OITNB kausi 5 tänään Netflixissä!
Tässä jo odotellaan koska vitoskausi lisätään netflixiin :D
Muita?
Kommentit (41)
Mä olen pettynyt tähän 5. kauteen, tai ainakin tähän alkuun :( Olen 2.jakson lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pettynyt tähän 5. kauteen, tai ainakin tähän alkuun :( Olen 2.jakson lopussa.
Mä myös! Jotenkin lähtee niin liitoon tää touhu et vois olla Suzannen käsikirjoittamaa...
Huonoin kausi on, voi olla että myös viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Huonoin kausi on, voi olla että myös viimeinen.
No ei ole viimenen kun jatko on jo varmistettu :)
Pidin kaudesta kokonaisuutena, toimii hyvin putkeen katsoen.
Mikä tässä sarjassa on mielestänne hyvää?
Yritin katsoa. Kolme ekaa jaksoa meni ja sitten totesin että tylsää, ei ole mun juttu
Aika pettymys tämäkin kausi. Paljon sarjasta kertoo se, että eka kausi oli paras. Koko sarja olisi voinut olla Piperin näkökulmasta. Sarjan mielenkiintoisin kohta on ollut se, kun Piperin mies ja paras ystävä aloitti suhteen. Ja sekin asia haudattiin täysin eikä Piper tuntunut sittenkään edes rakastavan koko Larrya.
Nyt vitoskaudella Alex ja Piper ovat supertylsiä (Piper ollut perseestä jo pidemmän aikaa, hahmo viety ihan väärään suuntaan), Boo menee koko ajan vaan tylsemmäksi, natsiakkoja en jaksa yhtään enkä niitä paria rumaa narkkariakkaa. Myöskään en jaksa sitä Pousseen (vai mikä se oli) kuolemaa enää yhtään, pidin siitä hahmosta mutta en jaksa enää sitä miettiä.
Tämä kausi on kokonaan mellakkaa, joka alkaa jo tympimään. Silti katson kauden loppuun, jos tapahtuisi edes jotain parannusta.
Katsoin kaksi kautta ja kolmannesta varmaan jakson, kiinnostus lopahti.
Piper ja Alex oli tylsiä tällä kaudella, mutta parempi sekin kuin Piperin väkisin väännetyt pahiskuviot edellisiltä kausilta. En jaksa badass-latinoita enkä ghetto-mustia, etenkin se Pousseyn kuolema (tökerösti toteutettu) ja siitä jauhaminen rasittaa, samoin Suzannen hulluuskohtaukset. Caputo on ällö, pitääkö senkin kalua vatvoa vähän väliä? Daya tuntuu käyvän hitaalla, äitinsä on raivohullu mutta ihan koominen hahmo. Onneksi siitä hullusta naisesta (Lolly?) päästiin, ei näytetty tällä kaudella.
En ole vielä jaksanut aloittaa. Sekstaileeko Alex ja Piper?
Ketkä on teidän lempihahmoja? Mulla Nicky!! :D se oli niiiiin kuuma kun sille ja Alexille tehtiin ne muodonmuutokset
Vastatkaa koko 5 kaude katsoneet. Onko Piperillä ja Alexilla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa koko 5 kaude katsoneet. Onko Piperillä ja Alexilla mitään?
Just katoin vikan jakson ja kyllä!! Lopussa tapahtuu sitten yks juddu
Mun mielestä tämä kausi oli paras tähän mennessä. Tapahtui muutakin kuin, että elämä vankilassa on paskaa ja epäreilua ja menneet kaudet ovat olleet vähän tylsiä ja väkisin väännettyjä. Otti tosi vahvasti kantaa jenkkien vankilaongelmiin, ni oli sen takiakin mielenkiintoista seurata.
Musta kausi oli hyvä, tykkäsin etenkin Friedasta :D Ja en oo koskaan oikein tykännyt Piperista (ärsyttävä inisijä) eikä mua kiinnosta sen rakkaus Alexiin paskan vertaa, joten tykään kyllä siitä, että näytetään kaikkien muiden elämää. Jollain kaudella melkein jätin sarjan kokonaan keskenkin, mutta sitten joku toinen hahmo on pelastanut ja oon jatkanut katsomista.
Olipas paska loppu, kaikki jäi auki.
Tuleekohan Piipertäjä raskaaksi superhot Alexille? Ainii eihän Alexilla oo sisäsiitintä
Oon katsonut vasta 4 jaksoa, joten en tiedä loppukaudesta, mutta siis eikö nämä hahmojen historiat enää kerrokkaan sitä miten ne on joutunut vankilaan? Ihan jotain muita juttuja menneisyydestä... Musta ois hauska nähä mistä ne istuu!
NYT SE TULI💗💗💗