Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on mieheni kuoleman vuosipäivä. Otin jo hääpukuni esille.

Vierailija
09.06.2017 |

Menetin mieheni 2 vuotta sitten äkillisesti, ilman mitään varoitusta niin mahdollisimman epäreilusti, etten anna sitä Jumalalle (pyh), elämälle tai kohtalolle koskaan anteeksi.
Jäin lapsettomaksi n.50 vuotiaaksi leskeksi kaikkien ihmisten keskelle jäljellä vain meidän yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat, jotka ei enää koskaan toteudu.
Olen vajaa, näkymätön haamu kaikille ja elämäni on tyhjää ja ikävää täynnä.
Mieheni oli aivan ainutlaatuinen ihminen eikä missään ole hänen tapaistaan toista. Olin hänen sielunkumppaninsa ja hän minun.
Hän lähti täältä ja jätti minut. Miksi?
Otin kauniin hääpukuni esille. Katselen sitä huomenna ja muistelen häitämme. Muistelen meitä.
Meitä ei enää ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aikanaan tehnyt lapsia ja vielä sä kerkiät uuden miehen hommata?

Vierailija
2/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, halaus sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Muistoja kukaan ei vie.

Vierailija
4/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko päälle vielä. Epäilen

Vierailija
5/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes kuvittelemaan kuinka pahalta susta tuntuu. Mutta niin me vaan kaikki täältä aikanaan lähdetään. Epäreilua että miehesi lähti jo niin varhain. Sille ei ole mitään selitystä, maailma ja elämä on epäreilua. Toivottavasti löydät vielä jotain mukavaa elämässäsi, ihmisiä tai asioita. Todella ikävää että tämä menetys tapahtui juuri sinulle <3

Vierailija
6/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistella saa, mutta älä jää elämään menneisyydessä. Tämä on ainoa elämäsi ja et varmaan halua tuhlata sitä ajatellen mitä olisi voinut olla. Kai sinäkin joistain asioista nautit yksilönä ennen miehen kuolemaa? Varmaan osan suunnitelmissa voit toteuttaa yksin tai jonkun muun kanssa, niin miehesi varmasti toivoisi. Asioita voi tehdä myös vähän eri tavalla ja miten tilanne sallii, jos siltä tuntuu, esim. omien lasten sijaan voit vaikka mietti olisiko sijaisvanhemmuus oma juttu.

Vierailija
7/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, että näin kävi!

Mutta samaa mieltä olen, ettet saa jättää tuon takia loppuelämääsi elämättä, se on tuhlausta.

Vierailija
8/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oli itse valinnut jäädä leskeksi nuorena ja miehesi oli itse valinnut lyhyen elämäntaipaleen ja kaikelle on syynsä.

Tsemppiä loppuelämällesi, kyllä se parempana jossakin kohtaa näyttäytyy, ihan varmasti.

Vierailija
9/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan otot :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän