Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappouhkauksen vaikutus

Vierailija
09.06.2017 |

Onko tappouhkaus välttämättä paheksuttava asia? Voiko tappouhkaus joskus saada ihmisen ajattelemaan ja ehkä korjaamaan toimintaansa? Harvoin tappouhkauksia ihan ilman syytä lähetetään, joten oletettavasti kohteen toiminnassa on jotain parantamisen varaa. Voiko toisaalta olla niin, että tappouhkaus on liian raju keino eikä herätäkään ihmistä tekemään parannusta vaan saa tämän ainoastaan rypemään pelossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina väärin ja kertoo uhkaajan alhaisesta moraalista ja toisten kunnioituksen puutteesta. Kukaan ei voi elää toisten elämää, se in saatava elää itse.

Vierailija
2/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä nyt on turha vaivata päätään, sillä tappouhkaus on yksiselitteisesti laiton uhkaus ja siis laissa rangaistavaksi säädetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kyllä mä uskon että mamukriittiset tappouhkauksien lähettelivät uskovat voivansa vaikuttaa uhkauksilla. Eli tärkeintä olisi niputtaa nämä paskat vankilaan.

Juuri niin, tai loppuelämäkseen mielisairaalan suljetulle.

Vierailija
4/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Tappouhkauksen esittäminen on Suomen rikoslain mukaan rikos, josta rangaistaan sakoilla tai enintään kahden vuoden vankeusrangaistuksella.

Eli kyllä, tappouhkauksen esittäminen on väärin. Onko toisen käytöksessä korjausta kaipaava toiminta rikos, josta rangaistaisiin enintään kahden vuoden vankeusrangaistuksella? Jos ei niin sinä olet sekä lain, moraalin että yleisen oikeustajun kannalta katsottuna väärässä.

Vierailija
5/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa olla vaikka minkälainen pissapää eikä kukaan tee mitään mutta annas olla jos itse teet jonkin oivan korjausliikkeen on koko torvisoittokunta niskassa "hyi hyi ei saa väärin väärin".

Pissapäiden kouluttamisesta voi saada saman tuomion kuin jos kyseessä olisi oikea ihminen.

Joten, jos mitä teet, ole joko erityisen vakuuttava tai älä ainakaan jää kiinni. Puhko vaikka autonrenkaat tai tilaa pöljälle sata pizzaa. Ole LUOVA.

Vierailija
6/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joiduin tappouhkauksen ja erinäisten raiskausfantasioiden kohteeksi. En muuttanut käytöstäni, vaan tein rikosilmoituksen. Tosin uhkailijan tappaminen kävi mielessä, mutta arvelin rikosilmoituksen olevan parempi keino tällä kertaa.

Vierailija
7/7 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja missä tilanteessa uhkauksen lähettäminen voisi olla ratkaisu johonkin asiaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi