Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni muu nainen?

Vierailija
10.06.2017 |

Inhoaa koskea miehen penikseen? Itse en halua koskea miehen penikseen ja suuseksi olisi kauhistus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ap varmaan joku lapsuuden ajan trauma takana, ei tuollainen ole muuten normaalia. Olisiko aika hieman penkoa lapsuutta ammattiauttajan kanssa, sieltä löytynee varmasti muutakin mikä olisi hyvä käsitellä, että voisit elää normaalia elämää.

Ammattiauttajat ei valitettavasti välttämättä halua penkoa lapsuutta tästä näkökulmasta, kokemusta on useammasta. Aika huvittava seurata kuinka ammattilainen laittaa kädet puuskaan eteensä ja kavahtaa taaksepäin ja sanoo että tämä on yleinen luulo, kun terapoitava varovaisesti yrittää ehdottaa että voisiko jotain olla tapahtunut. Se siitä sitten.

Vierailija
22/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ei minulla ole mitään mielenterveysongelmia tai lapsuusajan traumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit minun vaimo, niin olisit lentänyt pihalle jo aikoja sitten. Kuulostat henkisesti sairaalle yksilölle.

Vierailija
24/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mitään himoja kosketella kikkeliä vaikka hetero olenkin ja suuseksi aiheuttaa yökötysrefleksin.

Vierailija
25/25 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa koskettamista. En pidä suihinotosta. En ole koskaan tehnyt sitä loppuun asti.

En ole kokematon.