Taas kilttimiehille pohdittavaa siitä, miten nainen saa aina miehiä
Olin töissä kun eräs miesasiakas (eurooppalainen) kysyi tapaisinko hänet kahvilassa. Mietin, että onhan siinä riskinsä tavata randomia jotakuta, mutta että toisaalta voihan kyseessä olla mukavakin ihminen, joten miksi ei sitten. Annoin puhelinnumeroni. Lyhentääkseni tarinaa voin sanoa vain, että emme saaneet heti sovittua molemmille sopivaa aikaa, mutta mies alkoi jo tässä välissä lopetella puheluita pusi-pusi-toivotuksin. Mies kyllä tiesi, että minulla on mies ja kaksi lasta, mutta suoraan sanottuna meillä ei järin hyvin mene. Kihertelin niille, koska ainahan moinen nostaa itsetuntoa varsinkin perheellisellä. Miehen kanssa on myös puhuttu, että jos haluan käydä vieraissa, se on ok (vaikka en usko ikinä haluavani jollen lopeta suhdettamme ensin.)
Ajattelin, että joko mies haluaa vain tavata ja tutustua suomalaiseen, tai sitten hän haluaa suoraa seksiä, mutta itse ajattelin, että ehkä tästä tulee lyhyt suhde, josta ei tiedä johtaako sen pidemmälle. Tiesin siis, että meillä on ehkä hiukan erilaiset toiveet asiaan liittyen. Mutta ei suomalainen nainen mikään hu*ra ole, joten tutustumaan siis.
Lopulta saimme sovittua (miehen aloitteesta) tapaamisen. Mies kyllä jotenkin kysyy puhelimessa sadannen kerran, että "onko tämä sinun miehellesi ok" ja minä olen ihan että on tietenkin. (Olimmehan menossa vain kahville.) Sanoin myös jotenkin miehelle, että en tiedä jatkostamme tarkemmin, koska en tnne häntä vielä. Mutta tapaaminen siis sovittiin puhelun lopuksi.
No, mitä tekee mies? Ei saavu tapaamiseen. Miksi ei? Miksei voi peruuttaa sitä? Miksi ennemmin soittelee ja haluaa tavata, ja ehkä jos puhelun edetessä tajuaa, ettei saakaan minusta hu*raa itselleen, niin sano, että ei kiinnostakaan enää?
Laitoin miehelle viestin, että missä olet, niin tämä laittaa illalla viestillä tökerön selityksen ja vieläpä soittaa seuraavana päivänä! Miksi vaivautuu soittamaan? Mitä kilttimiehet sanotte tähän? Naisen on niiiiin helppoa saada? Mutta ilmeisesti kuuluisi olla h*ora, jotta se käy.
Epäilen, että olisin ikinä mennyt kyseisen tyypin kanssa sänkyyn, mutta olisin mielelläni puhunut harjoituksen vuoksi yhteistä kieltämme (ja sen miehelle alkuun sanoinkin yhdeksi syyksi nähdä, vaikka on perhe.)
Perheeni ei ollut syy miehen peruuttamiseen, mutta oudoksun sitä, että mies ei voi tavata ja jutella, jos seksiä ei ole vihjailtu olevan ennen kuin edes tunnetaan.
Kommentit (12)
Mietin tilannetta, jossa oon töissä ja eurooppalainen naisasiakas kysyisi mua kahville. Nauratti kun mietin miten mahdotonta se olisi. No käy vaikka tänään baarissa niin eiköhän sieltä miestä löydy sulle
No on mies, enkä valittanut, miten naisen elämä on vaikeaa, mutta ihmettelen, missä se tuossa kohdassa tutustuessa on niin kuin aina väitätte?
ap
Ja siis tää mies vaikutti ainakin ihan kiltiltä. Se ei vain halunnut viedä asiaa eteenpäin, koska se ois vaatinut tutustumista. Hirveän mieltäylentävää tulla oletetuksi että ainoa antini jollekulle on seksi. Not.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tilannetta, jossa oon töissä ja eurooppalainen naisasiakas kysyisi mua kahville. Nauratti kun mietin miten mahdotonta se olisi. No käy vaikka tänään baarissa niin eiköhän sieltä miestä löydy sulle
Joo, mutta naisena en halua olla h*ora joka jakaa heti toselle. Vain, jos tyyppi osoittautuu mukavaksi. Jos sä miehenä heti annat vaikket enää koskaan kuulisi toisesta, niin sori, ennole vailla moista.
apÄlä ota maksua niin et ole h*ora
Maksu ei ole kriteeri hu*rana olemiselle, vaan se, välittääkö itsestään seksissä vai ei.
ap
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen kuuluu tehdä se pyyntö! Näithän tässäkin, että ap oli kyllä lähdössä.
Hu*rat ei välitä siitä, miltä itsestä toinen tuntuu, vaan antavat, Koskaa toinen halusi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jep, minuakin naurattaa ajatus, että joku eurooppalainen mies pyytäisi minua kahville. Ei ikinä. Tuijottavat kyllä kaupungilla yms. mutta kukaan ei lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Haluat treffeille jonkun munallisen vai erittäin omituisen henkilön kanssa?
Taiehkä tuohon hu*rana olemiseen sellainen tarkennus, että h ei merkkaa edes se, mitä mies kokee, ja silti antaa, koska mies halusi. Koska en tuntenut häntä, en olisi kokenut sitä tärkeäksi, että hän saa.
ap
Miehet ei ehdoin tahdoin sekaannu varattuihin, koska on aina se vaara että naisen mies on joku aggressiivinen steroidihirviö, moottoripyöräjengiläinen, poliisi jne. Teit virheen kun puhuit perheestäsi. Oot sit ens kerralla fiksumpi kun meet takaisin töihin.
Sinulla on mies ja kitiset miten vaikeaa naisen elämä on, kun ei niitä miehiä vaan saa.
Mut joo 2/5 panostuksesta, aika pitkä teksti.