Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko miestäni kunnioittamaan itseäni millään?

Vierailija
09.06.2017 |

Kaikki arvostus ja kunnioitus on kadoksissa. Miten ihmeessä sitä saa vai onko niin, että jos sitä ei ole, niin sitä ei ole?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuohon tulee mitään muutosta. Homma on jo sen verran paha.

Sinun pitää vain miettiä haluatko elää loppuelämäsi noin kun nyt elät?

Lakkaa olemasta äiti miehellesi eli lopeta se aamuherättely...ihan kuin teiniä komentaisit. Jos mies ei pääse aamulla töihin niin ei voi mitään. Onko siitä miehestä nyt iltaisin mitään iloa muutenkaan niin ihan sama onko illat töissä vai kotona? 

Ja jos sinun autoasi ei korjata tavalla tai toisella niin sinä otat sen tila-auton joka 2.viikko ja mies menköön töihin vaikka pyörällä ja ihan sama vaikka olisi 100km työmatka. Pidä puolesi tiukasti ja johdonmukaisesti. Älä huuda tai nalkuta. Jos asiat ei ala sujua normaalisti puhumalla niin ota ero ennenkuin tulet hulluksi.

Vierailija
22/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KirkkoSisko kirjoitti:

Parisuhde kasvaa keskinäisestä kunnioituksesta, luottamuksesta, suht koht yhteisistä päämääristä ja arvoista. Jos näitä ei ole, parisuhde on rikki ja kaipaa huoltoa. Niitä ei voi vain ohittaa. Sitetn toinen kysymys on parisuhteen erillisyys. Kumpikin osapuoli on oma erillinen itsensä. Jos autosi on korjaamatta eikä mies hoida sitä, minulle nousee mieleen kysymys, miksi et itse hoida asiaa? Kyse ei ole vain autosta, vaan siitä, että sysiikö toisen tehtäväksi oman tyytyväisyytensä? Jokainen on vastuussa myös siitä itse. Jos et voi hyvin parisuhteessa, sinun itsesi on tehtävä muutos jonkin asian suhteen. Joko siinä, että hankkiudut vaikkapa perheterapiaan, jossa hoidatte parisuhteen asioita, tai siinä, että alat enemmän kunnioittaa erillisyyttä ja kasvaa kohti omaa itsenäisyyttäsi parisuhteen osapuolenakin. Ei ole sinun vastuullasi saada mies ajoissa töihin, se on ihan hänen oma asiansa. Uskoisin, että voisitte hyötyä pariterapeutin tapaamisesta. Mitä itse ajattelet?

Hänestä HÄN korjaa autot, koska se on halpaa, korjauttaminen on kallista ja turhaa. Toki veisin auton korjaamolle, toisekseen se on hänen auto ja hän ajaa perheen tila- autolla töihin.

Töihin pitäisi mennä ajoissa, jotta minä en joudu olemaan lasten kanssa täällä yksikseni iltaan asti, koska häntä nyt sattuu aamulla nukuttamaan.

Olen joskus keskeneräisiin hommiin hankkinut hanttimiehen tekemään, ja hyvä etten turpaani ottanut.

Perheterapiaan ei tarvi mennä, koska syy on minussa ja siinä että minä teen elämän hankalaksi.. Hänellä ei ole mitään ongelmia ja piste.

Miehesi on täysin oikeassa, hänellä ei ole mitään ongelmia, se on niin totta kun voi ja osaa! Sinulla on ongelma, ja sinä olet itse vastuussa omasta ongelmastasi ja sen ratkaisemisesta! Sinun miehesi voi aiheuttaa sinulle ongelman, mutta miehelläsi et tätä ongelmaa ole, ja piste.

Totta.

Mutta kyse olikin siitä mitä ihmettä mä voin tehdä jotta hän heräisi tajuamaan että tämä ei todellakaan ole hyvä näin.

Ja ei, minä en nalkuta, en kitise, koitan hänelle tehdä asiat helpoksi. Joskus räjähdän kun pinna täyttyy.

Miehestä on täysin liioiteltua puhua erosta tai tauosta.

Joo, lähde mihin haluat ja tee mitä haluat ja hoida ihan itte. Teet niin paljon turhaa täällä kotona et ei ihme että oot vähän väsynyt. Sua vaan väsyttää ja siksi oot kiukkunen kun noi kakarat käyttäytyy niin huonosti.

