Av-mamma, tykkäisitkö jos kuvan herrasmies pyytäisi treffeille?
Ojentaisi ruusun, saattaisi kotiin ja ottaisi sinut hellästi mutta määrätietoisesti rappukäytävässä?
Kommentit (12)
Jos ei puhuis mitään, oon nähny videoita tyypistä. Puhuu jotenki omituisesti, lässyttää ja lispaa. Liikaa aineita varmaan
Joo jos se olisi hiljaa ja hymyilisi niin joo kelpaa.
En usko, että meillä olisi mitään puhumista keskenämme. Ruusun ojentaminen vie ajatukset tosi-tv:n paritusohjelmiin. Niistäkö mies on oppinut miten naisten kanssa ollaan? En tykkää rakastelusta paikoissa, joissa voi koska tahansa tulla keskeytetyksi.
Kuvan mies ei osaa kirjoittaa äidinkieltään ("you have too"), ja se herättää epäilyksiä älynlahjoista ja sivistyksestä.
Lihastensa kasvattamiseen keskittyvät miehet ovat minusta kyllä hassuja, joten viihdearvoa heillä kyllä on. Mutta vain muutamaksi minuutiksi.
Tämähän on suomalaisten naisten ihannemies!
Jos olisin sinkku, niin toisaalta joo ja toisaalta taas hänen silmissään on sellainen pelottava katse, että ehkä ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku, niin toisaalta joo ja toisaalta taas hänen silmissään on sellainen pelottava katse, että ehkä ei kuitenkaan.
Juuri se pelottava ja alistava katse saa sinut kuumaksi. Myönnä.
Ei kiitos. En harrasta seksiä ekoilla treffeillä, toisilla enkä vielä kolmansillakaan.
Eikä kyseinen kuvatus ole mikään herrasmies.
Tarkasta nyt hyvänen edes herrasmiehen määritelmä kun jatkuvasti tunget termiä vääriin paikkoihin!!!!
Hui kamala. Aivan liian isot lihakset - minun silmiini epäsuhtaiset. En koe fyysistä vetovoimaa noin pumpattuihin miehiin ollenkaan. Joten vastaus on ei. Tosin minua ei muutenkaan "oteta" rappukäytävässä.
Siinä on jokaisen av-mamman unelmajännis jäntevillä karvaisilla pakaroilla varustettuna valmiina pumppaamaan tuntikausia mammojen jalkovälissä.
tykkäisin. saisin kerrankin *§9#ß65+'#