teen kotitöitä. Ja palstailen tietysti. Olette mun ainoita ystäviä.
Kommentit (40)
Mulla ei ole kavereita, mutten tunne itseäni yksinäiseksi oikeastaan. Paitsi silloin jos yritän olla ihmisten kanssa, mutta en jostain syystä saakaan heihin yhteyttä tai he menevät pois luotani.
Olen tänäänkin vain koneella, kuten muutkin päivät. Tein lettuja. Tein niitä toissapäivänä myös ja olin tosi onnellinen, kun ne onnistuivat. Olin niin onnellinen, että hymyili vaan n ja hyppelin ympäri asuntoani. Ehkä nyt on lääkitys kohdillaan. Viimeksi lopetin mielialalääkityksen, koska se lihotti. Olin yli vuoden ilman lääkettä ja laihduin tosi paljon, takaisin normaalipainoon. Toivon, ettei tämä uusi lääke ei lihota taas.
Olen yksinäinen vaikka minulla onkin mies. Hän katsoo telkkaria. Yritin keskustella hänen kanssaan, mutta hän keskustelee vain ollessaan humalassa. Hän ei tänävklp voi juoda mahdollisen työvelvoitteen takia. Tein puutarhatöitä, kotihommia ja nyt palstailen. Kukat kastelin myös.
Istun tyttöystävän kanssa kotona. Se katsoo sarjoja.
Mietin, kävisinkö yhdellä paikallisessa vai katsoisinko Orange is the new blackia.
Olin koiran kanssa pihalla. Kitkin kukkapenkkiä. Nyt koira kuorsaa tiukasti kyljessä kiinni. Naisen paras ystävä.
Katson tv-sarjaa ja kohta mahdollisesti jatkan erään kielen itseopiskelua, vaikken sitä todennäköisesti koskaan tulekaan mihinkään tarvitsemaan. Äsken masturboin. Välillä ahdistun tulevaisuudesta.
Tein jäälattea ja salaattia. Katsoin youtubesta 9/11 Faker -dokumentin. Oli mielenkiintoinen, eikä liian raskas. Just sellainen, että sai ajatukset johonkin ihan muualle hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, kävisinkö yhdellä paikallisessa vai katsoisinko Orange is the new blackia.
OITNB on tylsä. Paikallisessa voisi tapahtuakin jotain ;)
Mollaako puolisonne teidän kaverittomuuttanne? Minun mies haukkuu. Just tänään riideltiin ja hän alkoi arvostella, että minussa on jotain vikana, kun ei ole paljon kavereita :( Olen hiljainen etenkin uudessa seurassa ja ujo. En mikään ihmishirviö. Enkä edes kaipaa kovin usein mitään rientoja. P*ska fiilis.
Kuuntelen musiikkia ja join lasillisen viiniä.
Olin lasten kanssa lenkillä. En jaksanut tänään kokkailla joten tilattiin pizzat. Saunottiin ja lapset nukkumaan ja nyt olen katsonut Orange is the new blackia. Mies on reissuhommissa. Eilen oli mahdollisuus saada lapset yökylään ja yritin saada edes jonkun kaverin mun mukaan tekemään jotain, mutta kaikilla oli omat kiireensä. Pidin siis lapset kotona, etten olisi niin yksinäinen.
Vieläkin välillä ihmettelen, miten musta tuli näin yksinäinen. Nuorena mulla oli kavereita ja vauhdikas elämä. Muillakin perheellisillä on ystäviä, vaikka niitä perheellisiä ystäviä. Meillä ei ole ketään. N.kerran kolmessa kuukaudessa nään yhtä mun kaveria muutaman tunnin. Ystäväperhe jostain suht naapurista olisi kyllä mahtava juttu!
Tulin iltavuorosta ja avasin viinipullon. Ajattelin juoda siitä puolet ja syödä herkkusienipastaa. Sitten nukkumaan ja huomenna myös iltavuoroon. Yksinäisyys ei tunnu pahalta kun on kaikki viikonloput töissä.
Katson telkkarii,palstailen ja chättään treffipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mollaako puolisonne teidän kaverittomuuttanne? Minun mies haukkuu. Just tänään riideltiin ja hän alkoi arvostella, että minussa on jotain vikana, kun ei ole paljon kavereita :( Olen hiljainen etenkin uudessa seurassa ja ujo. En mikään ihmishirviö. Enkä edes kaipaa kovin usein mitään rientoja. P*ska fiilis.
Asuimme aiemmin ulkomailla, Euroopan ulkopuolella. Mies mollasi, ettei kukaan halua tulla katsomaan minua sinne. Ettei kukaan välitä minusta tarpeeksi. Omat ystäväni olivat silloin opiskelemassa ja kituuttivat pienellä budjetilla. Minua vanhemman miehen ystävät olivat hyväpalkkaisissa töissä ja kaksi heistä ehti käydä katsomassa meitä. Tuosta jäi pitkäksi aikaa paha mieli. Onneksi sentään vanhempani tulivat käymään.
Katson netflixistä Call the midwife. Lempparisarja :)
Yksinäiset my ass. Parisuhteessa eläviä, omia lapsia tehneitä naisia täällä on vastaamassa, jotka voisivat vaihtaa miehensä toiseen silmänräpäyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuimme aiemmin ulkomailla, Euroopan ulkopuolella. Mies mollasi, ettei kukaan halua tulla katsomaan minua sinne. Ettei kukaan välitä minusta tarpeeksi. Omat ystäväni olivat silloin opiskelemassa ja kituuttivat pienellä budjetilla. Minua vanhemman miehen ystävät olivat hyväpalkkaisissa töissä ja kaksi heistä ehti käydä katsomassa meitä. Tuosta jäi pitkäksi aikaa paha mieli. Onneksi sentään vanhempani tulivat käymään.
Höh mitä tuo tommonen on? Ei tule mieleenkään lähteä ulkomaille jonkun kaverin perään. Mun tärkein ihminen on ulkomailla nyt puoli vuotta. Mutta en oo menossa katsomaan. Ajattelen peräti, että sillä on oikeus olla siellä vapaana ilman sidoksia kotimaahan. Annan nauttia rauhassa.
Masturboin, söin keittoa, masturboin, luin oikeamedia.comia. surffaan