- tämä on vastaus kaikkeen. Mitä tuohon lisäämään? Niin, enhän mä autoa tarvi kun mähän oonkin vain väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki arvostus ja kunnioitus on kadoksissa. Miten ihmeessä sitä saa vai onko niin, että jos sitä ei ole, niin sitä ei ole?

Olen lukenut kirjoittamasi asiat tässä ketjussa läpi, ja alkuperäinen kysymys on väärä! Sinä et kirjoittamasi perusteella kysy että saatko miestäsi kunnioittamaan itseäsi, vaan todellisuudessa kysymys on siitä, että saatko miestäsi palvelemaan itseäsi! Jos kysymyksessä olisi kunnioitus, osoittaisithan toki sitä itse ensin miehellesi, hyväksymällä hänet sellaisena kuin hän on, kunnioittaisit häntä sellaisena kun hän on.

Tosiasiassa sinä et kunnioita miestäsi, mutta olet vaatimassa mieheltäsi sitä kunnioitusta, mitä itse et anna! Syytät häntä asiasta, mihin itse olet niin syyllinen, kuin voi ja osaa! Muuta asia ensin itsessäsi, ja sitten vasta voit edes pyytää sitä toiselta.

Vierailija
24/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta herättelemisestä: kun nyt kuitenkin mies, herättelystäsi huolimatta, nousee ylös siltä seitsemältä eikä viideltä, niin miten se muuttaisi mitään jos vain rauhassa itse nukkuisit ja antaisit miehen olla ?

Nyt ihan turhaan aamuisin kiusaat itseäsi kun mies ei kuitenkaan sinua "tottele". Tekee kuten itse lystää.

Kaikesta huolimatta veisin sen auton korjaamoon. Tuli mitä tuli. Samoin jos joku paikka ei millään tule kuntoon miehen toimesta/lupauksista huolimatat,  ulkopuolista apua vain reippaasti, reagoi mies siihen miten lystää.

Kun toimit jämäkästi ja asiallisesti, niin mies alkaa pikkuhiljaa (ehkä) kunnioittaa sinua ihan erilailla.

Jos ei, niin silloin on mietittävä jatkatko hänen kanssaan.

Vierailija
25/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KirkkoSisko kirjoitti:

Parisuhde kasvaa keskinäisestä kunnioituksesta, luottamuksesta, suht koht yhteisistä päämääristä ja arvoista. Jos näitä ei ole, parisuhde on rikki ja kaipaa huoltoa. Niitä ei voi vain ohittaa. Sitetn toinen kysymys on parisuhteen erillisyys. Kumpikin osapuoli on oma erillinen itsensä. Jos autosi on korjaamatta eikä mies hoida sitä, minulle nousee mieleen kysymys, miksi et itse hoida asiaa? Kyse ei ole vain autosta, vaan siitä, että sysiikö toisen tehtäväksi oman tyytyväisyytensä? Jokainen on vastuussa myös siitä itse. Jos et voi hyvin parisuhteessa, sinun itsesi on tehtävä muutos jonkin asian suhteen. Joko siinä, että hankkiudut vaikkapa perheterapiaan, jossa hoidatte parisuhteen asioita, tai siinä, että alat enemmän kunnioittaa erillisyyttä ja kasvaa kohti omaa itsenäisyyttäsi parisuhteen osapuolenakin. Ei ole sinun vastuullasi saada mies ajoissa töihin, se on ihan hänen oma asiansa. Uskoisin, että voisitte hyötyä pariterapeutin tapaamisesta. Mitä itse ajattelet?

Hänestä HÄN korjaa autot, koska se on halpaa, korjauttaminen on kallista ja turhaa. Toki veisin auton korjaamolle, toisekseen se on hänen auto ja hän ajaa perheen tila- autolla töihin.

Töihin pitäisi mennä ajoissa, jotta minä en joudu olemaan lasten kanssa täällä yksikseni iltaan asti, koska häntä nyt sattuu aamulla nukuttamaan.

Olen joskus keskeneräisiin hommiin hankkinut hanttimiehen tekemään, ja hyvä etten turpaani ottanut.

Perheterapiaan ei tarvi mennä, koska syy on minussa ja siinä että minä teen elämän hankalaksi.. Hänellä ei ole mitään ongelmia ja piste.

Miehesi on täysin oikeassa, hänellä ei ole mitään ongelmia, se on niin totta kun voi ja osaa! Sinulla on ongelma, ja sinä olet itse vastuussa omasta ongelmastasi ja sen ratkaisemisesta! Sinun miehesi voi aiheuttaa sinulle ongelman, mutta miehelläsi et tätä ongelmaa ole, ja piste.

AP on siitä ikävässä asemassa että miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset vaikuttavat hänen omaan elämäänsä kohtuuttoman paljon. Kuten nyt vaikka miehen ajoissa töihin lähtö. Se, että mies heräisi ja lähtisi ajoissa töihin, helpottaisi perheen elämää - miehelle on sinänsä aika sama mihin aikaan hän lähtee ja tulee. Tuo autoasia - pihalla korjaamattomana oleva auto on miehen. Ap on sitä käyttänyt. Nyt kun se on hajalla, perheen arki on vaikeutunut. Ap:n pitäisi korjauttaa auto ulkopuolisella, ilman miehensä suostumusta josta taas seuraisi todennäköisesti uusia ongelmia. Ratkaisu tähän voisi olla että ap ostaa oman auton. Jos vaan ap:lla on omaa rahaa. Onko?

Miehellä on liikaa valtaa ap:n elämään. Jos mies ei kunnioita ap:ta ollenkaan - kuten ei näytä tekevän - kannattaisi vakavasti harkita erillisiä talouksia. Tuollainen ei ole yhteiselämää ja sitä omaa elämää on paljon helpompi elää omassa taloudessa, ilman arkea hankaloittavaa "puolisoa".

Vierailija
26/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Jos miehesi ei kunnioita mitään eikä ketään, on vastaus, et saa häntä kunnioittamaan itseäsi. Loppu onkin itsestäsi kiinni. Käyttäydy sillä tavalla, että käytöksesi herättää kunnioitusta, ja loppu sujuukin ihan itsestään! Olemalla mukava, jämäkkä, mutta kuitenkin aina oikeudenmukainen, pääsee jo pitkälle. Älä kosta ja vastaa pahaan pahalla, pidä omat rajasi ja kunnioita toisen. Raivoaminen ja riehuminen, sekä vastuuton käyttäytyminen ja elämä kuin maailmanlopun edellä syö kunnioituksen jokaiselta. Kohtele toista niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan, on ajatus, joka ei ole vieläkään vanhentunut.

No jos toinen ei ole tippaakaan kiinnostunut asiosta jotka mua vaivaa, vaan on ihan tyytyväinen vaikka mulla on paha olla, niin siinä on hirveän vaikeaa olla rauhallinen ja riehumatta.

Tosiaan jos koitan jostain puhua, hän vaihtaa huonetta, jos menen perässä, hän jää tuijottamaan minua ylähuuli mutrulla, vastaus on ihan sama. Tottakai siinä ääni kohoaa.

Jos huomautan että mulla on täällä lasten kanssa aika paljon hommaa, on vastaus että teen liikaa turhaa. Remonteista puhumisessa hänellä menee vatsa sekaisin. Taloudellinen tiukkuus on mun syytä. Remontit pitäisi hoitaa käteisellä. Lapset on ikäviä..

Hänelle koitan tehdä päivistä helppoja kun hän kuitenkin käy töissä, se on ihan sama, koska se on tietty turhaa.. Mut jos hän joutuu tekemään jotain, olisi juuri silloin korjannut sen 3 kk rikki olleen auton, ja nyt se on mun syy ettei hän kerkiä.

