Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleekohan Samusta täällä nyt yhtä suosittu, kuin Saksassa.

Vierailija
09.06.2017 |

Toivottavasti ei, ettei se joudu muuttamaan pois.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus sulla on?

Vierailija
2/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valtiotieteiden ylioppilas, kiitos kysymästä ja nainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siksi, koska ihmettelen, miten laitoit kuin-sanan eteen pilkun. Olet yliopisto-opiskelija, etkä tiedä tuota.

Vierailija
4/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo lyhyt tv-rykäisy taida riittää samanlaiseen megasuosioon. Saksan Voice kesti kuitenkin vuosikaudet.

Vierailija
5/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Samu ole taas Saksan Voicessa?

Vierailija
6/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin siksi, koska ihmettelen, miten laitoit kuin-sanan eteen pilkun. Olet yliopisto-opiskelija, etkä tiedä tuota.

No katos vittua. Lukion äidinkielen laudaturista on jo pieni tovi.

Mä noudatan nykyään sydämen ääntä pilkutuksessakin.

Ap

Vierailija
7/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Samu ole taas Saksan Voicessa?

Ei se oo enää siinä. Voi Saksan naisparkoja. Tuntuvat riutuvan ainakin somekommenttien perusteella.

Vierailija
8/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yo-kirjoituksista on vielä kauemmin, mutta ei ole kyse yo-kirjoituksista, eikä vain tästä palstasta, vaan siitä, että teet tuon virheen kyllä muuallakin. Muistutapa mieleesi tuo sääntö, niin menee oikein, fiksu kun olet.

Vierailija
9/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yo-kirjoituksista on vielä kauemmin, mutta ei ole kyse yo-kirjoituksista, eikä vain tästä palstasta, vaan siitä, että teet tuon virheen kyllä muuallakin. Muistutapa mieleesi tuo sääntö, niin menee oikein, fiksu kun olet.

Ihanaa! Tämä palsta onnistuu aina yllättämään ja muistuttamaan kanssaihmistemme moninaisuudesta.

Ap

Vierailija
10/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulut niihin, joita e ikinä saa ojentaa. Tuo virhe on vain tosi alkeellinen, vaikka kuinka nyt ilkkuisit. Ei ole kyse mistään äidinkielen laudatureista, vaan siitä, että teit tosi alkeellisen ja aika huomattavan ison kielioppivirheen.

Vierailija
11/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulut niihin, joita e ikinä saa ojentaa. Tuo virhe on vain tosi alkeellinen, vaikka kuinka nyt ilkkuisit. Ei ole kyse mistään äidinkielen laudatureista, vaan siitä, että teit tosi alkeellisen ja aika huomattavan ison kielioppivirheen.

P.S. Luulen, ettet tee sitä enää.

Vierailija
12/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että viimeisen 2 vuoden aikana kuin-pilkutus on saanut suurta jalansijaa palstalla. Miten ja miksi ihmeessä kukaan haluaa sen pilkun siihen laittaa?

Vierailija
13/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teit tässä kommentissa useita pilkkuvirheitä.

Vierailija
14/14 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin laittanu tuon oikein-sanan jälkeisen pilkun tilalle ajatusviivan. Pidän ajatusviivoista.

Ap