Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja harrastaminen

äimänä
09.06.2017 |

Ottaa päähän yksinäinen ilta jälleen. Mies on ollut kuukauden aikana enemmän työreissussa kuin kotona, niinä iltoina kun on kotona, on rakentanut ikuisuusprojektina haaveiden autotallia. Olen sanonut asiasta monella eri tavalla ja riitelyksikin on mennyt mutta ei tee vaikutusta, vaikka näkee miten onnettomaksi tulen. Silti lähti taas autourheilureissulle jo toistamiseen kuukauden sisällä. Hänen henkireikä?! Entäs minä, joka olen uupunut töistä ja kodin pyörittämisestä ja halusin vain miehen, joka viihtyisi kotona minun kanssani edes joskus. Tehtäisiin asioita perheenä. Olen niin pettynyt mutta hän on kuin saippua, josta ei saa otetta. Ihan sama mitä sanon. Nyt ei olekaan enään mitään positiivista sanottavaa ;(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se sitten parempi, että se ukkosi istuis sohvalla juomassa kaljaa? Mene mukaan sinne autotalliin ja reissuille? Mä ainakin haluaisin, että naiseni olisi kiinnostunut harrastelemaan kanssani.

Vierailija
2/2 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen omaa aikaa harrastuksiin n. 10–20 tuntia viikossa, ja siihen täytyy muiden ihmisten vain sopeutua. Ilman omaa aikaa en pidä elämääni mielekkäänä, enkä pysty olemaan läsnä toisille. Kun saan harrastaa, olen hyvä ystävä ja kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi