Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö 15:40 Helsiinkiin saapuvalla junalla Siljan päivä Tukholmassa -risteilylle?

Vierailija
09.06.2017 |

Laiva lähtee klo 17:00. Kävellen ajattelimme mennä satamaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuljen noin 1 krt/viikko Tampere-Helsinki väliä, enkä oikeasti muista, milloin juna ei olisi ollut yhtään myöhässä. Harvoin mitään isompaa, mutta oikeasti joka kerta 5-15 minuuttia.

En ottaisi riskiä vaan lähtisin suosiolla aikaisemmalla junalla,

Jos juna tulee 15.55 niin on aika huonosti asiat jos ei terve ja normaalikuntoinen ihminen ehdi reilussa puolessa tunnissa kävellä terminaaliin jos on niin saamaton että taksilla tai ratikalla on liian vaikea matkustaa..

No eiköhän tämän kommentoijan pointti ollut enemmänkin siinä, että jos säännöllisesti kulkiessakin juna on aina vähän myöhässä, on oikeasti aika iso riski, että joku kerta juna on vähän enemmänkin myöhässä. 

Olen itse ollut toissa kesänä sellaisessa Pendossa, jossa oli joku noin tunnin mittainen ajolankahäiriö tms. ja niinpä me sitten jäätiin laivasta. Saatiin kyllä jotain korvauksia, mutta ei ne paljoa lohduttanut, kun tuo ko. viikonloppu oli ainoa koko kesässä, että kaikille mukana oleville sopi ja reissua oli hartaasti keväästä lähtien odotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla