Mitenhän on? ärsyynnyttekö koskaan palstalla?
Kommentit (20)
En koskaan, koska olen sinkku.
T: sinkkuna sinkkuudesta sinkkuuteen
Vierailija kirjoitti:
En. Yleensä olen huvittunut. Siksi käyn täällä. Harrastuksiini kuuluu trollien kanssa riitely.
No, sitten olet aivan väärässä ketjussa.
Sinkkumies
Useinkin, erityisesti jos joku on selkeästi väärässä asiasta joka olisi helppo tarkistaa mutta ei vain viitsi.
Toisaalta itsekin saatan olla ärsyttävä.
Useimmin kuitenkin olen vain kiinnostunut muiden mielipiteistä, siitä miten eriäviä mielipiteitä voi olla ihan arkisistakin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Usein. Tyhmyys ärsyttää.
No, sitä sattuu meille parhaimmillekin, joten älä soimaa itseäsi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Yleensä olen huvittunut. Siksi käyn täällä. Harrastuksiini kuuluu trollien kanssa riitely.
Sinkkumies
En tullut tänne riitelemään vaan antamaan vastauksen. Välillä juttelen asiallisia mutta harvassa ketjussa se onnistuu kun alkaa rähinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein. Tyhmyys ärsyttää.
Sinkkumies
Tarkoitin kyllä toisten ihmisten tyhmyyttä, mutta tokihan joitain varmaan ärsyttää oma tyhmyys, jota sitten yritetään peitellä muka fiksuilla heitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
En tullut tänne riitelemään vaan antamaan vastauksen. Välillä juttelen asiallisia mutta harvassa ketjussa se onnistuu kun alkaa rähinä.
Olen huomannut saman ja jotkut nimimerkit saavat vihaa täysin syyttä osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein. Tyhmyys ärsyttää.
Sinkkumies
Tarkoitin kyllä toisten ihmisten tyhmyyttä, mutta tokihan joitain varmaan ärsyttää oma tyhmyys, jota sitten yritetään peitellä muka fiksuilla heitoilla.
Eikös ärsyyntyminen yleensä kerro omasta vajavaisuudesta? Täysin luokattomat tekstit tietty pois lukien.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
En. Tyhmyys huvittaa.
Miinuksia tuli.
Tää on vähän sellainen palsta, että täällä saa joko hymyn naamalle, tai verenpaineen kohoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein. Tyhmyys ärsyttää.
Sinkkumies
Eikös ärsyyntyminen yleensä kerro omasta vajavaisuudesta? Täysin luokattomat tekstit tietty pois lukien.
Sinkkumies
Riippuu varmaan asiasta, mutta ei mitenkään välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein. Tyhmyys ärsyttää.
Sinkkumies
Sinkkumies
Miten niin ei välttämättä? Osaatko yhtään avata.
Sinkkumies
Yksi ainoista nettikeskustelupaikoista joissa verenpaine alkaa nousta on rasmuksen fb ryhmä
Huono trolli ärsyttää mutta välillä on niin hyviä että nauran ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein. Tyhmyys ärsyttää.
Sinkkumies
Sinkkumies
Miten niin ei välttämättä? Osaatko yhtään avata.
Sinkkumies
No joku voi oikeasti ärsyyntyä koska se kuuluisa kalikka kalahti omaan nilkkaan, mutta teoria, että ärsyyntyminen olisi aina omasta vajavuudesta johtuvaa on mielestäni vain yritys vähätellä toisen ärtymystä = ärtymyksesi minun sanomisiini ei ole oikeutettua vaan vika onkin sinussa itsessäsi.