Uudet ripsienpidennykset ja nyt silmät toista päivää punaiset
Onko muilla kokemuksia? Ennen ei ongelmia uusien ripsienpidennysten kanssa. Nyt otin eilen, ja silmät on tosi pahan näköiset. Pupillin alta täysin punaiset. Kuitenkaan minkäänlaista kipua tai tuntemusta ei ole ollut, on vain pahan näköiset. Ripset tehtiin teippien avulla, jos tällä on jotain merkitystä.
Löysin netistä kauhutarinoita ties mistä vaarallisista tulehduksista, joten haluaisin kuulla onko tämä kuinka yleistä??
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti allergisoitunut niille.
Voiko tässä nyt sitten vaan olla luottavaisin mielin tekemättä asialle mitään, ja odotella että paranevat, kun tosiaan mitään kipua ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tässä nyt sitten vaan olla luottavaisin mielin tekemättä asialle mitään, ja odotella että paranevat, kun tosiaan mitään kipua ei ole?
Jos olet allergisoitunut, eivät silmät parane niin kauan kun allergiaa aiheuttavat ripset ovat silmissäsi.
Mene nyt herranjumala ottamaan ne pois. Silmien ollessa kyseessä en todellakaan ottaisi minkäänlaisia riskejä.
Takas sinne mistä ne otit ja veke ne. Älä nyt hullu ole, olen tosta kuullu, niille allergisoituu. Kohta ei oo omiakaan ripsiä...
Silmät on punasena, mut ripsistä ei haluta luopua. Voi tsiisus.
Suomessa ei käytetä parasta, vähiten allergisoivaa ripsiliimaa (tiedän, ap sanoi että tehtiin teipillä, mutta näin yleisesti). Ainakaan ei kukaan niistä tekijöistä käytä, jolta olen asiaa tiedustellut. Paras liima valmistetaan Irlannissa ja on todella kallista. Hinta on syy, miksi suomalaiset yrittäjät eivät sitä hanki. Näin olen ymmärtänyt.
Halvemmat valitettavasti allergisoivat herkemmin.
Eikö ihmiset opi ? Kaikille potilaillekin tuntuu tulevan yllätyksenä että ripsien kiinnitykseen käytettävälle liimalle voi allergisoitua yhtäkkiä.
Ei näiden vaaroista turhaan varoitella!
Mulla sama juttu joka kerran jälkeen, punoitus häviää kyllä parissa päivässä. Käytän silmiin kosteuttavia silmätippoja.