Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se niin, että kun lapset ovat ala-asteella

Vierailija
08.06.2017 |

elämä on jo helpompaa ja lapset touhuavat omiaan. Ei enää voi haaveille vauvasta kun se olisi liian iso muutos kaikille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan haaveilla voi, ei siinä mitään. Vastasin siihen mitä kysyit.

Vierailija
2/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miks ei? Nyt ei voi käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei mahtuisi tämän harrastusrumban sekaan. Arki on niin kiireistä, että lisälapsi olisi kauhistus.

Vierailija
4/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on, toisille ei. Meidän lapsiluku on täysi, mutta jos tuntuisi toiselle niin kyllä sille vauvalle paikka ja aika arjesta löytyisi

Vierailija
5/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin haaveilevani vielä vauvasta kaverilleni, niin se sanoi, että olisi liian iso muutos meille kaikille ja nyt meillä elämä helppoa ja vapaata kun ei kiinni lapsissa. Eli ei pitänyt hyvänä ideana. Meillä on yksi päiväkoti-ikäinenkin tosin, joten en tiedä miksi tämä nyt olisi niin iso muutos. Ap

Vierailija
6/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi hän oli tuota mieltä on hyvä kysymys. Kuullostaa aika kyynniseltä.

Vierailija
7/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kaverin fiilisten mukaan mene...

Minä olin kuusi ja siskoni 11 kun me saatiin pikkusisko. En ole koskaan pitänyt sitä ihmeellisenä...

Vierailija
8/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sinun puolestasi voi tietää onko se hankalaa vai ei. Esikoinen meni ekalle, kun kakkonen syntyi ja kolmoselle kolmannen syntymän aikaan.iso ikäero toki vaikuttaa lasten väleihin ja esikoinen puuhaa eri asioita pienten kanssa kuin mitä pienemmät keskenään. Tiedän useamman parin, joiden lapset on kahdessa erässä. Yhdellä parilla on 2 teiniä ja pienet taaperot.

Vierailija
9/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini nimenomaan korosti sitä, että pääsemme liikkumaan vapaasti. En tiedä mitä tarkoitti, emme sen kummemmin ole koskaan kotonakaan vai olleet. Tuli vain huono fiilis. Ja sekin tuntui pahalta kun hän piti lapsiamme jo niin etäisinä meille ja elämäämme "lapsi vapaana". Itse pidän lapsiani pieninä ja tykkään olla heidän kanssaan. Ap

Vierailija
10/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on kade muiden vauvoista, eikä siksi halua teille enempää lapsia. Mutta ei hänen asiansa ollenkaan kommentoida.

Vierailija
11/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan tekoon vaan, kun selvästi toivot lisää lapsia. Mutta mieheltäsihän sun pitäis asiaa kysyä.

Vierailija
12/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä onkin kun mies jarruttaa. Ja kaverini tietää sen, ja luetteli näitä syitä mulle ikäänkuin miettien miksi mies ei ehkä haluaisi. Mulle tuli tunne, että kaverini oli kylmä tässä tilanteessa mua kohtaan, en tiedä syytä. Yleensä ottaen olen kuunnellut häntä aina aika tukien, mutta en nyt saanut samaan vastakaikua, eli kuuntelua. Ap

Vierailija
13/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan mistään hinnasta enää varta vasten lähtisi siihen rumbaan enää, kun nuorempi lapsista on 10-vuotias. Olen ihan liian mukavuudenhaluinen. Jos tulisin vahingossa raskaaksi, se olisi aika paha paikka. Mutta en minä silti ymmärrä, miten minun mielipiteeni vaikuttaisi kenenkään muun valintaan.

Vierailija
14/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan teillä vielä aika pienet lapset ja useampi lapsi jo ennestään. Toki voi hankkia lisääkin.

Vierailija
15/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset yläasteella ja nekin touhuilee jo omiansa ja kuule totta tosiaan touhuilee ja sanaakaan ei kerrota mulle.

Mäkin tykkäisin olla lasteni kanssa mutta vaan enää toiselle kelpaa mun seura.

Nyyh!

Juu ei kannata vauvaa tehdä jos muut on jo koululaisia.

Vierailija
16/16 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tokaluokkalainen ja eskari, kun kolmas syntyi. Minusta ihn täydellinen kolmikko! On ihan mahtavaa, kun koululaisten lisäksi on vielä yksi pienenpi kotona! Ja ainakin nyt ovat tosi läheisiä kaikki, vaikka tietenkin koululaisilla on paljon omia menoja. Se on totta, että sitä pientä kuljetetaan paljon harrastuksiin ja moneen paikkaan, johon esikoista ei vienyt, mutta miksi se olisi vain huono asia? Tietenkin pieni lapsi sitoo taas hetkeksi, mutta kasvaahan sekin ihan hirmu nopeasti! Kannattaa miettiä elämää vähän pidemmälle eteenpäin, eikö se muka myöhemmin ole rikkautta, kun ympärillä on eri-ikäisiä ja eri elämänvaiheessa olevia nuoria?