OITNB kausi 5 tänään Netflixissä!
Tässä jo odotellaan koska vitoskausi lisätään netflixiin :D
Muita?
Kommentit (41)
Jes perkele!!! Paras sarja ever.
Harmi vaan että Piperia ei viime kausilla ole näytetty paljon paskaakaan. Minua ei vaan yhtään kiinnosta mustien ja latinoiden jutut ja menneisyydet..
Hitsi kun tietäisi moneltako ne jaksot tippuu tuonne, ei millään malttaisi odottaa :D
Eihän siinä Piperin jutussa ole ollut mitään näyttämistä ensimmäisen kauden jälkeen. Tuskin sen loppuunkaan. Ihan ok aloitus, mutta hahmoa ei koskaan viety eteenpäin kunnolla. Ihan koristeeksi jäi.
Oon viikon odottanut tätä päivää!
Mä en ole mikään piper fani, musta on kiva nähä ne niiden menneisyysosiot joissa näytetään miksi kukakin on sinne linnaan joutunut.
Mitä trailerista ymmärsin niin kerronta hidastuu merkittävästi. Ainakin alkupään osat vitoskaudesta pyörinee mellakan ympärillä.
Luin joistan että netflix julkaisee uuden kauden keskiyöllä usassa (en tiedä millä aikavyöhykkeellä) ja että briteissä klo 08 eli onko se sitten klo 10 Suomen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä trailerista ymmärsin niin kerronta hidastuu merkittävästi. Ainakin alkupään osat vitoskaudesta pyörinee mellakan ympärillä.
Koko kausi käsittelee kolmea päivää.
Ja pakkohan sen on hidastua, jos se halutaan pitää edes löyhästi Piperin tarinaan sopivana, eihän se oikeasti istunut kuin vuoden-pari.
Kerronta hidastuu varmaan senkin takia että Piperin tuomio loppuu liian nopeasti jos juoni etenee vauhdilla. Tosin oon miettiny että jos oitnb tehdääb 7 tuotantokautta Piperin tuomiota tullaan pidentämään jollain lisärankaisulla. Vaikka voihan sarja jatkua ilman vänisijä Piperiakin.
How long is Pipers sentence: 15 months.
Was her sentence extended: It’s unclear if it was extended for perjury when she lies at Kubra’s trial.
How much time does she have left: Approximately months, depending on whether they gave her extra time for perjury.
Haluaisin vaan nähdä Alexin ja Piperin rajua seksiä. Koko sarja voisi käsitelä heidän suhdettaan ja ne muut eukot ois vaan siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Luin joistan että netflix julkaisee uuden kauden keskiyöllä usassa (en tiedä millä aikavyöhykkeellä) ja että briteissä klo 08 eli onko se sitten klo 10 Suomen aikaa?
Kiitos, kävisi hyvin järkeen :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kausi käsittelee kolmea päivää.
Ja pakkohan sen on hidastua, jos se halutaan pitää edes löyhästi Piperin tarinaan sopivana, eihän se oikeasti istunut kuin vuoden-pari.
Okei! Eihän tuo juonellisesti juurikaan perustu enää Piperin kokemuksiin, joten en perustelusi hidasta kerrontaa Piperilla.
Tää on vähän niinkuin sitä kun käy aina vähänväliä katsomassa jääkaapilla, että mitä söisi.Nyt käyn kokoajan nf katsomassa, että on uusi kausi jo tullut. :D
korjaan, että onko uusi kausi jo tullut. :DSori huolimattomuuteni!
♡ kirjoitti:
korjaan, että onko uusi kausi jo tullut. :DSori huolimattomuuteni!
Eikö oo? Mulla näkyy neljä kautta.
Toivottavasti on paljon lesboilua.
Paras hahmohan on basisti Joe "Beer Can" Kabuto.
Julkaistaan keskiyöllä PST aikaa (kello on nyt noin 22.49), eli varmaan Suomessa samaan aikaan.
Mitä luulette että Redille käy? Siirtyykö muuhun vankilaan kun raju menneisyys alkoi paljastua?
Kyllähän se aika "pahaan" kohtaan jäi viimeksi. Varmaan tulee katsottua joku sadepäivä.