Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan töihin mutta olen todella ruma

Vierailija
09.06.2017 |

Rumuus estää minua niin paljon.. en kehtaa edes puhua rumuudestani ja muutenkin häpeän itseäni liikaa ja itseluottamusta ei ole ollenkaan.. kuolen

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuole. Voiko olla, että näet itsesi rumempana kuin oletkaan? Miksi rumuus vaikuttaa työnsaantiin?

Vierailija
2/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan saatanan ruma (ikää 28 enkä ole koskaan seurustellut) ja olen ollut työelämässä 10 vuotta. Jos mä saan töitä, aivan varmasti säkin saat. Mua rumempaa ihmistä en ole koskaan tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis joku sirkus.

Vierailija
4/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan saatanan ruma (ikää 28 enkä ole koskaan seurustellut) ja olen ollut työelämässä 10 vuotta. Jos mä saan töitä, aivan varmasti säkin saat. Mua rumempaa ihmistä en ole koskaan tavannut.

Heräsi mielenkiinto, että miltä "ihan saatanan ruma" ihminen näyttää, voisitko mitenkään kuvailla ulkomuotoasi? Olen jokatapauksessa pahoillani, en itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen ja sen olen saanut elämässäni myös tuntea. 

Vierailija
5/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä työpaikat mitään missi/hunkskisoja ole. Täälläkin on niin rumia ihmisiä, että oksat pois, itseni mukaan lukien. Tsemppiä työnhakuun.

Vierailija
6/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itsekkin olen monesti miettinyt kuinka paljon ulkonäkö tai poikkeavuus vaikuttaa työnsaantiin. Syy miksi mietin, on se kun joissain aloissa naiset näyttävät niin paljon samoilta, ettei meinaa tietää kuka on kuka. Itselläni on luonnostaan poikkeuksellinen ulkonäkö ja sen takia en kehtaa mennä töihin missiä pitää olla ihmistenkanssa tekemisissä. Pitäisi ostaa kaikenmaailman kauneustuotteita että uskaltaisi mennä johon taas minulla ei ole kiinostusta ollenkaan.

Vierailija
7/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyhmyytesi kompensoi vähän.

Vierailija
8/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itekkä oo mitenkään erityisen näkönen. Perusluonteelta hieman arka. Itsetunto huono. Silti olen työpaikan saanut.

Vierailija
9/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin ruma, että en kelpaa kellekään naiselle, mutta töiden saannissa ei ole koskaan ollut ongelmia. Tsemppiä, kyllä säkin pystyt

Vierailija
10/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus estää minua niin paljon.. en kehtaa edes puhua rumuudestani ja muutenkin häpeän itseäni liikaa ja itseluottamusta ei ole ollenkaan.. kuolen

No siiis ethän sä näemmä muusta puhukaan kuin rumuudestasi?

Mä suosittelen että sä LOPETAT siitä jauhamisen koska se on tarpeetonta huomion hakemista  eikä muuta mitään ja keksit jotain muuta ajateltavaa.

Oikeasti, ihan viimonen asia mitä sun pitää tehdä on puhua ulkonäöstäsi.Lopeta se heti. Älä katso peiliin, älä kiduta itsees, älä käytä energiaa muiden ihmisten mahdollisten ajatusten ennakointiin.

Vierailija
11/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsi mielenkiinto, että miltä "ihan saatanan ruma" ihminen näyttää, voisitko mitenkään kuvailla ulkomuotoasi? Olen jokatapauksessa pahoillani, en itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen ja sen olen saanut elämässäni myös tuntea. 

Iso perunanenä, rumat ja pienet silmät, eriparikulmakarvat, todella iso otsa, kaksoisleuka ja tämän kaiken kruunaa noin 1000 oksettavaa pisamaa jonka peitossa koko kasvoni ovat :(

Vierailija
12/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kuvittelen mutta kuitenkin koen itseni oksettavaksi ja en ole edes fiksu. En osaa edes esittää olevani järkevä. Siksi rumuus estää minua,Jos saisi jotain anteeksi ja helpommin töitä,koska ulkonäkö.

Vierailija
13/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
14/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tykyvyttömyyseläkettä. Nykyisin ulkonäkö merkkaa paljon enemmän kuin meriitit.

Vierailija
15/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä itestäs kuva

Vierailija
16/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on itseluottamuksesta. Esim liikunta lisää itseluottamusta.

Et voi mitään sille, minkälainen olet.

Elämä on lahja ja niillä eväillä mennään mitkä kullakin on. Lakkaa tuijottamasta peiliä.

Sinun velvollisuutesi ei ole miellyttää ketään. Hengitä syvään, ryhdistäydy.

Päätä että sinulla on oikeus.

Vierailija
17/17 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida eläkettä saada pelkän rumuuden takia