Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi parempi vaihtoehto?
10.06.2017 |
Pitääkö minun jotenkin yrittää (vaikka terapeutin avulla) opetella hyväksymään se, että olen tahattomasti kasvattanut pojastani homoseksuaalin, vai olisiko itsemurha TÄSSÄ TILANTEESSA jo asiallinen ratkaisu? Teini-ikäinen poikani siis on hiljattain paljastanut olevansa homo, ja tämän jälkeen olen keskittynyt vain syyttelemään itseäni kasvatuksessa tekemistäni virheistä, joita en ole itsekään tiedostanut.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä en olis halunnut kommentoida tähän mitää, mut oli pakko!
Miten sä voit olla noin itsekeskeinen ja kuvitella, että se liittyy jotenkin suhun?
Miksi et voi antaa poikasi olla ihan oma itsenäinen ihminen?