19. Päivä ilman alkoholia :))))
Kommentit (17)
Kivat sulle, aukaisee kaljan *naps*
Tsemppiä! 219 päivää nyt ja päivä kerrallaan AA:ssa...
Otettiin tänään kolleegan kanssa pullo viiniä lounaalla, ei muuten paha mutta joutu meneen töihin takasin taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Otettiin tänään kolleegan kanssa pullo viiniä lounaalla, ei muuten paha mutta joutu meneen töihin takasin taksilla.
Mä tykkään.
T.n:o 2
Niin paljonko joitte silloin kun se oli ongelma?
Onnea paljon, varsinkin jos on ollut ongelma. Muutama muukin vastannut keillä ongelma ollut ja eroon päässeet, hieno homma. Ongelmaiset, minkälaisia määriä ja putkia teillä oli/on?
Vierailija kirjoitti:
Onnea paljon, varsinkin jos on ollut ongelma. Muutama muukin vastannut keillä ongelma ollut ja eroon päässeet, hieno homma. Ongelmaiset, minkälaisia määriä ja putkia teillä oli/on?
Join alle kymmenessä vuodessa kaikki rahat, kotit, lainat, kortit ja vipit. Sossumassit ja korvaukset. Omat ja toisten. Join terveyteni ja ihmissuhteeni. Aluksi siideriä, lopuksi venäläistä pirtua. Ekat vuodet olivat ihan hauskojakin. Lopulta kaikki piti aloittaa nollasta ja se on ainoa varma asia että ensimmäisestä ryypystä lähtisi taas.
Vierailija kirjoitti:
Loisto juttu! Mulla 8916. päivä :) Piti oikein varta vasten laskea.
Tuliko varmasti karkauspäivät laskettua oikein? Myös vuoden 2000 poikkeus. :)
Onko teidän pakko olla täysin juomatta? Ei voi edes yhtä viinilasillista juoda esim juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän pakko olla täysin juomatta? Ei voi edes yhtä viinilasillista juoda esim juhlissa?
Vähän sama kuin kysyisi huumeaddiktlta että eikö nyt edes perhejuhlassa voisi yhden viivan vetäistä sieraimeen.
Ai eka päivä ilman viiniä 15 vuoteen. Tänää kyllä taas kilisee lasit haen usamman pullon juon kaikki ne! :)
Reilu 20 vuotta vertaistuetta ilman piimää..
Sopivasti 19 yläpeukkua. Lupaan pitää niin monta alkoholitonta päivää kun alotukseen tulee yläpeukkuja!
Ap
Jee, mulla tuli täyteen 32 vuotta ilman pähkinöitä! Enkä aio niihin enää sortua.
Loisto juttu! Mulla 8916. päivä :) Piti oikein varta vasten laskea.