Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sinkku varaa sanoa että haluan komean/kauniin Miehen/naisen?

urpo meininki
10.06.2017 |

Oletko sinä edes kaunis/komea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, totta kai minun täytyy pitää potentiaalista kumppaniani kauniina. En osaisi seurustella naisen kanssa, jos hän ei olisi mielestäni hyvän näköinen. Pystyykö joku muka?

Se, olenko minä komea, on yhälailla subjektiivinen kokemus. Jonkun mielestä olen, toisen mielestä taas en. Turhaan minä siihen otan kantaa.

Vierailija
2/5 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Toivon potentiaaliselta kumppanilta vain niitä asioita mitä voin tarjota takaisinpäin, mielestäni se on reilua. En todellakaan vaadi mitään komistusta enkä sellaisiin yleensä ihastukaan. Normaalipaino, normaali hygieniataso ja liikunnallisuus riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluan omasta mielestäni hyvännäköisen miehen, kuka nyt ei haluaisi? Minä itse olen varmaan joidenkin mielestä hyvännäköinen ja joidenkin mielestä en.

Vierailija
4/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti varaa sanoa, riippumatta omasta tasostani, koska voin elää yksinkin

Vierailija
5/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauniimpi/ komeampi ihminen sitä tyhjäpäisempi. On totuttu saamaan kaikki ulkonäöllä, joten ei ole tarvinnut sen enempää itseään kehittää. Ja se joka luonteeltaan ihana ja mukava sitten ulkonäössä häviää. Ja ne jotka on nuorena ollut kauniita ja hoikkia ja jotka sitten kasvattavat elintasovatsan ovat ilkeitä ja katkeria ja arvostelevia. Sellaiset ihmiset jotka ovat kauniita ja hyväluonteisia ovat harvinaisia helmiä. Tekstistäni huolimatta olen kaunis ja ihana persoona useiden mielestä. Olen onnekas, ja olen saanut valita puolisoni. Myös puolisoni on komea ja myös hänellä on mahtava luonne. Me kuulumme siihen harvinaiseen joukkoon, luulen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä