Onko kukaan onnistunut painonhallinnassa Cambridge kuurin jälkeen?
Nopea laihtuminen houkuttaisi, mutta lähipiirissä kaikki on viiden vuoden sisään pussikuurilaihtumisesta palannut entisiin mittoihin tai isommaksikin.
Onko toiveitakaan vai sotkeeko tuo kuuri jotenkin aineenvaihduntaa?
Kommentit (4)
Täällä nousee käsi! 2013 laihdutin 86 kiloisesta 69 kiloiseksi. Tästä suurin osa Cambridgella, muutama kilo lähti vielä Cambridgen lopettamisen jälkeen. Paino pysy samoissa lukemissa kunnes tulin raskaaksi. Jäi "raskauskiloja", jotka laihdutin liikunnan ja oikeanlaisen syömisen avulla (ei mitään pussikeittokuureja tms.), sillä kertaa 78 kiloisesta takasin noin 69-70 kiloiseksi. Olen varma, että ilman raskaaksi tuloa, olisi paino pysynyt 69:ssä. Et nyt ehkä ihan tätä hakenut, mutta mä olin ja olen edelleen tyytyväinen, että lähdin Cambridgeen mukaan.
Kakkosvastauksen kirjoittaja tässä! Mulla ainakin jotain tavallaan "naksahti" päässä syömisen suhteen Cambridgella ollessani. Multa jäi ne aiheeseen kuuluneet tasoitusjaksot välistä, kun tuli totalikyllästyminen pussikeittoihin ja -puuroihin, mutta SILTIKÄÄN en ajautunut vanhoihin syömistapoihini. Esimerkiksi annoskoot pienenivät.
Kuinka monella on alkanut hiustenlähtö kuurin myötä?
Ei ole mun tuntemani kaksi n. 50-v naista onnistuneet. Kummallakin tippui paino jotain 3 -4 kiloa viikossa ja vauhti oli ihan tajuton. Sitten aloittelivat jonkun tasoittelun ja jonkun muun.
Kumpikin palasi pikkuhiljaa niihin vanhoihin tapoihinsa. Kumpikaan ei liiku muuta kuin kävelee autolle ja kotona keittiö-olohuone-wc-makkari-väliä.
Tutustu hieman siihen, miten tuommoinen viikkojen niukka kalorinsaanti tekee aineenvaihdunnalle. Että miten se paino edes olisi mahdollista sitten sen kitukuurin jälkeen säilyttää? Aika mahdotonta on. Pitäisi syödä jatkuvasti ja loppuelämänsä niitä tuotteita ja pysyä koko ajan siellä hiivatin kurssilla.