Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IBS tuhoaa mun seksielämän

Vierailija
10.06.2017 |

Maha jatkuvasti kipeä ja sekaisin. Närästää, pierettää, kramppaa, murisee ja lotisee. Ei enää puhettakaan että pystyisi harrastamaan esim anaaliseksiä, koska maha on jatkuvasti sekaisin, olen saanut myös jatkuvasta vessassa istumisesta peräpykamat. Fodmapista ei ole juuri apua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi tai kokeile, millä syömisellä suolistosi voi paremmin.  Aika kummallista, että sua huolestuttaa seksielämä enemmän kuin suoliston kunto.

Vierailija
2/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa molemmat. Mutta suolisto on tutkittu ja mm tulehdus hoidettu ja se voi jo paremmin. Toisin kuin seksielämä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua ei ole tarkoitettu seksiin, kuten nyt olet saanut persesuolen kautta oppia.

Vierailija
4/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa molemmat. Mutta suolisto on tutkittu ja mm tulehdus hoidettu ja se voi jo paremmin. Toisin kuin seksielämä. Ap

Mikä oli sitten aloituksesi tarkoitus, jos suolistosi on kunnossa?

Vierailija
5/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile visibliniä, agiocuria, probimagea tai piigeeliä. Kaikkia pitää kokeilla yksitellen useita kuukausia fodmapin seurana että näkee toimiiko. Ja jos fodmap aiheuttaa sekavuutta niin sielä on vielä jotain mikä ei sinulle sovi.

Ja mitä tulee anaaliseksiin niin sitä et voi enää ibs potilaana harrastaa koska mekaaninen ärsytys saa suolen hurjistumaan. Lisäksi myös liukasteet tai sperma ei tee hyvää suolelle ja nekin ärsyttää sitä.

Vierailija
6/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis IBS vai IBD?

Vierailija
7/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on IBM.