Lähdehän nyt ihan siitä liikkeelle, että sinä kannat vastuun VAIN omasta käytöksestäsi! Omaa käytöstäsi et pysty puolustelemaan IKINÄ sillä, mitä se toinen teki ensin tai jälkeen. Jos huudat ja räyhäät, sinun käytös ei ole kunnioitettavaa, ihan sama mitä se toinen teki ensin. Ihmisen suuruuden tai pienuuden pystyy helposti määrittelemään sen perusteella, mikä saa hänet suuttumaan! Sinä olet itse vastuussa omasta pahasta olostasi, ei miehesi! Jos miehesi ei halua puhua sinun kanssasi, sinä et voi häntä pakottaa siihen, seuraamalla kuin hai laivaa! Jätä rauhaan, jos hän toiseen huoneeseen poistuu, sinun puhettasi pakoon. Jos remontit ja lapset ovat hänelle ikäviä asioita, olkoon sitten niin, et sinä hänestä ja hänen päätöksistään ole vastuussa! Jos haluat remonttia, kanna itse siitä vastuusi, mikäli toinen ei samaa halua! Jollei miehesi halua tai ehdi korjata autoasi, asia sitten on vain niin! Olet aikuinen ja vastuussa ITSE omasta liikkumisestasi ja autoilustasi! Hoida itse autosi kuntoon, jollei miehesi halua sitä tehdä! Näitä miehiä syytellään vaikka miksi, mutta se todellinen lapsi juoksee siellä perässä ja vinkuu, kun sinä et tee! TEE ITSE, älä teetätä hommiasi toisella! Jos tuollainen elämä ei sinulle maistu, lähde sitten pois, mutta ÄLÄ IKINÄ yritä muuttaa toista ihmistä! Se ei onnistu koskaan, muutos lähtee vain ja ainoastaan hänestä itsestään, jos ollenkaan. Asioita voi pyytää, mutta jollei toinen tee, se kannattaa uskoa heti, ja toimia itse sen mukaan! Joko hyväksyä tilanne, tai muuttaa se, mikä itseä rassaa.[/quanban

Eli vaikka hän sanoo että hän korjaa auton ja sitä ei saa viedä korjaamolle niin mun täytyy vaan odotella?

Kun katto vuotaa ja sanon että pitäisi laittaa niin hän sanoo ettei ole varaa kun minä en ole töissä, vaikka yhteisellä sopimuksella olen kotona. Kerron että minusta kattoremontti ostetaan, mutta ei voi kun se maksaa ja hän itse, vaikka ei sitä tule tekemään.

Edelliset remontit on olleet vuosia kesken ja minä siirtelen remppakamoja siivouksen tieltä toista vuotta, tintit repii fyllit paikkaamattomista raoista. Kun sanon että tehdäänkö, minä nalkutan.

Eli nyt jätän auton rauhaan, ostan olemattomilla rahoillani uuden ja siirrän ämpäriä vesisateella ja annan toisen olla.

Juuri näin! Et sinä muutakaan voi, jos toinen ei halua tehdä! Jos elämäsi on sietämätöntä, sinä olet itse vastuussa sietämättömästä olostasi! Muuta se, minkä itse voit muuttaa, tai tyydy tilanteeseen! Vai oletko saanut jotain aikaiseksi valittamalla tai nalkuttamalla? Menikö asia eteenpäin? Niin vähän epäilinkin! Se on iso kasvun askel ihmisellä, kun hän ymmärtää sen, että on ITSE vastuussa elämästään ja sen asioista! Se on niin helppoa kaataa vastuu omasta pahasta olostaan jollekin toiselle, tee minut onnelliseksi. Hyi olkoon, tee itse itsesi onnelliseksi, se ei ole sen toisen homma!

Vierailija
27/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuohon tulee mitään muutosta. Homma on jo sen verran paha.

Sinun pitää vain miettiä haluatko elää loppuelämäsi noin kun nyt elät?

Lakkaa olemasta äiti miehellesi eli lopeta se aamuherättely...ihan kuin teiniä komentaisit. Jos mies ei pääse aamulla töihin niin ei voi mitään. Onko siitä miehestä nyt iltaisin mitään iloa muutenkaan niin ihan sama onko illat töissä vai kotona? 

Ja jos sinun autoasi ei korjata tavalla tai toisella niin sinä otat sen tila-auton joka 2.viikko ja mies menköön töihin vaikka pyörällä ja ihan sama vaikka olisi 100km työmatka. Pidä puolesi tiukasti ja johdonmukaisesti. Älä huuda tai nalkuta. Jos asiat ei ala sujua normaalisti puhumalla niin ota ero ennenkuin tulet hulluksi.

Olet niin oikeassa.

Mä koitin tuota, et jättää auton meille ja menee skootterilla tai tuollaisella lava- autolla, vastaus oli että EI. Sanoin että eikun kyllä, meillä on tänään kerho, niin vastaus oli että ei. Skootteri on menossa myyntiin ( 3 vuotta) ja lava- autossa ei toimi vilkut. Hän sanoo vaan että ei ja kääntyy kannoillaan.. Ole siinä huutamatta.. Ja sitten kun huudan, niin olen tietty typerä jolle voi hymyillä vinoa hymyä.

Joo, tää on vaikea tapaus.

Usein koitan vaan suorittaa hommat ja pitää rauhan maassa ja antaa miehen olla. Aina ei vaan jaksa.

Vierailija
28/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KirkkoSisko kirjoitti:

AP on siitä ikävässä asemassa että miehen tekemiset ja tekemättä jättämiset vaikuttavat hänen omaan elämäänsä kohtuuttoman paljon. Kuten nyt vaikka miehen ajoissa töihin lähtö. Se, että mies heräisi ja lähtisi ajoissa töihin, helpottaisi perheen elämää - miehelle on sinänsä aika sama mihin aikaan hän lähtee ja tulee. Tuo autoasia - pihalla korjaamattomana oleva auto on miehen. Ap on sitä käyttänyt. Nyt kun se on hajalla, perheen arki on vaikeutunut. Ap:n pitäisi korjauttaa auto ulkopuolisella, ilman miehensä suostumusta josta taas seuraisi todennäköisesti uusia ongelmia. Ratkaisu tähän voisi olla että ap ostaa oman auton. Jos vaan ap:lla on omaa rahaa. Onko?

Miehellä on liikaa valtaa ap:n elämään. Jos mies ei kunnioita ap:ta ollenkaan - kuten ei näytä tekevän - kannattaisi vakavasti harkita erillisiä talouksia. Tuollainen ei ole yhteiselämää ja sitä omaa elämää on paljon helpompi elää omassa taloudessa, ilman arkea hankaloittavaa "puolisoa".

Eikö aikuinen mies saa itse päättää omasta heräämisestään? Nyt Ap kitisee kuin pieni lapsi aikuisen sängyn vieressä, herää jo isi! Anna nukkua! Jos mies joutuu pulaan nukkumisensa tähden, anna joutua! Sillä se muuttuu jos on muuttuakseen! On paljon parempi että miehen esimies sanoo nukkumisesta, kuin että puoliso naputtaa siitä turhaan, päivästä toiseen. Korjaamaton auto on miehen, eikö mies silloin ITSE päätä OMASTA omaisuudestaan? Ei Ap voi tehdä TOISEN omaisuuden puolesta MITÄÄN päätöksiä! Ap on itse vastuussa omasta liikkumisestaan, ja siitä jos arki on liikkumisen tähden hänellä vaikeutunut! Samassa taloudessa voi elää näinkin, tai sitten toisella tavalla, Ap itse päättää, elääkö näin vai ei. Eihän tuo helppoa ole, mutta vakka on kantensa valinnut!

Vierailija
29/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KirkkoSisko kirjoitti:

Kiitos, näin.

Kun kummankin pitäisi minusta osallistua ja koittaa tässä ajassa auttaa ja tukea toista.

Joo ja rahaa ei ole, olen täysin riippuvainen miehestäni. Teen kaikkeni että hän saisi tehdä työtä ja ylimääräistäkin jotta olisi rahaa, mutta en itse kuitenkaan hyödy siitä mitenkään.

Ja autot on yhteisillä rahoilla, yhdessä hankittuja, kuten talokin, kuten lapsetkin.

Nyt kuitenkin asiat on luisuneet niin, että mies päättää mitä tehdään, koska tehdään ja miten tehdään ja mulla ei ole mitään sananvaltaa mihinkään!!

Vierailija
30/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny kunnan sosiaalitoimen ja asuntoimiston puoleen ja ala järjestää omaa elämääsi. Onko sinulla jokin vahva syy, miksi et eroa"

Vierailija
31/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kunnioituksenpute ilmenee?

No otetaan nyt vaikka se, että toinen auto on ollut korjaamatta 3 kk. Meillä ei ole lasten kanssa autoa päivisin. Miestä tämä ei haittaa.

Toinen, hänen herätyskello huutaa aamuisin kello 5.00 eteenpäin ja minä herättelen häntä 10 min välein. Heräilee kello 7.00 lopulta. Puhuu minulle kuin koiralle, lyhyillä käskyillä. Jos jostain koitan puhua, hän kääntyy ja lähtee pois, usein vastaus on " jaa, ihan sama"

Jos koitan jostain tekemättömästä hommasta sanoa, nalkutan ja ahdistelen..

Näitä on paljon.. Tässä esimerkkejä.

Noh, kuulostaa kyllä siltä, että ero voisi olla ihan hyvä ratkaisu.

Mutta noihin konkreettisiin asioihin: miksi ihmeessä herättelet miestä? Mä en ikinä edes fyysisesti pystyisi tuohon, tarvitsen unta. Mä löisin miehen herätyskellon kiinni ja kävisin takaisin nukkumaan.

Ja veisin auton korjattavaksi itse. Todennäköisesti tässä on taustalla se, että miehellä on kaikki rahat ja hän ei anna sinulle rahaa auton korjaamista varten, jolloin kyllä edelleen harkitsisin vakavasti eroa.

Vierailija
32/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä hyvä ihminen kunnioita itsekään itseäsi pätkääkään. Miten kukaan muu voisi? Kukaan itseään rakastava ja kunnioittava ihminen ei antaisi itseään kohdeltavan noin, päivääkään.

Sinun lapsuudenperheesi ei tainnut olla kovin normaali? Alkoholismia vai/ja mielenterveysongelmia? En sano sitä pahalla, mutta sinun pitää ymmärtää että tilanteenne on hyvin kaukana normaalista, ja lapsennekin kasvavat tuossa ympäristössä täysin kieroon.

Vierailija
33/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No otetaan nyt vaikka se, että toinen auto on ollut korjaamatta 3 kk. Meillä ei ole lasten kanssa autoa päivisin. Miestä tämä ei haittaa.

Toinen, hänen herätyskello huutaa aamuisin kello 5.00 eteenpäin ja minä herättelen häntä 10 min välein. Heräilee kello 7.00 lopulta. Puhuu minulle kuin koiralle, lyhyillä käskyillä. Jos jostain koitan puhua, hän kääntyy ja lähtee pois, usein vastaus on " jaa, ihan sama"

Mutta noihin konkreettisiin asioihin: miksi ihmeessä herättelet miestä? Mä en ikinä edes fyysisesti pystyisi tuohon, tarvitsen unta. Mä löisin miehen herätyskellon kiinni ja kävisin takaisin nukkumaan.

Ja veisin auton korjattavaksi itse. Todennäköisesti tässä on taustalla se, että miehellä on kaikki rahat ja hän ei anna sinulle rahaa auton korjaamista varten, jolloin kyllä edelleen harkitsisin vakavasti eroa.

Siksi herättelen että pääsisi joskus kotiinkin. Ja hänen puhelimeensa minulla ei ole mitään asiaa koskea, sehän huutaa siellä sen kainalossa..

Ja jos jotain autoa rupeasin korjauttamaan, saisin ikivihat päälleni. Jos asiasta kyselen, nalkutan.

Voiko nainen tehdä muuta kuin nalkuttaa, sitä ihmettelen.

Vierailija
34/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi herättelen että pääsisi joskus kotiinkin. Ja hänen puhelimeensa minulla ei ole mitään asiaa koskea, sehän huutaa siellä sen kainalossa..

Ja jos jotain autoa rupeasin korjauttamaan, saisin ikivihat päälleni. Jos asiasta kyselen, nalkutan.

Voiko nainen tehdä muuta kuin nalkuttaa, sitä ihmettelen.

Voi sitä olla hiljaakin! Se on ihan omaksi parhaaksi, sillä tyhmäähän se on tehdä sellaista työtä, mistä ei ole mitään hyötyä, haittaa vain! Minä en ole edes kuullut, että joku parisuhde olisi joskus tullut nalkuttamalla paremmaksi, huonommaksi on tullut monikin!

Vierailija
35/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sen tyylinen ihminen, jota hän kunnioittaisi. Vika voi olla myös siinä, että hän tahtoo pitää sinut matalalla. Tekee sen tahallaan. Kyllä noita löytyy.

Vierailija
36/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistat sen siitä, että kun onnistut jossain niin miten hän suhtautuu silloin. Kun teet jotain oikeasti hienoa. Jos hän silloin halveksii niin ei tarvita sanoa enempää.

Vierailija
37/37 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ala hakea töitä. Sitten sulla on jotain omaa ja mies ei pysty määräämään kaikesta. Voisit kyllä myös hakea kunnan vuokra-asuntoa. Ei tuosta tule mitään ja pidemmän päälle hukkaat elämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi