Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on merkkifriikkejä tuolla vaatepuolella noi keskustelijat?

Vierailija
29.03.2006 |

Kun puhutaan jostain vaatteesta, muistetaan AINA mainita merkki. Ite ostelen sisävaatteita lapsille sieltä mistä sattuu nättiä ja sopivaa löytymään, enkä todellakaan katso merkkiä. Ihan kuin " juppimeininkiä" , joskus 80-luvulla. Ärsyttää välillä lukea. Eikö kukaan pue lastansa " marketvaatteisiin" .

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ostaa vauvalle merkkivaatteita! (ja yleensä pienille lapsille).Ilmeisesti järjen määrä vähenee mitä enemmän rahaa lojuu tilillä.....? Meillä ei ole tiukkaa mutta en laita lasten vaatteisiin satoja euroja,vaan ostan tarpeeseen ja kohtuuhintaista.

Vierailija
2/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta porukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan milloin lapset ehtii niitä vaatteita pitää. Ja sanoihan siellä joku äiti, että kun itselle ostaa laukun tai kengät menee helposti 200¿. Ei mulla vaan. Kerran oon ostanut itelle goretexit, niihin meni alennusten kans n. 70¿.

Ap

Vierailija
4/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus miten säälittävää aikuisilta ihmisiltä purputtaa nikittöminä toisten vaatehankinnoista:DDD

Jepjep en jaksanut itsekään kirjautua mutta eipä tulis mieleenkään tuollainen käytös.

Mites sitä sanotaam, kateus vie kalatkin vesistä:D:D

Vierailija
5/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole ihan vapaa palsta kirjoitella OMIA MIELIPITEITÄ? Taitaa itelläs omatunto kolkuttaa omista vaatehankinnoista, kun tuntu herne menevän aika syvälle nenää. Pakkoko sun näitä on lukea, jos ärsyttää.

Vierailija
6/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun puhutaan jostain vaatteesta, muistetaan AINA mainita merkki. Ite ostelen sisävaatteita lapsille sieltä mistä sattuu nättiä ja sopivaa löytymään, enkä todellakaan katso merkkiä. Ihan kuin " juppimeininkiä" , joskus 80-luvulla. Ärsyttää välillä lukea. Eikö kukaan pue lastansa " marketvaatteisiin" .

Kun puhutaan " ostin lapselle punaisen puvun" , niin se sanoo vaan värin. Mutta kun siihen lisätään Reimatec, Seppälä, H&M, Elle tms. Niin mielikuvia syntyy enemmän mimmoinen se puku voisi olla.

Miksi siitä pitää kilahtaa, jos joku ostaa merkkivaatteita lapsilleen? Onko se sinulta jotain pois? Itse en osta markettivaatteita, koska ei ole tarvis. En kuitenkaan kilahda siitä, jos joku toinen ostaa markettivaatteitta. Sehän on hertsyykkeli jokaisen oma asia mitä niille lapsille pukee, ihan sama vaikka muovipussista tekee paidan ja housut.

Vierailija
7/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelen vaan milloin lapset ehtii niitä vaatteita pitää. Ja sanoihan siellä joku äiti, että kun itselle ostaa laukun tai kengät menee helposti 200¿. Ei mulla vaan. Kerran oon ostanut itelle goretexit, niihin meni alennusten kans n. 70¿.

Ap

Kaikkia lapsia ei piedetä kotona neljän seinän sisällä 24/7. Vaan käydään julkisilla paikoilla, kerhossa, vierailuilla ystävien ja sukulaisten luona, lapset ovat eskarissa/tarhassa/koulussa.

Jos ostaa laukun ja kengät kyllä siihen hyvinkin saa menemään 200e. Miksei saisi? Tiedätkö paljon hyvät ja laadukkaat kengät ja laukut maksavat?

Pitäisikö koko maailman nyt alkaa sieltä Prismasta tai Tarjoustalosta niitä kuteita shoppaileen?

Erilaisuus on rikkautta ja elämää on mustavalkoisuuden ulkopuolella. :)

Vierailija
8/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi alotus oli mun MIELIPIDE, ei tarkotus alkaa väitteleen. Tuntuu vaan välillä, et meitä " tavisvaatteiden" ostajia ei täällä näy. Kyllä mun puolesta saa rahansa laittaa mihin haluaa, mutta kuka niitä sieltä cittarista ja prismasta sitten ostaa, kun näkyvät menevän kaupaksi.

Vierailija
9/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että ihmiset yrittävät kuulostaa vähän fiineimmille kuin ovatkaan. Tuntevat katsos itsensä menestyjiksi sillä tavalla :-) Eihän kukaan halua olla luuseri jolla ei ole varaa pukea lastaan hienosti. Silkkaa psykologiaa :-)

Vierailija
10/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttihän noita Reiman haalareita olevan Citymarketissakin. Kyllähän markettivaatteetkin ovat aina jotain merkkiä. En ymmärrä miksi keskustelu on niin mustavalkoista. Kivojahan ne nätit vaatteet on lapsen päällä, mutta ei kai ne vaatteet nyt niin iso asia ole, että niistä kannattaisi riidellä.

Vierailija
11/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on HM:n vaatteita ja Reimatecin pukuja.....? (haalaritkin alesta hankittu.....;)

Vierailija
12/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä hetkellä joku reimatec-haalari on paljon " leimaavampi" kuin joku tavaratalomerkki-haalari... jotenkin tai ehkä johtuu tästä palstasta on tullut noille kalliimmille haalareille sellainen " pinnalisuuden" merkki... miten sen nyt sanoisi, että enemmän lastasi arvostellaan jos hänellä on reimatec-haalari kun se että hänellä on halppis Lassie-haalari...

Vierailija
13/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään lastenvaatehyllyjen välissä pitkiä aikoja. Siksikin ostelen yleensä lastenvaatteet pikkuliikkeistä, joihin pääsen helposti itse ilman miestä.

Minä ostelen sekä henkkamaukkakamaa että noita ap:n ilmeisesti tarkoittamia merkkivaatteita. Ostokriteerini ovat ulkonäkö, laatu ja joku juju vaatteessa. Nykyisin kaikkea käytetään. Vauva-aikana jotain unohtui joskus kaapin pohjalle, niin että löysin ne vasta, kun ne alkoivat olla nafteja. ;-)

Vierailija
14/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos ostinkin Reimatecin, niin heti joku haluaa tietää minkä mallin ja minkä värin... Ja sitten mietitään yhdessä, mitkä asusteet sopisivat haalarin kanssa :)

Vierailija
15/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta, jos ostinkin Reimatecin, niin heti joku haluaa tietää minkä mallin ja minkä värin... Ja sitten mietitään yhdessä, mitkä asusteet sopisivat haalarin kanssa :)

Vierailija
16/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Kun puhutaan " ostin lapselle punaisen puvun" , niin se sanoo vaan värin. Mutta kun siihen lisätään Reimatec, Seppälä, H&M, Elle tms. Niin mielikuvia syntyy enemmän mimmoinen se puku voisi olla.

Vierailija
17/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin minäkin tytööleni reimatecin talvipuvun mutta löysin sen alesta. ja toinen tyttö sai lahjaksi reimatecin kevätpuvun....pitäisikö pistää lappu selkään ettei ole itse ostettu?!?!?

Vierailija
18/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oikeesti ostaa lapselleen Reiman vaatteita? :D sellaiset 30 ylittäneet, rasvatukkaiset kotiäidit :D En ikinä pukis pojalleni reiman haalareita,yökkö..

Vierailija
19/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti 3 lastani kulkee kivanäköisissä, lämpimissä ja ihan riittävän kestävissä vaatteissa.

En vain suostu laittamaan rahojani vaatteisiin, joiden hinnassa on tolkuttomasti ilmaa. Kalliit ostokset harmittaisivat minua jälkeenpäin, koska laatu ei kuitenkaan ole radikaalisti sen parempi, vaan ihan yhtä hajoavia ovat nämä kalliitkin vaatteet. Rahalle on muutakin käyttöä, kun sijoittaa se johonkin vaatteeseen, jonka jälleenmyyntiarvo alkuperäiseen hintaan nähden jotain Reimateccia lukuunottamatta on todella vähäinen.

Kyllä minäkin rakastan ostaa lapsille vaatteita, en vain kestä elää sen huonon omatunnon kanssa, mikä rahojen tuhlaamisesta seuraa.

Vierailija
20/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes sitä hernettä nenässä:D en vaan voi käsittää tätä palstahenkeä täällä,naiset närppivät toisiaan minkä ehtivät ja syynä on useimmiten juuri tuo mainitsemani kateellisuus.

Mitä mielipiteen sanomisen oikeuteen tulee niin onhan meillä tässä maassa sananvapaus sitä en kiellä mutta joskus se mielipide on kuin persereikä, löytyy kaikilta.

-7-