Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on luonnostaan pitkät, tummat säärikarvat ja tänä kesänä ajattelin antaa niiden vain olla. Onko törkeää?

Vierailija
09.06.2017 |

Olen sheivannut, vahannut ja käyttänyt ihokarvanpoistoainetta yli 20 vuotta. En jaksa enää niitä näppylöitä, jotka jää sheivaamisesta ja karvanpoistovoiteesta. Vaikka desinfioisin, nousee tulehtuneita näppyjä. Hupaisin tapaus oli eräs kosmetologi, joka väitti, että kuumavahalla irtoaa niin, ettei jää jälkiä. Pahin kokemus ikinä. Iho alkoi punottaa heti, ja osa karvatupista oli niin isoja, että huokosista jäi valumaan verta. Ainakin viikon oli iho sen näköinen kuin olisi hiomakoneella vedetty pintaa pois. Mietin juuri, että miksi minä viitsin samaa kärsimystä vuosikymmeniä, antaapa karvojen olla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin vielä säärikarvojen pidennykset!

Vierailija
22/24 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö siis av:lta lupaa olla karvainen? Minkä ikäinen olet...? Yritä nyt hyvä nainen saada hieman itseluottamusta. Mitä luultavimmin jalkasi ovat ihan karmean näköiset tummine karvoineen, mutta mitä sitten? Sinä olet sinä karvoinesi ja jos et muille kelpaa, se on heidän ongelma. Ja jos sinä otat muiden katseista pulttia, niin kulje hyvä ihminen housut jalassa sitten. Syvä huokaus taas kerran...

Siis mitä v*ttua??? Jaa että SINÄKÖ sen muka päätät että on "karmean näköistä"?? Juu et! Siis kuinka i*iootti ja aivopesty voi ihminen olla? Kyllä säärikarvat voivat olla todella kauniit, ja on olemassa myös kulttuureja missä ne ovat vieläpä ylpeydenaihe! Jos itse olet niin typerä ettet sitä ymmärrä niin olisit edes hiljaa! Tämä että sanotaan vaan jonkin asian "yksiselitteisesti olevan" rumaa, kertoo vaan kyseisen ihmisen ahdaskatseisuudesta ja tyhmyydestä! Minä olen tavannut henkilökohtaisestikin miehiä jotka pitävät naisten karvoitusta todella seksikkäänä. Ja vielä että mitä tummempi, niin sen parempi! Että on todellinen nainen eikä mikään pikkulapsi joka on niin kuin jotain sileää vauvanpyllyä vaan joka puolelta... Turha luulla että kaikkia sellainen sytyttää!!

Vierailija
24/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Yök vaan itsellesi, vauvanpylly!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän