Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mielestä mieheni on "pantavan näköinen"

Vierailija
09.06.2017 |

Siis, elikäs asia tulikin otsikossa. Aluksi kuittasin asian vähän kuin ohimennen, mutta jäin miettimään asiaa. En saanut nukuttua viime yönä ja mietin asiaa töissä koko päivän.

Kaikki alkoi siitä, kun avauduin ystävälleni avioliitostamme. Mieheni on komea. Kipinä on kuitenkin sammunut vuosien mittaan. Mies haluaisi enemmän seksiä. Itse olisin aivan fine, vaikka ei koskaan harrastettaisi seksiä. Kun sivusin mieheni ulkonäköä, niin kaverini myötäili, kunnes tokaisi yhteen väliin "niin onhan se pantavan näköinen". Jotenkin alkoi ällöttää. Tuntu, ettei tekisi mieli pitää enää ollenkaan yhteyttä :(. Tiedän olevani vähän tosikko, mutta mielestäni tuo oli sekä alentava että omat tunteeni mitätöivä kommentti. Minun pitäisi harrastaa seksiä enemmän, koska mies on kaverinkin mielestä pantavan näköinen...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko seksiä kuitenkin jonkun muun kuin oman miehesi kanssa?

Vierailija
2/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin usko että tuo merkkaisi mitään erityisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ongelma ole sillä ratkaistu, että ulkoistat suhteestasi seksin kaverillesi? Näin voitte miehesi kanssa keskittyä toisiinne ja kaverisi ja miehesi voivat tyydyttää fyysiset tarpeensa keskenään?

Vierailija
4/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tsemppas sua!!

Vierailija
5/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan tuota apn viimeistä lausetta.

Vierailija
6/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällösti sanottu, tuollaisia ei puhuta kaverin miehestä. vaikka mitä ajattelisi, joskus on parempi pitää ajatukset ominaan.

Vierailija
7/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko tykännyt enemmän "ymmärrän tunteesi, eihän sun kuvottavaa ukkoasi kukaan nainen haluaisi"

Vierailija
8/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikset sitten pane sitä! Hemmetti että ottaa aivoon tommoset pihtarit joilla on kaiken lisäksi pantavan näköinen kumppani :D Niin ja nainen olen kun joku kuitenkin miehen kommentiksi luulee :)

kyllä sä ihan "naiselta" kuulostat. sellaiselta "hyvältä".

Vierailija
9/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Samoin oli kuulemma yksi mieheni kaveri sanonut miehelleni minusta. En edes tiedä kuka, eikä se kommentti ole vaatinut mitään sen syvällisempiä käsittelyjä sen enempää minun kuin miehenikään taholta.

Vierailija
10/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kaveris vaan sen kasseja jo tyhjentele?!

Vierailija
11/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hän vain tarkoitti...

Vierailija
12/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, elikäs asia tulikin otsikossa. Aluksi kuittasin asian vähän kuin ohimennen, mutta jäin miettimään asiaa. En saanut nukuttua viime yönä ja mietin asiaa töissä koko päivän.

Kaikki alkoi siitä, kun avauduin ystävälleni avioliitostamme. Mieheni on komea. Kipinä on kuitenkin sammunut vuosien mittaan. Mies haluaisi enemmän seksiä. Itse olisin aivan fine, vaikka ei koskaan harrastettaisi seksiä. Kun sivusin mieheni ulkonäköä, niin kaverini myötäili, kunnes tokaisi yhteen väliin "niin onhan se pantavan näköinen". Jotenkin alkoi ällöttää. Tuntu, ettei tekisi mieli pitää enää ollenkaan yhteyttä :(. Tiedän olevani vähän tosikko, mutta mielestäni tuo oli sekä alentava että omat tunteeni mitätöivä kommentti. Minun pitäisi harrastaa seksiä enemmän, koska mies on kaverinkin mielestä pantavan näköinen...

No on tuo aika tökerösti kyllä sanottu, jos on kyse naimisissa olevasta pariskunnasta.

Vierailija
13/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Voit löytää miehen, jota oikeasti haluat. 

Vierailija
14/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njää, älä nyt hermostu. Hän tarkoitti hyvää ja komppas sua. Ehkä vähän erikoinen sanavalinta ystävän miehestä, mutta tuskin tarkoitti, että himoitsee häntä ja panisi vaikka olisi tilaisuus. 'Pantavan näköinen' on vähän sellainen sanonta...alatyylinen ehkä, mutta ehkä se sopi keskutelunne luonteeseen seksistä, ota se kehuna.

Nuku yösi ja mieti miten saisitte himot heräämään. Kahdenkeskeistä aikaa, helpotusta kotitöihin, vähemmän arkista suorittamista ja kiirettä...?

Vierailija
15/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njää, älä nyt hermostu. Hän tarkoitti hyvää ja komppas sua. Ehkä vähän erikoinen sanavalinta ystävän miehestä, mutta tuskin tarkoitti, että himoitsee häntä ja panisi vaikka olisi tilaisuus. 'Pantavan näköinen' on vähän sellainen sanonta...alatyylinen ehkä, mutta ehkä se sopi keskutelunne luonteeseen seksistä, ota se kehuna.

Nuku yösi ja mieti miten saisitte himot heräämään. Kahdenkeskeistä aikaa, helpotusta kotitöihin, vähemmän arkista suorittamista ja kiirettä...?

..ei kun aivot pellolle:)

Vierailija
16/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se, että hän kertoo oman mielipiteensä mitätöi sinun tunteesi?

Toki asian olisi voinut nätimminkin sanoa, mutta silti se oli vain mielipide.

Vierailija
17/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kaikki kaikessaan tämä on ollut todella vaikeaa. Tiedän, että mieheni on hyvännäköinen. Ongelma on nimenomaan siinä, että minulle on ennenkin hoettu sitä. Tämä sama kaverini on esimerkiksi sanonut, että minulla on asiat hyvin, kun olen löytänyt unelmamiehen. Lähinnä mietityttää, kuinka pitkälle hän on valmis menemään tuossa unelmoinnissaan :(.

ap

Vierailija
18/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omassa menneisyydessä sitten kaveri vienyt kumppanin tai alkanut seurustella exäsi kanssa? Onko puolisosi ja kaverisi läheisiä ja viettävätkö he aikaa ilman sinua? Koska meitä on joka lähtöön, oma kokemukseni on että stressi, väsymys, huolehtiminen kotitöistä yksin, liikkumattomuus ja hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa haluihin. Myös kun suhteesta tulee arkea, eikä enää muisteta koskea toista samalla tavalla kuin suhteen alkuaikoina.

Seurustelin aiemmin samankaltaisten miesten kanssa. Vaikka suhde parisuhde vaihtui, niin ei persoona. Samat asiat löytyivät uudestaan ja uudestaan jokaisessa nuoruuden parisuhteessa. Keskinäistä arvostusta ei ollut,arvostelua kylläkin. Edeltävässä avoliitossa ex leuhki kuinka muut naiset roikkuvat lahkeissa baarissa ja saa ravistella irti. Painostusta ja kaiken seksualisointi (vaatteiden vaihtamisestakin alkoi limaisten kommenttien viljely) sai minut vain entistä ahdistuneemmaksi ja seksistä tuli painostava asia.Olen minäkin seksuaalinen ja pidän seksistä, mutta haluan että minua ja vartaloani kohdellaan kunnioittavasti. Aika ja paikka kaikelle.Suhteen dynamiikka oli huono.Kun parisuhde loppui, aloin etsiä sellaista kumppania joka on päinvastainen.Sellaisen löysinkin.Tarvitsin vain huomaavaisemman ja kiltin miehen, koska sitähän minäkin olen. Nykyään seksi ei aiheuta paineita ja rakastan alasti nukahtamista ihanan mieheni viereen. Jos alkaa mennä pitempi hetki viime kerrasta, niin otan asian puheeksi ja tehdään muutoksia että aikaa löytyy seksille. Iso muutos on myös se että muistutan itseäni esileikin tärkeydestä, muistetaan halata ja koskettaa makuuhuoneen ulkopuolellakin,kehuakin toista. Oli mies komea tai ei, jos henkinen puoli mättää ja kumpikaan ei näe vaivaa päivittäisessä koskettamisessa ja esileikki kestää sen 30 sekuntia, niin saattaa siinä olla jotain parantamisen varaa.

Vierailija
19/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta se pihtaaminen!

Vierailija
20/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt teet kärpäsestä härkäsen! Kaverisi sanoi vaan kohteliaisuuden. Se ei todellakaan tarkoita että hän haluaisi miestäsi. Itse vaikutat tosikolta joka takertuu pieniin vivahteisiin. Eroa ja anna miehesi löytää halukas nainen tai anna mennä vieraisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän