Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmasi, jota et voi toteuttaa vain ja ainoastaan rahan takia? Mikä unelmasi siis on vain rahasta kiinni?

Vierailija
09.06.2017 |

Minä unelmoin pitkästä lomasta Uudessa-Seelannissa. Jos olisi rahaa, en olisi nyt töissä kirjoittamassa tätä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoskoti New Yorkissa, Pariisissa tai Berliinissä. Onneksi on AirB&B, mutta eihän se ole ihan sama ...

Vierailija
22/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain lähteä matkustelemaan talvisin, olen 51 ja minulla on yksi maksettu sijoitusasunto ja maksan omaa. 

Oikeastaan raha ei ole este, ainoastaan rohkeus. Vaatisi varmaan irtisanoutumista töistä, ja en ole varma, että saisin uuden homman kun palaan. 

Tähän voitte laittaa kannustusviestejä. :-)

Mikset myy sitä nykyistä asuntoasi ja muuta siihen sijoitusasuntoon? Talveksi sitten vuokraat sen ja niillä rahoilla lähdet jonnekin halpaan maahan. Nykyisen asunnon myynnistä saadut rahat säästöön kesän varalle jos et saakaan töitä :)

No, oikeastaan ajattelin vuokrata tämän oman asunnon ja käyttää sijoitusasunnon rahat matkusteluun. En halua myydä niitä, kun pelottaa eläkenäkymät. Minulla on vähän pätkäinen työura ja mahtieläkettä ei ole tiedossa, joten sijoitusasunto on eläkettä varten. Sinänsä raha ei ole ongelma, vaan rohkeuden puute ja epävarmuus siitä tulevasta työpaikasta.  ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu

Kalasataman tornitaloista kämppä

Vierailija
24/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain lähteä matkustelemaan talvisin, olen 51 ja minulla on yksi maksettu sijoitusasunto ja maksan omaa. 

Oikeastaan raha ei ole este, ainoastaan rohkeus. Vaatisi varmaan irtisanoutumista töistä, ja en ole varma, että saisin uuden homman kun palaan. 

Tähän voitte laittaa kannustusviestejä. :-)

Mikset myy sitä nykyistä asuntoasi ja muuta siihen sijoitusasuntoon? Talveksi sitten vuokraat sen ja niillä rahoilla lähdet jonnekin halpaan maahan. Nykyisen asunnon myynnistä saadut rahat säästöön kesän varalle jos et saakaan töitä :)

No, oikeastaan ajattelin vuokrata tämän oman asunnon ja käyttää sijoitusasunnon rahat matkusteluun. En halua myydä niitä, kun pelottaa eläkenäkymät. Minulla on vähän pätkäinen työura ja mahtieläkettä ei ole tiedossa, joten sijoitusasunto on eläkettä varten. Sinänsä raha ei ole ongelma, vaan rohkeuden puute ja epävarmuus siitä tulevasta työpaikasta.  ;-)

Hyvä että tosiaan on asunto eläkepäiviä varten, kun nykyään ei uskalla mihinkään enää luottaa. Tarkoitin siis, että toki pitäisit sen sijoitusasunnon (siksi koska siinä ei tarvitse enää maksaa lainaa vastikkeen päälle). Mutta tokihan tuo järjestyy monella tavalla.

Sulla on oikeastaan erinomainen tilanne :) Toivottavasti löydät rohkeuden tavoitella unelmiasi!

Vierailija
25/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoauto. Tai no säästän jo, joten se saattaa olla kohta todellisuutta

Vierailija
26/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rahaa siihen että voisin turvallisin mielin vanheta. Että monulla olisi varmasti niin paljon pätäkkää että voisin ostaa itselleni turvallisen,ihmisarvoisen vanhenemisen. Saisin kaikki hoidot ja palvelut mitä rahalla voi ostaa. Asuisin palvelutalossa jossa olisi uima-allas jossa voisin käydä helposti verryttelemässä jäykistyviä raajojani.

Olen keski-ikäinen pätkätyöläinen. En uskalla ajatella millainen eläke jsmiten mahdollisimman kauas minun ulottuviltani on tulevaisuudessa yleiset palvelut on minun niitä tarvitessani työnnetty.

Vierailija
27/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä irtisanoutuminen. Pian viisikymppinen olen. Asuntolainaa reilusti jäljellä kalliista asunnosta, jossa kuitenkin haluamme asua. Tykkäisin matkustella enemmän ja tehdä vain keikkatöitä silloin, kun huvittaa. Tässä rahatilanteessa en kuitenkaan uskalla irtisanoutua, kun eläkekertymäkin huolestuttaa. Tajuan toki, että asiani ovat hyvin , kun on vaihtoehtoja valittavana.

Vierailija
28/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen, muun muassa Uuteen Seelantiin.

Vierailija
29/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa unelma on olla terve ja sitä ei rahalla voi saada. Mut ehkä palkkaisin jonkun henkilökohtaisen fysioterapeutin niin voisin tulla paremmaksi ja kokeilisin kaikkia mahdollisia uusia hoitoja. Ja palkkaisin avustajan, niin pääsisin tekemään asioita jotka nyt ei onnistu yksin. Ja rakennuttaisin oman uima-altaan, jossa voisin kuntoutua joka päivä.

Vierailija
30/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ulkomailla reissaaminen (mm. Australia ja Uusi-Seelanti)

- Isompi asunto isommalla takapihalla

- Nenäleikkaus

- Silikonitissit

Vierailija
31/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin erääseen maahan opiskelemaan.

Vierailija
32/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumista kartanossa palvelusväen kanssa.

Vierailija
33/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma talo :/ Ehkä joskus vielä mutta aikaa se vie...

Vierailija
34/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on sanoa sama kuin moni muu, eli matkustaisin Amerikoihin. Nykyisillä osa-aikaisilla töillä pääsisi yhteen paikkaan Väli-Amerikassa ja takaisin, mutta kun haluaisin kiertää enemmän. Siihen palaisi enemmän raha kuin nyt pystyn säästämään.

Vierailija
35/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen omilla siivillä jotka ovat omassa kehossani, biologisesti minua, lihaksetkin minua.

Se, että koti-Suomessani olisi vuodenajat kevät, kesä ja syksy, mutta ei inhottavaa vetistä ja pilvistä ja koleaa talvea. Lämmin aika voisi olla vähän pidempi.

Että olisin pitkä ja lihaksikas, luonnostani terve ja vastustuskykyinen, voimakas nainen. Kauniskin vielä.

Että rikkaruohot puutarhani jotenkin itsestään ymmärtäisivät olla kasvamatta. 

Että voisin elää esim. kahta tai kolmea elämää rennosti yhtä aikaa. 

Vierailija
36/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäminen omilla siivillä jotka ovat omassa kehossani, biologisesti minua, lihaksetkin minua.

Se, että koti-Suomessani olisi vuodenajat kevät, kesä ja syksy, mutta ei inhottavaa vetistä ja pilvistä ja koleaa talvea. Lämmin aika voisi olla vähän pidempi.

Että olisin pitkä ja lihaksikas, luonnostani terve ja vastustuskykyinen, voimakas nainen. Kauniskin vielä.

Että rikkaruohot puutarhani jotenkin itsestään ymmärtäisivät olla kasvamatta. 

Että voisin elää esim. kahta tai kolmea elämää rennosti yhtä aikaa. 

sorry luin otsikon väärin.

Nää oli niitä unelmia joita vaan ei voi millään saada rahalla...

Rahalla saatavia unelmia ei nyt tällä hetkellä ehkä ole.

Vierailija
37/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen pienennysleikkaus. En pääse julkiselle, koska solisluusta nänniin mitattava matka on 0,4cm liian pieni. 

Paljonko sen kuuluisi olla?

Vierailija
38/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti, kokonaan uudet pitkät opinnot, ratsastusharrastus, uusien soittimien opettelu, matkustelu.

Vierailija
39/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumitalo isolla tontilla meren rannalla helsingissä tai espoossa.

Ravihevonen :D

Vierailija
40/46 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa matkustella esim vkl ja vapaat vaikka vaan kotimaassa. Asua hotellissa ja kävellä kaupunkien ja kylien katuja. Syödä hyvin ja olla vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän