Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OITNB kausi 5 tänään Netflixissä!

Vierailija
09.06.2017 |

Tässä jo odotellaan koska vitoskausi lisätään netflixiin :D
Muita?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT SE TULI💗💗💗

Vierailija
22/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pettynyt tähän 5. kauteen, tai ainakin tähän alkuun :(  Olen 2.jakson lopussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pettynyt tähän 5. kauteen, tai ainakin tähän alkuun :(  Olen 2.jakson lopussa. 

Mä myös! Jotenkin lähtee niin liitoon tää touhu et vois olla Suzannen käsikirjoittamaa...

Vierailija
24/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kausi on, voi olla että myös viimeinen.

Vierailija
25/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin kausi on, voi olla että myös viimeinen.

No ei ole viimenen kun jatko on jo varmistettu :) 

Pidin kaudesta kokonaisuutena, toimii hyvin putkeen katsoen. 

Vierailija
26/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä sarjassa on mielestänne hyvää?

Yritin katsoa. Kolme ekaa jaksoa meni ja sitten totesin että tylsää, ei ole mun juttu

Vierailija
27/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettymys tämäkin kausi. Paljon sarjasta kertoo se, että eka kausi oli paras. Koko sarja olisi voinut olla Piperin näkökulmasta. Sarjan mielenkiintoisin kohta on ollut se, kun Piperin mies ja paras ystävä aloitti suhteen. Ja sekin asia haudattiin täysin eikä Piper tuntunut sittenkään edes rakastavan koko Larrya.

Nyt vitoskaudella Alex ja Piper ovat supertylsiä (Piper ollut perseestä jo pidemmän aikaa, hahmo viety ihan väärään suuntaan), Boo menee koko ajan vaan tylsemmäksi, natsiakkoja en jaksa yhtään enkä niitä paria rumaa narkkariakkaa. Myöskään en jaksa sitä Pousseen (vai mikä se oli) kuolemaa enää yhtään, pidin siitä hahmosta mutta en jaksa enää sitä miettiä.

Tämä kausi on kokonaan mellakkaa, joka alkaa jo tympimään. Silti katson kauden loppuun, jos tapahtuisi edes jotain parannusta.

Vierailija
28/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaksi kautta ja kolmannesta varmaan jakson, kiinnostus lopahti.

Vierailija
29/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piper ja Alex oli tylsiä tällä kaudella, mutta parempi sekin kuin Piperin väkisin väännetyt pahiskuviot edellisiltä kausilta. En jaksa badass-latinoita enkä ghetto-mustia, etenkin se Pousseyn kuolema (tökerösti toteutettu) ja siitä jauhaminen rasittaa, samoin Suzannen hulluuskohtaukset. Caputo on ällö, pitääkö senkin kalua vatvoa vähän väliä? Daya tuntuu käyvän hitaalla, äitinsä on raivohullu mutta ihan koominen hahmo. Onneksi siitä hullusta naisesta (Lolly?) päästiin, ei näytetty tällä kaudella.

Vierailija
30/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä jaksanut aloittaa. Sekstaileeko Alex ja Piper?

Vierailija
31/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on teidän lempihahmoja? Mulla Nicky!! :D se oli niiiiin kuuma kun sille ja Alexille tehtiin ne muodonmuutokset

Vierailija
32/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa koko 5 kaude katsoneet. Onko Piperillä ja Alexilla mitään?

Vierailija
33/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa koko 5 kaude katsoneet. Onko Piperillä ja Alexilla mitään?

Just katoin vikan jakson ja kyllä!! Lopussa tapahtuu sitten yks juddu

Vierailija
34/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä kausi oli paras tähän mennessä. Tapahtui muutakin kuin, että elämä vankilassa on paskaa ja epäreilua ja menneet kaudet ovat olleet vähän tylsiä ja väkisin väännettyjä. Otti tosi vahvasti kantaa jenkkien vankilaongelmiin, ni oli sen takiakin mielenkiintoista seurata.

Vierailija
35/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kausi oli hyvä, tykkäsin etenkin Friedasta :D Ja en oo koskaan oikein tykännyt Piperista (ärsyttävä inisijä) eikä mua kiinnosta sen rakkaus Alexiin paskan vertaa, joten tykään kyllä siitä, että näytetään kaikkien muiden elämää. Jollain kaudella melkein jätin sarjan kokonaan keskenkin, mutta sitten joku toinen hahmo on pelastanut ja oon jatkanut katsomista.

Vierailija
36/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paska loppu, kaikki jäi auki.

Vierailija
37/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Piipertäjä raskaaksi superhot Alexille? Ainii eihän Alexilla oo sisäsiitintä

Vierailija
38/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorna la loca on raskaana :)

Vierailija
39/41 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut vasta 4 jaksoa, joten en tiedä loppukaudesta, mutta siis eikö nämä hahmojen historiat enää kerrokkaan sitä miten ne on joutunut vankilaan? Ihan jotain muita juttuja menneisyydestä... Musta ois hauska nähä mistä ne istuu!

Vierailija
40/41 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan surkea kausi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi