Tuleekohan Samusta täällä nyt yhtä suosittu, kuin Saksassa.
Toivottavasti ei, ettei se joudu muuttamaan pois.
Kommentit (14)
Mä oon valtiotieteiden ylioppilas, kiitos kysymästä ja nainen.
Ap
Kysyin siksi, koska ihmettelen, miten laitoit kuin-sanan eteen pilkun. Olet yliopisto-opiskelija, etkä tiedä tuota.
Ei tuo lyhyt tv-rykäisy taida riittää samanlaiseen megasuosioon. Saksan Voice kesti kuitenkin vuosikaudet.
Eikö Samu ole taas Saksan Voicessa?
Vierailija kirjoitti:
Kysyin siksi, koska ihmettelen, miten laitoit kuin-sanan eteen pilkun. Olet yliopisto-opiskelija, etkä tiedä tuota.
No katos vittua. Lukion äidinkielen laudaturista on jo pieni tovi.
Mä noudatan nykyään sydämen ääntä pilkutuksessakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö Samu ole taas Saksan Voicessa?
Ei se oo enää siinä. Voi Saksan naisparkoja. Tuntuvat riutuvan ainakin somekommenttien perusteella.
Mun yo-kirjoituksista on vielä kauemmin, mutta ei ole kyse yo-kirjoituksista, eikä vain tästä palstasta, vaan siitä, että teet tuon virheen kyllä muuallakin. Muistutapa mieleesi tuo sääntö, niin menee oikein, fiksu kun olet.
Vierailija kirjoitti:
Mun yo-kirjoituksista on vielä kauemmin, mutta ei ole kyse yo-kirjoituksista, eikä vain tästä palstasta, vaan siitä, että teet tuon virheen kyllä muuallakin. Muistutapa mieleesi tuo sääntö, niin menee oikein, fiksu kun olet.
Ihanaa! Tämä palsta onnistuu aina yllättämään ja muistuttamaan kanssaihmistemme moninaisuudesta.
Ap
Ap, kuulut niihin, joita e ikinä saa ojentaa. Tuo virhe on vain tosi alkeellinen, vaikka kuinka nyt ilkkuisit. Ei ole kyse mistään äidinkielen laudatureista, vaan siitä, että teit tosi alkeellisen ja aika huomattavan ison kielioppivirheen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuulut niihin, joita e ikinä saa ojentaa. Tuo virhe on vain tosi alkeellinen, vaikka kuinka nyt ilkkuisit. Ei ole kyse mistään äidinkielen laudatureista, vaan siitä, että teit tosi alkeellisen ja aika huomattavan ison kielioppivirheen.
P.S. Luulen, ettet tee sitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että viimeisen 2 vuoden aikana kuin-pilkutus on saanut suurta jalansijaa palstalla. Miten ja miksi ihmeessä kukaan haluaa sen pilkun siihen laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse teit tässä kommentissa useita pilkkuvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin laittanu tuon oikein-sanan jälkeisen pilkun tilalle ajatusviivan. Pidän ajatusviivoista.
Ap
Mikä koulutus sulla on?